Regulacija pritiska goriva.
Regulacija pritiska goriva.
Mam en majhen problem, in sicer pri 1baru pritiska serijski injektorji (190cc) odpovejo, in zmanka bencina, zdej sm pa dobu večje injektorje (240cc), pa mi pri standgasu lepo dela, isto lepo dela dokler ne zacne turbina filat oz poln gas,
ko pa zacne turbo filat ga pa zalije, to pa zato ker spusti racunalnik za boost fuul load signal na racunalnik za injection in "poveča" mape v ecu-ju.
Zdej pa mene neki zanima ce bi jst dal na regulator pritiska goriva(tja ko pride gor cevka za vakum in pritisk) en ventil za zapiranje, oz zamenjal cel regulator z nastavljivim, ce bi se ta problem uspešno rešil?
Je kdo ze to delal, oz kaj podobnega.
ko pa zacne turbo filat ga pa zalije, to pa zato ker spusti racunalnik za boost fuul load signal na racunalnik za injection in "poveča" mape v ecu-ju.
Zdej pa mene neki zanima ce bi jst dal na regulator pritiska goriva(tja ko pride gor cevka za vakum in pritisk) en ventil za zapiranje, oz zamenjal cel regulator z nastavljivim, ce bi se ta problem uspešno rešil?
Je kdo ze to delal, oz kaj podobnega.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Re: Regulacija pritiska goriva.
Človek, sej računalnik ne ve, da si dal gor večje injektorje.....urosr napisal/-a:Mam en majhen problem, in sicer pri 1baru pritiska serijski injektorji (190cc) odpovejo, in zmanka bencina, zdej sm pa dobu večje injektorje (240cc), pa mi pri standgasu lepo dela, isto lepo dela dokler ne zacne turbina filat oz poln gas,
ko pa zacne turbo filat ga pa zalije, to pa zato ker spusti racunalnik za boost fuul load signal na racunalnik za injection in "poveča" mape v ecu-ju.
Zdej pa mene neki zanima ce bi jst dal na regulator pritiska goriva(tja ko pride gor cevka za vakum in pritisk) en ventil za zapiranje, oz zamenjal cel regulator z nastavljivim, ce bi se ta problem uspešno rešil?
Je kdo ze to delal, oz kaj podobnega.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Bo treba čipat al pa standalone ECU. Nažalost se tukaj cheap tuning konča.
Cheap tuning hehe, ti jih pa mas, no nima veze, sam inf. me zanima če je to že kdo probal, ker elektronika drugace zelo lepo laufa, ni mi zza devat gor enga cheap megaskuirta, ker sm pol spet na nuli, ker ni nikjer suporta za mape-druga stvar bi bila ce bi nekdo pred mano nardil dobre mape in bi mu jih ukradel. No sej če noben ne ve, bom pa poročal kaj se bo dogajalo, vendar ne pred nabavo wide lambde.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
točno prej kupi wideband pa boš potem videl če ti in kolko ti še manjka oziroma je preveč goriva. Jaz bi raje dal serijske injektorje nazaj in malo dvignil tlak na serijskem regulatorju (malo ga udariš skup) ampak moreš prej zmontirati manometer na tlačni vod da vidiš kaj se dogaja. Tudi serijski regulator ima gor cevko da se z večjim tlakom polnjenja poveča tudi tlak goriva v vodu. Elektronika se ponavadi lahko malo sama prilagodi seveda odvisno od tipa računalnika.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
Hotel sem samo povedat, da ne bo poceni če se bo treba z elektroniko ubadat.urosr napisal/-a:Cheap tuning hehe, ti jih pa mas, no nima veze, sam inf. me zanima če je to že kdo probal, ker elektronika drugace zelo lepo laufa, ni mi zza devat gor enga cheap megaskuirta, ker sm pol spet na nuli, ker ni nikjer suporta za mape-druga stvar bi bila ce bi nekdo pred mano nardil dobre mape in bi mu jih ukradel. No sej če noben ne ve, bom pa poročal kaj se bo dogajalo, vendar ne pred nabavo wide lambde.
Kakorkoli boš spreminjal tlak bencina ali menjal injektorje bo treba temu primerno nastavit mape.
Sicer pa kot je rekel Corsa najprej ugotovit če je res suša pri večjem pritisku.
Evo to je odgovor, da elektronika se sama prilagaja prek luft mase messera, in inj. zdrzijo do tlaka 1bar. to je pol 3.5bara pretok goriva +1bar ki ga doda regulator.
Ka pa to je ze kdo delal da se poveca ohisje LMM, in da pol ecu zazna DEJANSKO majn zraka, in zato krajši čas odpre injektorje, to je enkrat delal en anglež, in se mu je obneslo vse skup do 1.5bara, kar je pa tudi moj cilj.
Zanekrat zbiram samo ideje, ker predno grem testirat, da mam vec moznosti, ker me majo sosedi ze poun k... ko se furam gor pa dol z neregistriranim vozilom
Če pa to ne bo šlo, pa pade stand alone ECU, tudi to ni izključeno.
Ka pa to je ze kdo delal da se poveca ohisje LMM, in da pol ecu zazna DEJANSKO majn zraka, in zato krajši čas odpre injektorje, to je enkrat delal en anglež, in se mu je obneslo vse skup do 1.5bara, kar je pa tudi moj cilj.
Zanekrat zbiram samo ideje, ker predno grem testirat, da mam vec moznosti, ker me majo sosedi ze poun k... ko se furam gor pa dol z neregistriranim vozilom

Če pa to ne bo šlo, pa pade stand alone ECU, tudi to ni izključeno.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
sm skor 99% da imaš open loop ecu, kar pomeni, da pri full throttle bere samo mape glede na rpm in ignorira lambdo ter lmm, tako da ti čaranje okoli senzorjev nič ne pomaga. Najlažje boš zadevo rešu tako kot ti je že en prej napisu, da uporabiš original injektorje in dvigneš tlak na regulatorju. Predvidevam da imaš rising rate regulator? Boš pa slej kot prej spet naletel na mejo in ti v končni fazi itak ne preostane drugega kot remap. Kokrkoli obrneš je to najcenej in najbol varjanta.
In kk je pol za krmiljenje vžiga, lahk ostane star vžig, in senzor na vztrajniku, zna ms krmilit obstoječi ventil za turbino, kako je z standgasu, z senzorji...
mal me zanima, ker kot sm reku, nič ni dorečeno.
mal me zanima, ker kot sm reku, nič ni dorečeno.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!