Povečanje moči (motor 1.4i; 75KM)
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Povečanje moči (motor 1.4i; 75KM)
Čeprav trenutno še ne nameravam predelovati motornega prostora oz. kar se tuning tiče nasploh (še prej dokončati zunanjost) me zanima kaj vi priporočate, da bi recimo pridobil tm ene 5KM (mogoče tud 10, če ni cenovno predrago) oz. da bi se vsaj malo poznalo pri poskočnosti avta.
Spraševali boste, zakaj nisem kupil vsaj 1.6 (90KM), razlogov je veliko od tega, da sem dobu avto s veliko deli skor zastonj, zadovoljstvo s prejšnjimi 1.4i motorji citroenov, manjša poraba in stroški vzdrževanja.
Vseeno pa bi bilo lepo spravit mašino tam na 80-85KM...
Kaj naj bi po vaših iskušnjah najbolj pripomoglo k temu? (karbonski filter, izpušni sistem?)
hvla za pomoč
Spraševali boste, zakaj nisem kupil vsaj 1.6 (90KM), razlogov je veliko od tega, da sem dobu avto s veliko deli skor zastonj, zadovoljstvo s prejšnjimi 1.4i motorji citroenov, manjša poraba in stroški vzdrževanja.
Vseeno pa bi bilo lepo spravit mašino tam na 80-85KM...
Kaj naj bi po vaših iskušnjah najbolj pripomoglo k temu? (karbonski filter, izpušni sistem?)
hvla za pomoč
http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... sc&start=0
enga ko zna maš tu. če se boš za to smer odloču.
enga ko zna maš tu. če se boš za to smer odloču.
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
glede izpušnega sistema....
Sej na zx-u sem mel brez katalizatorja, sam teh. nisem naredil v prvo
Bi mogu naredit tako, da bi lahko za na teh. premenju cev za katalizator in pole spet premenjal...
Kaj pa lonec oz. zadnji del? Remus?
Gledal sem na ebaju od xsare za rally divizije N avspuh s homologacijo (cena cca 230e)....
Kolk pa po tvoje stane recimo kevlar filter pa predelava (izdelava konusa itd)
Sej na zx-u sem mel brez katalizatorja, sam teh. nisem naredil v prvo

Bi mogu naredit tako, da bi lahko za na teh. premenju cev za katalizator in pole spet premenjal...
Kaj pa lonec oz. zadnji del? Remus?
Gledal sem na ebaju od xsare za rally divizije N avspuh s homologacijo (cena cca 230e)....
Kolk pa po tvoje stane recimo kevlar filter pa predelava (izdelava konusa itd)
Iz tega motorčka se da kr neki iztisnt, vendar brez posegov v motor ne bo šlo. Ena varianta je glava od 1.6 motorja, ker ima večji premer ventilov, večje sesalne in izpušne kanale, skupaj z vso elektroniko. 1.4i ima mono vbrizg, 1.6 pa že multi (4 injektorji). Vsi tu5 bloki so enaki, tako so tudi tu3 (tvoj). Samo s tem ne boš veliko pridobil, ker je odmična dost slaba. ODmično daš od kakega ax-a gt ali še boljše od kakšne 106ke rallye ali xsi. Vendar je treba pri odmični pazit na velikost ležajev ker imaš smal bearing in pa big bearing glave. Vse lepo optimiziraš in imaš cca. 95 konjev. Še lažje pa bi bilo dobit kar 1.6 motor z 90 konji. Edina slabost je da je gustast blok in zato težji za cca. 23kg. Motorji so na videz skoraj identični zato težav na tehničnem ne bo.
Filter je bv...izpuh ti da nekaj malega vendar še vedno daleč od 85hp.
Filter je bv...izpuh ti da nekaj malega vendar še vedno daleč od 85hp.
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
sliši se lepo, kaj vse bi lahko pridobil...vprašanje je le, koliko denarja bi moral za to porabit...Mislim, da stroški bi kaj hitro presegli 500e samo za dele brez ur dela, ki bi jih računal mehanik...Pa še brez avta bi bil kar dolgo...
Če gledam-o tko je skor najboljša verzija dobit 1.6 motor (po možnosti od novejše, če paše, ki je 16v) in le tega počasi predelat in potem premenjat...
Aja, na zx-u lih tko 1.4 sem mel glavo od ax-gtja, druge svečke pa brez katalizatorja, pa neki malga se je vseeno poznalo (primerjava z mojim prvim zx-om, ki je bil lih tko 1.4)
Če gledam-o tko je skor najboljša verzija dobit 1.6 motor (po možnosti od novejše, če paše, ki je 16v) in le tega počasi predelat in potem premenjat...
Aja, na zx-u lih tko 1.4 sem mel glavo od ax-gtja, druge svečke pa brez katalizatorja, pa neki malga se je vseeno poznalo (primerjava z mojim prvim zx-om, ki je bil lih tko 1.4)
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Seveda se ga spomnim...
82KM
!?
7KM, da ti je dalo z odstranitvijo kat., z zadnjim loncem in filtrom...
Sej če gledam pole tko nisem daleč, za razliko da bi najbrš dal Remusa gor, pa BMC filter in odstranitev kat. Mislim, da najcenejša verzija za pridobit kaj moči, čeprav sem to že nekak vedel, predvsem me zanima kot je drmo glede posegov pri motorju, sam da niso cenovno res veliki...
82KM

7KM, da ti je dalo z odstranitvijo kat., z zadnjim loncem in filtrom...
Sej če gledam pole tko nisem daleč, za razliko da bi najbrš dal Remusa gor, pa BMC filter in odstranitev kat. Mislim, da najcenejša verzija za pridobit kaj moči, čeprav sem to že nekak vedel, predvsem me zanima kot je drmo glede posegov pri motorju, sam da niso cenovno res veliki...
Za tist denar k ga boš dal za izpuh pa filter lahk dobiš že čist uredu 1.6 motor.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:Seveda se ga spomnim...
82KM!?
7KM, da ti je dalo z odstranitvijo kat., z zadnjim loncem in filtrom...
Sej če gledam pole tko nisem daleč, za razliko da bi najbrš dal Remusa gor, pa BMC filter in odstranitev kat. Mislim, da najcenejša verzija za pridobit kaj moči, čeprav sem to že nekak vedel, predvsem me zanima kot je drmo glede posegov pri motorju, sam da niso cenovno res veliki...

- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Jest vem za enga zx-a na enmu odpadu če te zanima. Motor je še vedno not je pa verjetno 2.0 8v (volcano al volcane). Itaq ti noben štručko ne bo vedu kaj je zaen motor not...sam tablco prenetaš iz enga na drucga pa je. Problem bo nastal pri polosovinah ki nevem če bodo pasale od zx-a, ker je drug motor (XU), drugačno vpetje, drug menjalnik (be),...Dela je za en popoldan, če je vse kot mora bit.
Sem pa še vedno bolj za 1.6 (manj zajebancije).
Sem pa še vedno bolj za 1.6 (manj zajebancije).
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Hmm...vprašanje je kolk je motor sploh še ok oz. zgonjen, kilometrina.drmo napisal/-a:Jest vem za enga zx-a na enmu odpadu če te zanima. Motor je še vedno not je pa verjetno 2.0 8v (volcano al volcane). Itaq ti noben štručko ne bo vedu kaj je zaen motor not...sam tablco prenetaš iz enga na drucga pa je. Problem bo nastal pri polosovinah ki nevem če bodo pasale od zx-a, ker je drug motor (XU), drugačno vpetje, drug menjalnik (be),...Dela je za en popoldan, če je vse kot mora bit.
Sem pa še vedno bolj za 1.6 (manj zajebancije).
Po mojem bi tud šel bolj na loterijo, ker ni še nobedn delal podobnega posega in lahk da ne bi niti pašalo. Tud glede cene bi mogu vedet...
Recimo zdej pr moji xsari je praktično veliko novih delov (jermeni, filter itd)
Kolk pa bi lahko pršu rečmo 1.6 motor (ali 16v- nov model)?
Bi mogu naredit recimo en spisek recimo, cena novega motorja+kablovje vs modifikacije sedanjega.
Imam pa motorni prostor predelovat enkrat maja-junija, ko naj bi mal prišparal, tako da je še dovolj časa za premislek kaj in kako.
Res, se zahvaljujem za nasvete in še te, ki bodo prišli
