urosr napisal/-a:Prvo ti turbino uniči ker ni scentrirana, pol ti vrže en ta delček u mašino ti še pa zariba za bonus hehe
Kako bo pa karkol letel v motor?? če jo dobiš zlo pocen zakaj pa ne sprobat če deluje pol pa daš centrirat novejšo ki je narjena tko k je treba ne vidm nč spornega tuki
smile4me napisal/-a:mene zanima, kaj je prednost tega?
Nekdo je mislil, da se bo zato turbina hitreje zavrtela. Težava je, da se turbina zavrti tudi preko 100.000 obratov na minuto zdaj si pa predstavljaj kaj to dela notr tem švasom in "dodatnim vetrnicam".
BTW iz kje je ta slika? Menda ni kak slovencelj tak mojster (dairavno sumim kakšnega legendarnega ROK-a iz Nissan foruma )?
PS: fak a lahko en moderator izbriše prejšnji post ker sem kliknil Pošlji potem pa stop in še nekaj dopisal.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan -200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan -Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
kako bi pa lahko to izkoristu, tud če bi lepo po celem lepo zavaril cel kos, bi bile lopatice pretežke in preveč masnega ter zračnega upora bi mele torej bi naredil samo slabše, mar ne?
Elektrika je edina kurba k zna res nazaj udart ce jo preveč slataš!
urosr napisal/-a:Prvo ti turbino uniči ker ni scentrirana, pol ti vrže en ta delček u mašino ti še pa zariba za bonus hehe
Kako bo pa karkol letel v motor?? če jo dobiš zlo pocen zakaj pa ne sprobat če deluje pol pa daš centrirat novejšo ki je narjena tko k je treba ne vidm nč spornega tuki
spaljeni napisal/-a:Ne res kako bo pogonski del turbine zašel v motor? Me zanima kako si to predstavljaš.
sej se nocem delat pametenga ampaka, u bistvu ma prov, je pa to se vseen neumna ideja, glede na to da pridobis u bistvu nic, in nikol ne ves kdaj ti bo vse skup razfukalo pod haubo
Jest tko pravm če maš dnar za kej takega ni neumno pač če nekej ne veš probaš al crkne pa veš da ni good al pa dela pa poboljšaš in maš nekej novega . Mene moti samo to ko prec vsi skočijo v zrak pa se derejo ne gre za vsako čudno predelavo.
Pravzaprav imate prav.
Ta vikend bom malo pošvasal odmične ter potem zbrusil nov profil. Saj v motor ne bo prišlo, ventilov ne bo polomilo (če bo po sreči)....
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan -200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan -Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.