Zato k je preveč dela če hočeš met skos vse top kar dajo fergiji od sebe. Sem se pogovarju z majstrom ki nama je prvič nastavu fergije in je rekel da so imeli za eno dirko 8 setov različnih diz in so potem testirali. Za vsako vreme in temperaturo je potrebno malo drugače nastavit...tudi za vsak motor je potrebno nastavit dize posebej, ne gre kar tako da daš iz enega enakega motorja na drugega in vse dela u nulo. Vendar lahko pa nastaviš fergija tudi tako da bo deloval spodobno skozi celo leto (kar se tiče velikosti diz, emulzijskih tub itd.)Charger napisal/-a:Kako to da nobeden od domacih konkurencnih avtov na gorskih dirkah in podobno, ne vozi na 4xWebre? Ce je to tako dobro zakaj jih ne dajo gor na kaksne Cliote Williams, mogoce Swifta, F grupa omogoce neomejene predelave ma motorju.badger napisal/-a:Pri nas so mojstri, ki ti nastavjo frgazarje.
Tist, ki misli da so sam zunaj slovenije mehaniki, ki znajo napedenat ali frgazarje al pa kaj drugega na motorju.
Naj mi pa potem en razloži kako nastavljajo frgazarje na dirkalnem ZX-6r recmo letnik 98 (je na frgazarje)?
Kar se tice motociklov imajo novejsi in se mocnejsi elektroniko. Kako to?
Tudi dirkalni.
Zanimivi podatki ki sem jih našel so tudi teli:
1969 Abarth 1600 GT Coupe - 1592cc, 8 valves, 2xWeber Carbs, 145bhp
1963 Abarth 1600 GT Coupe - 1592cc, 8 valves, 2xWeber 45DCOE Carbs, 155bhp, 167Nm
1965 Abarth Simca 1300 GT Coupe - 1288cc, 8 valves, 2xWeber Carbs, 138bhp
Pa še primerjava motorjev med 69' Ford Capri 2000 GT(kao neki sport varianta) in 65' Abarth Simca 1300 GT Coupe:
Bore/stroke ratio: Capri (1,29), Simca (1,07)
Fuel system: Capri (1xWeber carb), Simca (2xWeber45DCOE Carbs)
Max output: Capri (93Bhp), Simca (138Bhp)
Res da so tle še ostale razlike vendar mislm da je dost moči tud od fergijev.
Pa še primerjava med skoraj identičnima alfinima motorjema (85' AlfaRomeo 33 1.3S in 90' 33 1.3):
85' 33 1.3S: 1351cc, bore/stroke ratio 1.19, 2xDellorto DRLA 36carbs, 84bhp (5800obr/min), 119Nm (4000obr/min)
90' 33 1.3: 1351cc, bore/stroke ratio 1.19, Marelli IAW Inject., 86bhp (6000obr/min), 113Nm (4500obr/min)
Zakaj je z fegiji več navora? Zakaj so imele nekatere alfe že v osnovi itb-je vendar manj konj in navora kot z fergiji?
Sej ne rečem, elektronski ubrizg je zakon kar se tiče uravnavanja bencina, veš čas se prilagaja temperaturam in manjša je poraba, samo nevem kaj bi lahko bilo boljše pri moči injection motorja napram fergijem. Res pa je da je več strokovnjakov "računalniške dobe" in zelo malo (skoraj nič) strokovnjakov za fergije, če pa že je kakšen se mu pa ne da s tem ubadat.