komplet bremz kit...
komplet bremz kit...
a ima kdo kake izkusnje s tem...mi se zdi da ni tok drag...
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ?id=405945
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ?id=405945
Joj bumbar pozabu da ma VR6 5*100
Kakšne maš ti diske gor?? 280*22
Običen IV GTI ima 285*25, no take so mele tut ene VR6 (najbrš zadnji modeli).
Kokr sm gledal je razlika samo da pride od IV Golfa disk bolj vn (za 6mm)..
Jst mislm da razmak med vijaki na tvojih rokah (za nosilce od čeljusti) je enak kot pr kasnejših generacijah Golfa.. Je pa za preverit, vendar je Golf bolj univerzalc kar se tiče raznih swapov itd tako da bi moral pasat
Uglavnm varjant maš več:
Ostaneš na orginal, daš navadne brembo diske in ene "dirkalne" ploščice.
Ferodo DS3000, Fritech competition (te so res bomba), EBC Yellow.
Pač komlet zdrži tm 10-15.000 km (če bo) grabi pa konkretno..
Lahko daš od IV GTI golfa diske in čeljusti, disk bo samo bolj debel (288*25), kar pa ni zanemarljivo pr pregrevanju.. Tukaj lahko ostaneš na 15col.
To se mi zdi najbolj racionalna odločitev,seveda da bi dal ene ornk ploščice in navadne diske (tako kot sm zgoraj že opisal)
Lahko daš od Audija 312*25 komplet, katerga so mel IV GTI (verzija z 180ps) Octavia RS, Leona 1.8T, to majo vse razmak 5*100. Zadeva že konkretno ustavi (mam Seata), vendar si pol na min 16col..
Seveda lahko uzameš pol čeljusti od raznih večjih Audijev (a6 itd) pač samo pazš da so čeljusti take da lahko nabaviš ene diske ki majo razmak 5*100..
In seveda da uzameš en brembo komplet oz ga sestaviš (čeljusti posebej itd) no to pa res konkretno bremza, sploh ko maš velik notr
No sam tukaj si ponavad na min 16 oz kr 17 col...
Mal poglej tuje forume kaj kej swapajo, eno so cifre k ti jih takole pišem, drugo so pa cene diskov, ploščic in če res vse paše 100%.. Žal dokler nimaš vse v rokah težko veš če bo pasalo..
Recimo ko sm dajal gor brembo kit, je že vse pasalo gor, ko sm pa hotel dat felgo gor pa ni šlo.. Je blo treba še distančnike nabavt](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Kakšne maš ti diske gor?? 280*22
Običen IV GTI ima 285*25, no take so mele tut ene VR6 (najbrš zadnji modeli).
Kokr sm gledal je razlika samo da pride od IV Golfa disk bolj vn (za 6mm)..
Jst mislm da razmak med vijaki na tvojih rokah (za nosilce od čeljusti) je enak kot pr kasnejših generacijah Golfa.. Je pa za preverit, vendar je Golf bolj univerzalc kar se tiče raznih swapov itd tako da bi moral pasat

Uglavnm varjant maš več:
Ostaneš na orginal, daš navadne brembo diske in ene "dirkalne" ploščice.
Ferodo DS3000, Fritech competition (te so res bomba), EBC Yellow.
Pač komlet zdrži tm 10-15.000 km (če bo) grabi pa konkretno..
Lahko daš od IV GTI golfa diske in čeljusti, disk bo samo bolj debel (288*25), kar pa ni zanemarljivo pr pregrevanju.. Tukaj lahko ostaneš na 15col.
To se mi zdi najbolj racionalna odločitev,seveda da bi dal ene ornk ploščice in navadne diske (tako kot sm zgoraj že opisal)
Lahko daš od Audija 312*25 komplet, katerga so mel IV GTI (verzija z 180ps) Octavia RS, Leona 1.8T, to majo vse razmak 5*100. Zadeva že konkretno ustavi (mam Seata), vendar si pol na min 16col..
Seveda lahko uzameš pol čeljusti od raznih večjih Audijev (a6 itd) pač samo pazš da so čeljusti take da lahko nabaviš ene diske ki majo razmak 5*100..
In seveda da uzameš en brembo komplet oz ga sestaviš (čeljusti posebej itd) no to pa res konkretno bremza, sploh ko maš velik notr

No sam tukaj si ponavad na min 16 oz kr 17 col...
Mal poglej tuje forume kaj kej swapajo, eno so cifre k ti jih takole pišem, drugo so pa cene diskov, ploščic in če res vse paše 100%.. Žal dokler nimaš vse v rokah težko veš če bo pasalo..
Recimo ko sm dajal gor brembo kit, je že vse pasalo gor, ko sm pa hotel dat felgo gor pa ni šlo.. Je blo treba še distančnike nabavt
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Ja morš tut pogledat ostale dimenzije diskov.
Kot so sredinska lukna (da pride na pesto-mislm da tukaj ne bo problemov) in kolk je tut skupna širina diska-od peste do roba kamor pride feltna..
Prvo najd čeljusti in preden jih kupiš, pol glej če se najdejo ustrezni diski.
BTW upam da mš za zimo tut 16
(no če sličajno menjaš pozimi)
Kot so sredinska lukna (da pride na pesto-mislm da tukaj ne bo problemov) in kolk je tut skupna širina diska-od peste do roba kamor pride feltna..
Prvo najd čeljusti in preden jih kupiš, pol glej če se najdejo ustrezni diski.
BTW upam da mš za zimo tut 16


no,da nebom odpiral nove teme,me zanima,če obstajajo distančniki za swapnit a8/transporter diske na a6 (distančniki za čeljusti)???
(to leti predvsem na mr.Cupra
) ...ker sem naročil 4 diske/ploščice nove,pa so mi dali prednje A8/transporter...na pogled so enaki,vendar ko sem hotel dat gor spredaj,ni šlo...?drsna? površina je prava,vse pravo,vendar so diski pre veliki...


diske sem komplet zmontiral že gor,vse vredu,dokler ni blo za prišraufat čeljusti...NI ŠLO
...torej debelina vredu,drsna površina vredu,le čeljusti so bile ?preveč pomaknjene proti platišču?...avto je A6 l.03,1,9 tdi...da pa so diski ki jih imam doma od a8,vem,ker smo meli osmico še en mesec nazaj doma...je pa bla l.99-2,5 tdi...točnih mer enega in drugega diska pa nisem pomeril...a pesta od a6/a8 so enaka-torej je razlika le v čeljustih,ali so čeljusti enake/pesto drugačno? 
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
