kot prvo bi lepo zvišal kompresijo na 10:1, namesto 91 oktanskega bencina bi potem z predelavo vplinjača v večjih količinah tankal stotko, več kot sto konjev bi tole potem brcnl..z zanemarljivi stroški...
viko nabavu sem dva dupla frgazerja,poleg tega nic filtrov trobentice...znizat obdelat vsisne izpusne kanale ..samostojen dovod goriva povecat pritisk goriva....dat narest vztrajnik auspuh...to mam vse u planu ..sam me zanima se kak detalj ce se da se kaj narest..sicer hvala....za nasvet...
lepo in prav...no ja tole povečevanje tlaka goriva na vplinjaču ni potrebno...vztrajnik brusit pri nekaj tisoč vrtljajih se tudi ne bo poznalo, kot tudi ne kakšno piljenje sesalnih in ispušnih kanalov... in scavenge s ispuhom tud ne bo povrnilo stroškov
samo kompresijo povečaj (v desno tekočem krožnem procesu boš imel tako večjo ploščino), ker v tistih časih smo vozili še na 86 oktanski bencin...ojnice ma da izdržijo..
cuj viko jaz ta avto v celoti predelujem...ves mogoce kateri avto se na frgazerje japonski je mel motor 6 ali 8 cilindrov....sej jaz od tega motorja ne pricakujem kaj prevec..ampak se mi gre glede na to da jo predelujem v stilu american mascle da ma tud motor nekaj zrebcev,...
cuj viko jaz ta avto v celoti predelujem...ves mogoce kateri avto se na frgazerje japonski je mel motor 6 ali 8 cilindrov....sej jaz od tega motorja ne pricakujem kaj prevec..ampak se mi gre glede na to da jo predelujem v stilu american mascle da ma tud motor nekaj zrebcev,...
če boš fergazerjem povečaj pritisk goriva, boš naredil več slabega kot dobrega, ker jih bo zalivalo. Fergazerji so precej občutljivi na pritisk goriva in ta more bit takšen, kot ga določi proizvajalec - npr za Weber DCOE med 0.15 in 0.3 bara.
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Ne sej zarad mene ni treba, sm se sam mal pohecal, drugače je moje mnenje najcene in najefektivnejše kak 1.6 16v 130konjski motor iz civica, tist je bil dober in primerljiv z kakim kasnejšim vti-jem.
hja ste res mal cuden folk....a mres mislite da se vsak heca za vsako stvar al kako..pa ne gre se za dvik nekih nevem kakih konjev gre se za 10-20,,...sej bi nalepu kako sliko predelave karocerije ...in potek vsega skupaj sam vidim da ste tle nekateri polni sebe tako da nima smisla res sploh debatirat..ker ste pa res cudaki nekater....
Lahko zmontiras dva dvojna Weber uplinjaca. Zamenjas odmicno gred s sportno z nastavljivo jermenico, zvisas kompresijsko razmerje z drugimi bati, dodas sportni izpusni kolektor ter izpuh, olajsas vztrajnik in glavno gred, obdelas kanale v glavi motorja.
Ko porabis 3000 do 5000 EUR za tako predelavo, ugotovis da bi bilo ceneje zamenjat motor z mocnejsim.