LED Luči - problem z ugašanjem
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
LED Luči - problem z ugašanjem
Bohdej.
Mam led lampe uzadej in mi leva lampa dostkrat med vožnjo ugasne.. Samo leva. Če odklopim kabl in nazaj prklopim se spet pržge, torej elektrika v kablu je. Mislim da je problem v vezju v katerega pride štromkabl. Problem tega vezja je pa tud, da je zalit s plastiko...
Avto ima avto-on lampe, tako da se od prižiga avta naprej zadnjih pozicij ne da izklopit/prižgat.
Včasih ko je luč ugasnjena in bi mogla goret, utripa tko kot bi se hotla pržgat pa se ne more.
Ma kdo kako idejo?
Mam led lampe uzadej in mi leva lampa dostkrat med vožnjo ugasne.. Samo leva. Če odklopim kabl in nazaj prklopim se spet pržge, torej elektrika v kablu je. Mislim da je problem v vezju v katerega pride štromkabl. Problem tega vezja je pa tud, da je zalit s plastiko...
Avto ima avto-on lampe, tako da se od prižiga avta naprej zadnjih pozicij ne da izklopit/prižgat.
Včasih ko je luč ugasnjena in bi mogla goret, utripa tko kot bi se hotla pržgat pa se ne more.
Ma kdo kako idejo?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
predvidevam da meri napetost in ko se avto prižge se prag napetosti dvigne in se prižgejo, zdaj če ti vmes pade napetost se pa ugasnejo, če je ravno na meji ti pa utripajo.
Zakaj samo levi, komponente so ponavadi z 10% odstopanjem in če je referenca tud tko narejena je zadost že da neseš vezje nazaj v trgovino pa rečeš naj ti drugega dajo, zgleda maš ravto to srečo, da si na takšnega naletel
Zakaj samo levi, komponente so ponavadi z 10% odstopanjem in če je referenca tud tko narejena je zadost že da neseš vezje nazaj v trgovino pa rečeš naj ti drugega dajo, zgleda maš ravto to srečo, da si na takšnega naletel

Bad things happen to good people all the time for no reason!
Žejni svežih informacij?
Adijo Slovenija
Gostovanje strani
Žejni svežih informacij?
Adijo Slovenija
Gostovanje strani
-
- Pawa user
- Prispevkov: 341
- Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
- Kraj: kamnik
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Sj to sm tud js pomislu, sam dvomim... itak je alternator med vožnjo in napetost je kr konstantna... Zanimivo je, da se ne ugasne recimo ko napetost pade iz 14 na 12 ko ugasnem avto...
RES MI GRE NA KURAC!!!
A bi pomagal da bi indikator montiral pol pa en šaltr še... Indikator vežeš na eno ledico, šaltr pa na štromkabl.
RES MI GRE NA KURAC!!!
A bi pomagal da bi indikator montiral pol pa en šaltr še... Indikator vežeš na eno ledico, šaltr pa na štromkabl.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
DrMr napisal/-a:... pa da te ne zeza BSI ali pa da prebija led lampa in ti nazaj zakrmili BSI v kombinaciji s kako slabo maso ali ko stisneš bremzo... na tvojem mestu bi za probo namontiral OE luč in probal, ali na krmilni kabel te pozicijske luči vmes namontiral diodo...
A je ta slaba masa na tej luči mišljena, al lahko tud kaka druga naprava?
Fora je v tem, da tisti konektor ki je tik pred lampo - če ga izključim in ponovno priključim - lampa dela, torej tok v kablu do lampe je...
Jutr bom probal z navadnimi, pa bomo vidl kva je fora.
Hvala za nasvete!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.