Balansiranje gredi+vztrajnika.
Sem dobil informacijo da na LPP-ju to zbalansirajo na 1.400 RPM za osebna vozila, za kamione pa 850 RPM.
Je to dovolj?
Na autocommercu mi nič nočejo povedat, samo "ti prinesi in mi zrihtamo", pa me zanima če kdo ve na kolk rpm se balansirajo zadeve.
In če se balansira na 1.400 rpm ali je to dovolj, če se bo motor sukal na 7-8k rpm ?
Gred, vztrajnik, glava...
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
jst sm dal 72€ (z davkom vred) za brušenje in centriranje glavne gredi na LPPju, tko da cena je ql, še bolš je pa to, da ti res full hit poštimajo vse skupi. če maš srečo maš v enmu dnevu tud lahko končano, medtem ko boš na Avtoobnovi oz. avtocommerce.u čaku ko budala... been there done that :-°
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil

and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
ja. ampak ta Viator ni un Viator na Rudniku, ampak je DEJANSKO tm zravn pr LPPju kjer so nam včasih tablice pobiral k smo padal na izrednih tehničnih 
sej jst sm drgač tud mislu da je to na Rudniku, še en LPPjevc ,me je tja poslal ko sm ga povprašal po lokaciji.. pol je pa reku da se zeza in me je usmeril v eno delavnico zravn parkinga za buse hehe..

sej jst sm drgač tud mislu da je to na Rudniku, še en LPPjevc ,me je tja poslal ko sm ga povprašal po lokaciji.. pol je pa reku da se zeza in me je usmeril v eno delavnico zravn parkinga za buse hehe..
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil

and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil