Koliko škodujem turbini, če odstranim blowoff?
Koliko škodujem turbini, če odstranim blowoff?
Moja zgodba... ko smo zmontirali turbino na avto, smo hkrati priključili tudi blowoff. Celi dve sezoni sem prevozil tako, vključno z nekaj dirkami, s pritiskom 0.3-0.65 bara. Zvok "blowoffa-a" se mi je zdel fenomenalen, na nobenem avtu še nisem slišal takega. Pri vseh si slišal tisti "pffff", pri meni je pa zadeva kar zapela:) "Dobr je tale Blitz" sem si mislil, "zato je tud $200"
Ko sem avto odjavil in spravil v garažo sva se z Thomasom zmenila, da mu ga posodim, da ga analizira in poskusi skopirati, da naredi še zase tazga:) In še preden je do tega prišlo, me pokliče ko je naredil prvi testni krog z swap-ano mašino, in pravi, da sliši isti zvok kot pri meni, pa sploh nima zmontiranega blowoffa:)
Nakar jaz pomislim, da sem se vozil celi dve sezoni s pokvarjenim blowoffom, zato ga odmontiram in pogledam v čem je stvar:) Batek notri nepremično stoji in ko sem ga poskušal potisniti noter, sem si skoraj prst zlomil:) Razdrem zadevo, da pogledam v čem je finta in ugotovim, da ima zadeva tako trd feder, da ga tistih 0.65 bara niti premaknilo ni:) Potem sem se pa spomnil besed prodajalca, da je to najglasnejši blowoff, ki ga montirajo tudi na skyline-a. Itak, tista mašina ima tudi konkretno več pritiska:)
Včeraj mi je pa roki zrihtal par različno močnih fedrov in sem zadevo zamenjal. No sedaj pa odpira tako kot mora, ampak sem spoznal, da mi tisti "pffff" prav nič ne sede in bi raje obdržal prvotni zvok, ki sem ga poslušal sedaj 2 sezoni:)
Zato me zanima, kakšno škodo delam turbini pri pritisku cca 0.4 bar (izjemoma pri prehitevanjih in dragih do 0.7 bara), ali je kaj za skrbet al lahko enostavno prodam in še kakšen dinarček pridobim v denarici?
LP
Uroš
Ko sem avto odjavil in spravil v garažo sva se z Thomasom zmenila, da mu ga posodim, da ga analizira in poskusi skopirati, da naredi še zase tazga:) In še preden je do tega prišlo, me pokliče ko je naredil prvi testni krog z swap-ano mašino, in pravi, da sliši isti zvok kot pri meni, pa sploh nima zmontiranega blowoffa:)
Nakar jaz pomislim, da sem se vozil celi dve sezoni s pokvarjenim blowoffom, zato ga odmontiram in pogledam v čem je stvar:) Batek notri nepremično stoji in ko sem ga poskušal potisniti noter, sem si skoraj prst zlomil:) Razdrem zadevo, da pogledam v čem je finta in ugotovim, da ima zadeva tako trd feder, da ga tistih 0.65 bara niti premaknilo ni:) Potem sem se pa spomnil besed prodajalca, da je to najglasnejši blowoff, ki ga montirajo tudi na skyline-a. Itak, tista mašina ima tudi konkretno več pritiska:)
Včeraj mi je pa roki zrihtal par različno močnih fedrov in sem zadevo zamenjal. No sedaj pa odpira tako kot mora, ampak sem spoznal, da mi tisti "pffff" prav nič ne sede in bi raje obdržal prvotni zvok, ki sem ga poslušal sedaj 2 sezoni:)
Zato me zanima, kakšno škodo delam turbini pri pritisku cca 0.4 bar (izjemoma pri prehitevanjih in dragih do 0.7 bara), ali je kaj za skrbet al lahko enostavno prodam in še kakšen dinarček pridobim v denarici?
LP
Uroš
Jst ga mam sicer si se že neki zanimu sam se mi pol nisi več oglasu.DrMr napisal/-a:... jaz sem pri enem testiral, ki je delal ma 0.65b, pa je pri odklopljenem pritisk ob vsakem odvzetem plinu variral - osciliral, kazalec manometra je cca.0,25 sec treslo, pri priklopljenem, pa je pač takoj padel na 0,... mislim, da je več škode pri 2 bar,... BTW jaz kupujem rabljen ventil,...
Če se ne motim ti je dr.bocky reku za ta ventil.
hm... podobno se mi je uceraj zgodilo.
Nardim blow off gor, ma matr zakaj ni nic od tega hm...
Ok ventil stal pol leta doma v sobi ampak useeno. zmontiram se enkrat bov dol, pa razdremo ga, malo zmigamo damo nazaj gor pa se pocasi privaja.
Sicr naj bi bil namenjen za serijske in pa tunane avte do 2bara.
Tak da pomoje bo lepse delal bo bom vozo na 1baru.
Zdaj se je ze tolko razmigal, pa je zacel nekaj pihat
Ce ti bov ni delal pol je odvecn zrak sel nazaj v motor, kolko je skodljivo na manjsem pritisku nebi vedo.
Nardim blow off gor, ma matr zakaj ni nic od tega hm...
Ok ventil stal pol leta doma v sobi ampak useeno. zmontiram se enkrat bov dol, pa razdremo ga, malo zmigamo damo nazaj gor pa se pocasi privaja.
Sicr naj bi bil namenjen za serijske in pa tunane avte do 2bara.
Tak da pomoje bo lepse delal bo bom vozo na 1baru.
Zdaj se je ze tolko razmigal, pa je zacel nekaj pihat
Ce ti bov ni delal pol je odvecn zrak sel nazaj v motor, kolko je skodljivo na manjsem pritisku nebi vedo.
V vsakem primeru je skodljivo, ce tega ni. Compressor surge - to si slisal, ti pri zaprtju lopute proba izenaciti pritisk skozi lopatice kompresorja, pri cemer ustavlja vetrnico.
Skoda je dvojna - nepotreben pritisk na vetrnico + takoj po menjavi imas precej zmanjsano stevilo vrtljajev turbine in spoolup je pocasnejsi.
Jaz dam blowoffe ponavadi na najmehkejso nastavitev, vse potrpimo za ohranitev turbine.
/jan
Skoda je dvojna - nepotreben pritisk na vetrnico + takoj po menjavi imas precej zmanjsano stevilo vrtljajev turbine in spoolup je pocasnejsi.
Jaz dam blowoffe ponavadi na najmehkejso nastavitev, vse potrpimo za ohranitev turbine.
/jan
Nic ne gre v motor.monster_d napisal/-a:torej ce das na hart naspanas bolj fedro v blow off-u in s tem gre vecji del pritiska nazaj v motor oz blow off ima bolj naspanano fedro in pri majsem pritisku se pol ne odpre ali?
Ce razmisljam pravilno.
lp
Ce imas mocnejsi feder, ti kasneje odpre ventil.
/jan
imam isti problem, da mi ne spusti zraka ven... na strani od firme je pisalo od 0,8 - 2 bara... poleg sta bili 2 fedri.. trenutno je še na serijskem pritisku in s mehkejšo fedro.. pa nič..
zgleda tako...
pa še raztavljen...
prvo sem imel enga sposojenega (imel eno fedro)... (nareto je blo sam testno)
a je normalno da je na štangasu odrt, kr kolk se spomnim, ga je vakum odprl, ko sem priklučo ta tanko cevkico...
kak pa je pri tem, ko ima 2 fedri... princip isti al kontra..
sem že vprašal več ljudi, pa mi noben točno ne zna povedat in pomagat...
pa še eno vprašanje glede montaže boost števčka..
ima 3 kable (rdeč, črn, oranžn)
če prav razumem: rdeči na plus, oranžni pa na luči... sam ko priklopim sam + in - gori lučka v števču... a je mišlen oranžni da ko luči vklopiš, da se števec poleg prižge...
zgleda tako...
pa še raztavljen...
prvo sem imel enga sposojenega (imel eno fedro)... (nareto je blo sam testno)
a je normalno da je na štangasu odrt, kr kolk se spomnim, ga je vakum odprl, ko sem priklučo ta tanko cevkico...
kak pa je pri tem, ko ima 2 fedri... princip isti al kontra..
sem že vprašal več ljudi, pa mi noben točno ne zna povedat in pomagat...
pa še eno vprašanje glede montaže boost števčka..
ima 3 kable (rdeč, črn, oranžn)
če prav razumem: rdeči na plus, oranžni pa na luči... sam ko priklopim sam + in - gori lučka v števču... a je mišlen oranžni da ko luči vklopiš, da se števec poleg prižge...
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
DEJANSKO je nekaj na tem, ampak s to razliko da je zrak pred ICjem topel in ga je zato posledično manj, za ICjem pa je hladen in ga je zato več (hladnejši kot je zrak, več ga lahko spraviš v določeno prostornino)
je pa ta razlika tako minimalna da ni omembe vredna oz. jst se nebi na podlagi tega odločal kje bo BOV
je pa ta razlika tako minimalna da ni omembe vredna oz. jst se nebi na podlagi tega odločal kje bo BOV
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil