
Ko sem avto odjavil in spravil v garažo sva se z Thomasom zmenila, da mu ga posodim, da ga analizira in poskusi skopirati, da naredi še zase tazga:) In še preden je do tega prišlo, me pokliče ko je naredil prvi testni krog z swap-ano mašino, in pravi, da sliši isti zvok kot pri meni, pa sploh nima zmontiranega blowoffa:)
Nakar jaz pomislim, da sem se vozil celi dve sezoni s pokvarjenim blowoffom, zato ga odmontiram in pogledam v čem je stvar:) Batek notri nepremično stoji in ko sem ga poskušal potisniti noter, sem si skoraj prst zlomil:) Razdrem zadevo, da pogledam v čem je finta in ugotovim, da ima zadeva tako trd feder, da ga tistih 0.65 bara niti premaknilo ni:) Potem sem se pa spomnil besed prodajalca, da je to najglasnejši blowoff, ki ga montirajo tudi na skyline-a. Itak, tista mašina ima tudi konkretno več pritiska:)
Včeraj mi je pa roki zrihtal par različno močnih fedrov in sem zadevo zamenjal. No sedaj pa odpira tako kot mora, ampak sem spoznal, da mi tisti "pffff" prav nič ne sede in bi raje obdržal prvotni zvok, ki sem ga poslušal sedaj 2 sezoni:)
Zato me zanima, kakšno škodo delam turbini pri pritisku cca 0.4 bar (izjemoma pri prehitevanjih in dragih do 0.7 bara), ali je kaj za skrbet al lahko enostavno prodam in še kakšen dinarček pridobim v denarici?

LP
Uroš