katero podvozje izbrati?
katero podvozje izbrati?
torej...grem v nabavo coiloverjev...
...zanima me,kakšna so vaša mnenja o spodnjih podvozjih,dobre,slabe lastnosti,izkušnje ter za katero bi se odločili?
-KW var.1
-KW var.2
-Eibach pro street-s
-Weitec hicon tx
-Weitec hicon gt
-Cobra evo1
-Cobra evo2
-H&R
-AVO sport evolution
-KONI Sport
-FK silverline
-FK silverline X
-FK high sport
-Bilstein B16
-Bilstein B14
-če mi priporočate kaj drugega,z besedo na dan
aja...še stran,iz katere sem vse skupaj pobral:
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... iloverkits
LP Ferrarist
...zanima me,kakšna so vaša mnenja o spodnjih podvozjih,dobre,slabe lastnosti,izkušnje ter za katero bi se odločili?
-KW var.1
-KW var.2
-Eibach pro street-s
-Weitec hicon tx
-Weitec hicon gt
-Cobra evo1
-Cobra evo2
-H&R
-AVO sport evolution
-KONI Sport
-FK silverline
-FK silverline X
-FK high sport
-Bilstein B16
-Bilstein B14
-če mi priporočate kaj drugega,z besedo na dan
aja...še stran,iz katere sem vse skupaj pobral:
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... iloverkits
LP Ferrarist
Ej velik je odvisno na ker avto bi dal, pač nekatra roba bolj sede na določene avte. Recmo Bilstein je dost special.. za VAG grupo :-° :-°
Jst osebno bi prvo si izpisal cene točno za tvoj avto.. Pol lažje primerjat, recmo če je določena firma vredna unih 100eur več...
Oz razdelit v skupine ker nek mislm da lahk tut trdoto štimaš...
Oz pogledat kolk se kkšna zadeva spusti..
Vem samo da sta FK in Weitec precej ceneje in vsaj Weitec trenutno še dost bolj ugoden pri nas (RS ma popust)
Osebno bi izbiral med H&R in Koni ker se mi zdi da ponujata največ cena/kvaliteta..
Mislm pa da slabe robe niti slučajno nisi naštel
Zame je tut velik + kero robo lahko prej dobiš oz da ne čakaš 3-4 mesce..
Jst osebno bi prvo si izpisal cene točno za tvoj avto.. Pol lažje primerjat, recmo če je določena firma vredna unih 100eur več...
Oz razdelit v skupine ker nek mislm da lahk tut trdoto štimaš...
Oz pogledat kolk se kkšna zadeva spusti..
Vem samo da sta FK in Weitec precej ceneje in vsaj Weitec trenutno še dost bolj ugoden pri nas (RS ma popust)
Osebno bi izbiral med H&R in Koni ker se mi zdi da ponujata največ cena/kvaliteta..
Mislm pa da slabe robe niti slučajno nisi naštel


Zame je tut velik + kero robo lahko prej dobiš oz da ne čakaš 3-4 mesce..

Tukaj je prvo vprašanje, zakaj to rabiš ?
Sicer nima veze z vzmetenjem, ampak vseeno.
Sem 2 meseca študiral, katere diske in ploščice dati na 106-ko, ki se vozi vsak dan. Ustaviti se mora tud pri 40 km/h z neogretimi bremzami. In edina varianta, kupiš nekaj ne najcenejšega ampak čist navadnega.
Kupiš pač nejkaj ki je v rangu €, kolikor si pač pripravljen dat.
Drugač pa jaz ko je drug avto pri hiši najprej pogledam če za njega delajo PSS16. :-°
Sicer nima veze z vzmetenjem, ampak vseeno.
Sem 2 meseca študiral, katere diske in ploščice dati na 106-ko, ki se vozi vsak dan. Ustaviti se mora tud pri 40 km/h z neogretimi bremzami. In edina varianta, kupiš nekaj ne najcenejšega ampak čist navadnega.
Kupiš pač nejkaj ki je v rangu €, kolikor si pač pripravljen dat.
Drugač pa jaz ko je drug avto pri hiši najprej pogledam če za njega delajo PSS16. :-°

Pol bi jst bi uzel "športne" Bilstein amortizerje+eibach fedre. Serijski upgrade za VAG grupoFerrarist napisal/-a:gre se za audi a6 avant let.03...
bom mal pogledal okrog cen-sem pa tud sam malenkost nagnjen bolj proti bilsteinom...jebat ga-sem tak kukr sem,ampak dam raj mal več dnarja in si kupim robo kot se zagre...nekateri hvalijo tud H&R...



zima poletje pa gewinde je kurac...ker že serijsko spustijo gewinde na nekih 30 mm ki jih lahk potem nastavljaš pri nekaterih tud do 80 mm...ampak še vedno bo avto za zimo 30 mm vsaj nižji.
isti problem ma kolega z accordom karavanom ki je prenizek pa je isto razmišljal da ga bo navil do vrha za zimo sam je še kr lowrider.
isti problem ma kolega z accordom karavanom ki je prenizek pa je isto razmišljal da ga bo navil do vrha za zimo sam je še kr lowrider.
Relevaltnega odgovora ali pa testa itak ne boš našel, ker se podvozij ne menja kot gate...ponavad se kupi eno pa se tisto pol hval.
Jaz bi vzel Bilstein, pač bi malce bolj pogledal, da ugodno dobim pa kupim najboljše...se vsaj nimaš kaj ozirat na druge.
Se pravi...B14 PSS
B16 PSS9 so pa verjetno over the hedge. :-°

Jaz bi vzel Bilstein, pač bi malce bolj pogledal, da ugodno dobim pa kupim najboljše...se vsaj nimaš kaj ozirat na druge.

Se pravi...B14 PSS

KlasikaMalecky napisal/-a:Relevaltnega odgovora ali pa testa itak ne boš našel, ker se podvozij ne menja kot gate...ponavad se kupi eno pa se tisto pol hval.![]()
Jaz bi vzel Bilstein, pač bi malce bolj pogledal, da ugodno dobim pa kupim najboljše...se vsaj nimaš kaj ozirat na druge.![]()
Se pravi...B14 PSSB16 PSS9 so pa verjetno over the hedge. :-°

/jan
GMT d.o.o.
Cvetkova 34
9000 Murska Sobota
Slowenien
Tel.: 00386 2 530 1038
Fax.: 00386 2 5301034
E-Mail: veleprodaja@gmt.si
To vrže ven za slo, ampak jaz bi kupil v tujini....
http://search.ebay.de/search/search.dll ... category0=
Tuki majo še KW, Koni...
http://www.dtsshop.de/content/index.php ... e&Itemid=1
Cvetkova 34
9000 Murska Sobota
Slowenien
Tel.: 00386 2 530 1038
Fax.: 00386 2 5301034
E-Mail: veleprodaja@gmt.si
To vrže ven za slo, ampak jaz bi kupil v tujini....
http://search.ebay.de/search/search.dll ... category0=
Tuki majo še KW, Koni...
http://www.dtsshop.de/content/index.php ... e&Itemid=1
Mah, mal gledam, berem, tuhtam... Vecina variant, ki imajo nastavljivo trdnost, je treba za moj avto demontirat, ce hoces nastavljati, razen Bilstein B16, ki pa ima natavitve tam nekje pod biciklom in ne pod havbo.
Kaj pa vem, ce je nastavitev prevec nedostopna, potem bolje da je ni.
Vedno bolj se nagibam na KW variant 1, ima dvojni feder spredaj, pa se z Matjazem (RSR) se bo pomojem dalo kaj fajn zmenit.
We'll see.
/jan
Kaj pa vem, ce je nastavitev prevec nedostopna, potem bolje da je ni.
Vedno bolj se nagibam na KW variant 1, ima dvojni feder spredaj, pa se z Matjazem (RSR) se bo pomojem dalo kaj fajn zmenit.
We'll see.
/jan