Uno turbo vzmetenje
Uno turbo vzmetenje
Skratka gre se za vzmetenje uno turbo i.e. 93l.
ZAnima me kako mnenje mate, sploh tisti ko ste ze vozili zadevo.
Se dobro drzi ceste ali ne?
Moj ima amortizerje totalno v riti, serijske fedre in pa 175/65 r13 gume.
Zdi se mi da se slabo lima ceste, sem zadnjic skor dvakrat z ceste leto, ok kriv je tudi motor , ce gres z yugotoviga 60km na 114km sam useen.
lp
ZAnima me kako mnenje mate, sploh tisti ko ste ze vozili zadevo.
Se dobro drzi ceste ali ne?
Moj ima amortizerje totalno v riti, serijske fedre in pa 175/65 r13 gume.
Zdi se mi da se slabo lima ceste, sem zadnjic skor dvakrat z ceste leto, ok kriv je tudi motor , ce gres z yugotoviga 60km na 114km sam useen.
lp
če se boš odloču da ga obdržiš boš to naredu.....če pa ne veš al bi ga obdržu al ne....pol pa prvo spusti pa strši.....pa se ti ne bo treba več odločat......ga boš sigurn obdržu....monster_d napisal/-a:sej to ni blemPugi napisal/-a:Aja, sej res - zadevo sm vozu. Problem je v tem, da ma avto preveč visoko težišče... Treba ga je spustit, pa utrdit... Vsaj za moje pojme. Tud bremze niso nevem kaj...![]()
Ce se odlocim da ga obdrzim pride -6centi pa trsani amortizerji.
lp


Sej fora je v tem da sem kupo avto izrecno zaradi motorja, ker ga drugace skor ni variante dobit, se v italiji ne...
Ma manjso okvaro na motorju tak da treba to sporihtat.
Moram jutr pogledat kako je s plehom, ce je se kolko tolko ok zadeva bom ga obdrzo pa registriral.
@Base
Tolko kot jugica ga dvomim da gre spustit ker te se bo izpuh dobesedno po podu vleko.
Sej ves -10centi je mal huda

Ma manjso okvaro na motorju tak da treba to sporihtat.
Moram jutr pogledat kako je s plehom, ce je se kolko tolko ok zadeva bom ga obdrzo pa registriral.
@Base
Tolko kot jugica ga dvomim da gre spustit ker te se bo izpuh dobesedno po podu vleko.
Sej ves -10centi je mal huda


- A3Turbo4Life
- Turbo addict
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Ja obvezno ga spusti, ker drugače se boš razbil. Ne vem kaj so takrat razmišljali odgovorni za podvozje. Pa če boš dal 60mm, potem moraš vedeti, da moraš zamenjati amortizerje z bolj športne ali pa dati te skrajšat, ampak moj nasvet je, da daj raje športne. Moraš pa še tudi dati na downpipe tisti gibljivi del (pletenico), ker drugače ti bodo začelo pokati okoli vijakov, kjer je privijačen downpipe. Preveč nabija potem zadeve, pa še nizek je in boš oral downpipe malce skrajšati, da ne bo potem čisto pri tleh.
Jaz imam nove amortizerje in 35mm vzmeti in zadeva je veliko boljša. Gume imam tudi original dimenzijo in bom videl kako bo kaj izgledal avto na 195/45-15. Če bo koza pridejo še malce nižje vzmeti, če bo pa vredu bo pa vredu.
Če boš pa naredil avto preveč trd, potem si pa spet naredil sranje, ker je avto prelahek, da bi bil trd kot deska in imel dobro lego. Dogajalo se ti bo , da boš "odhopsal" iz ovinka.
Bye
Jaz imam nove amortizerje in 35mm vzmeti in zadeva je veliko boljša. Gume imam tudi original dimenzijo in bom videl kako bo kaj izgledal avto na 195/45-15. Če bo koza pridejo še malce nižje vzmeti, če bo pa vredu bo pa vredu.

Če boš pa naredil avto preveč trd, potem si pa spet naredil sranje, ker je avto prelahek, da bi bil trd kot deska in imel dobro lego. Dogajalo se ti bo , da boš "odhopsal" iz ovinka.
Bye

Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
- A3Turbo4Life
- Turbo addict
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Downpipe je tisti del, ki pride od turbine dol.
Lahka daš tudi cev namesto katalizatorja, ampak potem si tako poštimaj, da boš lahko za tehničnega nazaj gor nataknil katalizator
Pri turbo motorjih je katalizator izguba moči, ker pač ovira čimboljši izhod izpušnjih plinov. Jaz si bom naslednje leto dal narediti komplet izpuh, brez kakršnega koli sranja vmes. Tudi če boš vzel dol izpuh takoj za katom, boš videl, da avto sploh ni glasen. Jaz sem bil prav presenečen.
Za tehničnega bom pa imel še stari izpuh z katalizatorjem, ki še proti pričakovanju deluje odlično.
Bye
Lahka daš tudi cev namesto katalizatorja, ampak potem si tako poštimaj, da boš lahko za tehničnega nazaj gor nataknil katalizator

Pri turbo motorjih je katalizator izguba moči, ker pač ovira čimboljši izhod izpušnjih plinov. Jaz si bom naslednje leto dal narediti komplet izpuh, brez kakršnega koli sranja vmes. Tudi če boš vzel dol izpuh takoj za katom, boš videl, da avto sploh ni glasen. Jaz sem bil prav presenečen.
Za tehničnega bom pa imel še stari izpuh z katalizatorjem, ki še proti pričakovanju deluje odlično.
Bye

Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....