Poznamo navadne športne filtre an, take bombažne, debele k kurba pa slab prehodne v boxu not... Zadeva popolnoma sfiltrira zrak tako da je čist, ampak je temu primeren tud upor, ki ga zrk pokasira ko se zažene skoz....
Potem pa poznamo celga fuka športnih filtrov.. Od navadnih vložkov za v boxe do unih avijonskih v A3M, ki so tok dragi kokr so zanč... Fora teh filtrov je, da nimajo debele bombažne plasti, ampak majo mrežco in precej tanko tkanino čez - nekateri celo poliester, ki malo manj filtrira, samo je pa veliko manj upora.
Tisti, ki niso zaprti v škatlo pa imajo še dodatno prednost, ker lahko naenkrat zajamejo več zraka..
Ampak - STOP! Ne mi zdj laufat v štacuno po filtr pa ga montirat na punto 1.2!
Zadeva deluje takole:
1. Na avtu - rečemo golf 4 1.4 75 konjev (najbol bedn avto btw), mamo stock mašino in damo gor filter, ki je rečmo un tipičen športn filter - dvojni konus varjanta...
-navor se bo v nižjih vrtljajih mal speštov, v višjih se bo pa mal lepše vrtel. Drastičnih učinkov ne bo. Pravzaprav merljivih učinkov ni, razn tega, da ma zvok, pa da včas mal pocuka...
2. Če predelujete avto sz športnim izspuhom in kakimi odmičnimi je uporaba špfiltra obvezna... Motor bo zarad povečane riti in želodca rabu tud večje nosnice, ker pri dosti avtih je narjen airbox tako da motor kr mal duši, sploh kake honde.
Ampak - vse to ne pomaga nič, če ni zadeva nastavljena v računalniku!!!!
Možgani morjo zdj vedet, da lahko več zraka zajamejo, več izprdnejo (auspuh), tako da se filter tud začne uporablat...
Praxa:
Iz mojih izkušn je pri chipanju avta filter zelo pomemben. Ko se enkrat xprom nastavi na optimum z vgrajenim filtrom je prehod nazaj na navadnega prava mora, če ne spremeniš nazaj tud računalnika. Namreč kaj se zgodi...
- Ko načipaš avto, se ti seveda z veseljem vrti v visoke obrate, dobi konje itd. Torej takrat porablja veliko zraka.
In ko potem daš nazaj navadn filter se ti pa motor nikamor več ne vrti.
Pri meni osebno sem zdj dal gor kao za zimo - faking avto ne gre več kot 185, pa nad 5500 se sploh noče vrtet več lepo... Se matra...
Glej ga zlomka, dam nazaj, na isto cesto - 205.... Nazaj - 185, še enkrat - 205....
Jafak an!

Torej - poleg zvoka so tudi performansi, ampak le ob pravilni montaži seveda drugih predelavah...
O montaži pa o ostalih zadevah pa kdaj drugič, zdj se mi ne da več pisat. PEACE!
