Distančniki
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Distančniki
Da ne bom tople vode odkrivu, me zanima če ima kdo načrt za distančnike (20mm) za Renault (4x100, sredinjska lunkja 61mm al neki tazga).
Najbolje, ti je dat drejarju kr eno platišče, pa ti po njem naredi. Razen če ma CNC mašino, v tem primeru je bolje met načrt.
EDIT:
Pozabil sem napisat, da je pri renaultu problem z 20 mm distančniki, ker ima na zadnji osi center zelo izbočen, in mora distančnik biti malo več kot 20mm da ti lahko naredi rob na centru.
EDIT:
Pozabil sem napisat, da je pri renaultu problem z 20 mm distančniki, ker ima na zadnji osi center zelo izbočen, in mora distančnik biti malo več kot 20mm da ti lahko naredi rob na centru.
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
ko teče ravno tema o distančnikih, bom še nekaj vprašal..
nekje sem prebral, da če dam spredaj rečmo 20mm, zadaj pa 15mm, potem bom imel bolj miren zadek, bolj neutralno lego itd. v naprotnem primeru (soredaj 15mm, zadaj 20mm), pa naj bi bil zadek zelo nemiran (tako v ovinkih, kot tudi pri zaviranju).
koliko je na tem resnice?
nekje sem prebral, da če dam spredaj rečmo 20mm, zadaj pa 15mm, potem bom imel bolj miren zadek, bolj neutralno lego itd. v naprotnem primeru (soredaj 15mm, zadaj 20mm), pa naj bi bil zadek zelo nemiran (tako v ovinkih, kot tudi pri zaviranju).
koliko je na tem resnice?
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Js mam zad mal širše, sam premal (2mm), da bi se kej poznalo bistveno. Moj zadk je itak nemirnmloncar napisal/-a:ko teče ravno tema o distančnikih, bom še nekaj vprašal..
nekje sem prebral, da če dam spredaj rečmo 20mm, zadaj pa 15mm, potem bom imel bolj miren zadek, bolj neutralno lego itd. v naprotnem primeru (soredaj 15mm, zadaj 20mm), pa naj bi bil zadek zelo nemiran (tako v ovinkih, kot tudi pri zaviranju).
koliko je na tem resnice?

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Mislim da je to skregano z logiko. Dvomim da je kaka finta in mogoče je narobe napisala kar je mislila.mloncar napisal/-a:Men se tudi bolj logično zdi, to kar je Titan napisu. ampak tist kar sem zgoraj napisal je napisala voznica, ki vozi GHD in KHD.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Točno vsi Fwd avi so naprej širši kot zadaj to pa zato da so natrimani da imaš več understeera tako je za nevešče voznike (nas povprečneže) lažje za pelat. Lahko se malo poigraš z distančniki in poskusiš na kakšnem poligonu. Je pa odvisno včasih rabiš hiter zadek, včasih obratno, odvisno tudi od voznika. Dosti lahko spremeniš lastnosti vozila tudi z različnimi stabilizatorji. V glavnem zdrejaj več distančnikov in probaj 

c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa