
ZUP's Camaro gen. 3
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Al si mislu dat več v oklepaj?Alboreto napisal/-a:Kaj gum ti pa (ni) več škoda za burnoute![]()

Gum mu je bilo škoda, dokler niso šle po gobe. Zdj mu pa ni več škoda, k ni več gum

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Lej, ene take valarje NOVE nerabljene mam doma in jih prodam. Cena je pa tolk, kolkr sem jest dal zanje, se pravi 25k na komad. Mam pa 2 taki gumi.
Glede kurjenja gum je pa sploh moje stališče tako, da je to mal bosa. Z nobenim avtom ne uživam, ko tkole kurim gume. Pač mi je škoda in gum in prenosov in podvozja, da bi vse to uničeval z enim brezveznim kurjenjem gum, še posebej zato, ker te zadeve niso glih poceni.
Tamle sem pač kuril gume zato, ker sva z Mičotom testirala štarte in je bilo ogrevanje gum pred štartom nujno. Voda je pa po tleh zato, ker je treba podlago najprej politi z vodo in potem na vodi ogreti gumo, da se bolje segreje in manj obrablja pri tem. Isti načim uporabljajo tapravi dragsterji na tapravih pistah, le da imajo tam že kar ogrevalni prostor za gume, kjer je taka vdolbina v asfaltu, kamor že kar nalijejo vodo in dragster potem zapelje not in zakuri gumo
Glede kurjenja gum je pa sploh moje stališče tako, da je to mal bosa. Z nobenim avtom ne uživam, ko tkole kurim gume. Pač mi je škoda in gum in prenosov in podvozja, da bi vse to uničeval z enim brezveznim kurjenjem gum, še posebej zato, ker te zadeve niso glih poceni.
Tamle sem pač kuril gume zato, ker sva z Mičotom testirala štarte in je bilo ogrevanje gum pred štartom nujno. Voda je pa po tleh zato, ker je treba podlago najprej politi z vodo in potem na vodi ogreti gumo, da se bolje segreje in manj obrablja pri tem. Isti načim uporabljajo tapravi dragsterji na tapravih pistah, le da imajo tam že kar ogrevalni prostor za gume, kjer je taka vdolbina v asfaltu, kamor že kar nalijejo vodo in dragster potem zapelje not in zakuri gumo

Te gume, ki sem jih kuril in testiral štarte so bile BF Goodrich drag radial gume, torej cestno dovoljena verzija tapravih drag gum in sicer so to od Mičota bivše gume, s katerimi je dirkal lansko sezono. In te gume držijo neprimerno bolj kot kake normalne cestne gume, zdržijo pa tudi neprimerno manj km.