vw golf 2,0T FSI upgrade (200hp)
vw golf 2,0T FSI upgrade (200hp)
Sem novinec na vašem forumu zato Vas vse lepo pozdravljam! Imam nekaj vprašanj v zvezi z nadgradnjo 2,0T FSI motorja. Znano mi je, da se da z modifikacijo elektrnike pridobit nekje 240hp, vendar to ni dovolj. Zanimiva stvar je, da ima audi S3 enak motor 2,0T FSI vendar zmore 265hp, skrivnost je verjetno v turbini, močnejši bencinski črpalki, injektorjih in verjetno še elektrniki! Med brskanjem po spletu nisem uspel raziskat teh skrivnosti! Zato pa naprošam uporabnike, če mi lahko svetujete oz. predlagate kako močno pumbo naj izberem, injektorje...itd. Nisem še omenil, da ima golf ročni6-stopenjski menjalnik! Dodajam še en link o eni nemški firmi, ki se ukvarja z nadgradnjami...
http://www.bb-automobiltechnik.de/bb200 ... 20tfsi.php[/url]
http://www.bb-automobiltechnik.de/bb200 ... 20tfsi.php[/url]
Ziher je blok pa glava ista, mogoče kaka drugačna odmična samo dvomim! Samo to bo po mojem mnenju problem dobit, kar nekje te dele od S3-ja saj še ni dolgo na tržišču, novi so pa verjetno kar precej dragi! Verjetno bo prišla v poštev kak druga turbina Garrett GT28RS ali pa kaj podobnega, samo mi vseeno še mankajo podatki za injekotrje in pritisk pumpe, elektroniko bom verejtno pri rsr-u zrihto! Mogoče pa ima kdo kako drugo rešitev...
Hvala
Hvala
G.T.I.
Če boš vzel turbino Garrett GT28RS nimaš kaj zgrešiti, na izpušni kolektor boš moral dati samo preklopno flanko, da boš lahko pritrdil turbino kar na originalni kolektor, izpuh bi jaz na tvojem mestu vzel 3'' po ameriških merah to je nekje 70fi, injektorje pa od 450cc naprej ( ni neke ful razlike v cenah ) jaz bi vzel kar RS 550cc injektorje ali kaj podobnega.
LP
LP
Adapter za turbino se dobi zraven turbota al ga moraš sam izdelat?Če vzamem GT28RS moram vzet večji LMM za dotok zraka ali bo ta originalen zadoščal? Izpuh mora imet skozi konstanten fi al je možnost, da maš do prvega dušilca 70fi naprej pa 60?Popravite me...Od katerega avta pa priporočate IC(kaki rabljen), ali mora biti posebaj za ta avto? Zanima še me samo, če je potrebno pri taki predelavi motor narazen vzet in vstavit močnejše vijake na glvai...Ta predelava verjetno ne bo presegala 300hp, če se motim me popravite...Na napakah se učimo...
Tenx
LP
Tenx
LP
G.T.I.
Max. power
315 hp (232 kW)
Max. torque
295 lb-ft vid 3200 r/min
Changes
New turbo, exhaust manifold, complete exhast with race cat, hoses pressure pipes and programming of the ECU.
Price incl. installation
11367 EUR excl. VAT
Note
This upgrade is TÜV-approved and meets the current european emission regulations. The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory.
torej-turbo,nov izp. kolektor ter kompleten izpuh z Hi-flow katalizatorjem,cevi,programiranje in si zmagal...zgleda,da ni treba injektorjev,IC-ja itd...
PS:C/P iz dahlbackracing.se
315 hp (232 kW)
Max. torque
295 lb-ft vid 3200 r/min
Changes
New turbo, exhaust manifold, complete exhast with race cat, hoses pressure pipes and programming of the ECU.
Price incl. installation
11367 EUR excl. VAT
Note
This upgrade is TÜV-approved and meets the current european emission regulations. The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory.
torej-turbo,nov izp. kolektor ter kompleten izpuh z Hi-flow katalizatorjem,cevi,programiranje in si zmagal...zgleda,da ni treba injektorjev,IC-ja itd...
PS:C/P iz dahlbackracing.se
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
Saj res, direktni vbrizg! Te šobe so verjetno dosti dražje! Flanko bi verjetno moral dat nekam delat, ne dobis tega z turbino!! Cevi jaz nebi ožil z 70fi na 60fi, zaradi pretoka plinov. Katalizator sicer ni potreben, samo potem boš zelo onesnaževal okolje, lahko pa kupiš kakšen športni katalizator, ki ima boljši pretok ''100 celler'' (ne vem kak se prevede to)!
Da se dosti bolj poceni kot 11367 EUR!!! Sam na TÜV lahko pomoje potem pozabiš
!
Jaz bi si osebno probal priskrbeti zadeve od S3, dost manj jebanja in se vedno ceneje od 11367 EUR!!
Da se dosti bolj poceni kot 11367 EUR!!! Sam na TÜV lahko pomoje potem pozabiš

Jaz bi si osebno probal priskrbeti zadeve od S3, dost manj jebanja in se vedno ceneje od 11367 EUR!!
Je pa tudi zanimivo to, da še majo eno bolj na izi predelavo:
Max. power 277 hp (204 kW)
Max. torque 273 lb-ft
Changes New software in the ECU, complete exhaust with race cat.
Price incl. installation 2641 EUR excl. VAT
Pridobiš slabih 80hp brez kakih koli komplikacij in zapletov. To je verjetno ta razlika med gti-jem in S3 audijem, vendar tovarniško še malo ECU bolj limitiran zaradi dalše življenske dobe motorja!
LP
Max. power 277 hp (204 kW)
Max. torque 273 lb-ft
Changes New software in the ECU, complete exhaust with race cat.
Price incl. installation 2641 EUR excl. VAT
Pridobiš slabih 80hp brez kakih koli komplikacij in zapletov. To je verjetno ta razlika med gti-jem in S3 audijem, vendar tovarniško še malo ECU bolj limitiran zaradi dalše življenske dobe motorja!
LP
G.T.I.
Ker imam trenutno scaner v okvari, je tukaj le tekst iz začetnega dela članka:PozerQ napisal/-a:Ko so v AM predstavil s3 zdej nazadnje so lepo napisal kakšne so razlike pri motorju, nimam pa pri sebi članka, bom poiskusu dobit.
Na mednarodni tistkovni konferenci smo, ko so (zgolj posredno) potrdili, da so znova vzeli dele iz koncernskega skladišča, bili še bolj željni spoznanja, ali se v Audiju S3 skrivajo le boljša notranja (športna) oprema, kup dodatne plastike, nižje podvozje in dodelan GTI-jev motor T FSI ali pa so se v tovarni z oznako olimpijskih iger potrudili in naredili povsem samosvoj avtomobilski izdelek, ki si zasluži rojstni list Audijeve družine S. Ali je najmočnejši predstavnik druge generacije A3 (ki prav letos praznuje 10. obletnico predstavitve) in potomec 154-kilovatnega (210-konjskega) S3 1.8T narejen iz pravega testa, da nimaš občutka, da si za 35.150 € (kolikor stane novinec v Nemčiji) kupil le preoblečenega Volkswagna ali Seata?
Prvi kilometri po Nemčiji z novim S3 so dokazali, da pri Audiju niso uporabili le tako imenovanega "fine tuninga", torej skupka plastičnih dodatkov, bolj športne opreme, malce dodelanega motorja in nižjega podvozja, temveč da so se pri najmanjšem članu družine S potrudili. Motor, čeprav ima enako gene kot GTI-jev in je narejen prav tako na Madžarskem, je toliko spremenjen, da le še v grobem spreminja na bratranca. Še vedno ima neposreden vbrizg (FSI), turbinski polnilnik (T) in hladilnik polnilnega zraka, vendar je vsak od omenjenih sistemov povsem dodelan.
Povezava med bati in glavno gredjo je okrepljena (boljši ležaji), glava motorja je iz jekla, ki zdrži večje temperaturne obremenitve, turbopuhalo je večje, zmogljivejše (1,2 bara) in odpornejše na visoke temperature (spremenljiva geometrija lopatja ne pride v poštev, saj ne zdrži takih temperaturnih obremenitev), hladilnik polnilnega zraka je povečan in zato tudi zmogljivejši, injektorji so drugi in izpušni kolektor je predelan, da je pretok izpušnih plinov učinkovitejši. Skratka: v osnovi enak motor, a na vseh bistvenih področjih toliko predelan, da lahko le še skoz prste rečemo, da je enak.
...
Če je ravno, ni zabavno.
Kolko vidim je kar nekaj stvari precej dodelanih! Ne pride v poštev, da bi razmišljal o pridobitvi delov od S3! V mojo moči bo, da menjam turbino GT28RS, zelotni izpuh na 3?(+ spotr cat), air intake, kolektor, nadgradnja ECU-ja, pa mogoče še kaki večji IC...Msilim, da bo to dovolj. Boma pač vozo z manjšim boostom, da ne bojo motorni segmenti preveč trpeli...
Nekej slikic še
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=FSI
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=FSI
Če bo dovolj $...
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=FSI
LP
Nekej slikic še
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=FSI
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=FSI
Če bo dovolj $...
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=FSI
LP
G.T.I.
Podobne stvari, ki smo jih omenili!! Druga turbina, injektorji, večji interkuler! Povezava med bati in glavno gredjo, tukaj mislim, da so mišljene ojnice! Glava iz jekla? Ne vem če je to sicer res potrebno, saj ima večina stunanih hond aluminjaste glave pa te zdržijo tudi do 400PS, prav tako oplovi c20let motorji!
Tista opcija za 2641 EUR je zelo zanimiva 80PS več, pa je pomoje tudi tisti limit, ko bi še originalni deli zdržali. Čeprav 280 konjev na prednja kolesa
upam da si dober voznik.
Tista opcija za 2641 EUR je zelo zanimiva 80PS več, pa je pomoje tudi tisti limit, ko bi še originalni deli zdržali. Čeprav 280 konjev na prednja kolesa

moje mnenje je,da si narediš downpipe ali kpl izpuh,šp.filter,daš čipat in to je to...kar je potem več,je že dosti več vložka...
je pa tud potem že res,da čez 250 HP je že problem vozit s prednjim pogonom...glede injektorjev-če dahlbackov setup laufa na 315 HP z orig. injektorji,potem je po moje brez veze menjavat...
je pa tud potem že res,da čez 250 HP je že problem vozit s prednjim pogonom...glede injektorjev-če dahlbackov setup laufa na 315 HP z orig. injektorji,potem je po moje brez veze menjavat...
Odločitev je padla
Komlet novi izpuh 3?(fi76mm)
Komplet sesalna cen + sport filter 3?(fi76mm)
ECU-pri RSR-u
IC bo ostal kar originalen (če je potrebana menjava me OPOZORITE)
bremze in podvozje tak ne rabim zgubljat besed se tak ve kaj upgrade potegne za sabo
P.S. že zdaj se malo bojim tega na prvi pogon (ca. 270-280hp)
Kako bo stvar potekala bom sproti obveščal...(upam, da nekje do pomladi, ker so še izpit vmes)
tenx
LP


Komlet novi izpuh 3?(fi76mm)
Komplet sesalna cen + sport filter 3?(fi76mm)
ECU-pri RSR-u
IC bo ostal kar originalen (če je potrebana menjava me OPOZORITE)
bremze in podvozje tak ne rabim zgubljat besed se tak ve kaj upgrade potegne za sabo
P.S. že zdaj se malo bojim tega na prvi pogon (ca. 270-280hp)
Kako bo stvar potekala bom sproti obveščal...(upam, da nekje do pomladi, ker so še izpit vmes)

tenx
LP
G.T.I.