Pomoč pri izdelavi downpipea
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
Pomoč pri izdelavi downpipea
A je med vami kdo ki tolk obvlada švasanje in bi mi lahko tole prirobnico in cev povezal skupaj. U bistvu je treba narest koleno 90° na nič prostora.
http://belidirkac.moj-album.com/album/5 ... os=6062258
kakšna ideja?
Bi kdo to znal narest?
http://belidirkac.moj-album.com/album/5 ... os=6062258
kakšna ideja?
Bi kdo to znal narest?
Sem ti prilepo par slikic, trenutno bom v kratkem tudi sam tole delal.
Osebno bi raje naredil 3 oz 4to varianto.
http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... pe_5_P.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... pe_1_P.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... pe_4_P.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... Qx-med.jpg
Drugac pa nevem zakaj bi delal 90stopinsko koleno... Sej pa v trgovinah z jeklom dobis ze taki kot, mogoce se malo pod kotom se ureze pa zapika skup.
BTw mas mogoce kaki nacrt ali pa skico od prirobnice?
Mi je bla sila ko sem dajal turbino tole na avto panisem mel casa je zmerit zaj pa je sploh nemorem... tak da lepo prosim ce mas

Osebno bi raje naredil 3 oz 4to varianto.
http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... pe_5_P.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... pe_1_P.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... pe_4_P.jpg
http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... Qx-med.jpg
Drugac pa nevem zakaj bi delal 90stopinsko koleno... Sej pa v trgovinah z jeklom dobis ze taki kot, mogoce se malo pod kotom se ureze pa zapika skup.
BTw mas mogoce kaki nacrt ali pa skico od prirobnice?
Mi je bla sila ko sem dajal turbino tole na avto panisem mel casa je zmerit zaj pa je sploh nemorem... tak da lepo prosim ce mas


Za kater avto gre?
Potem bi lažje svetovali.
po slikah sodeč imaš dovolj prostora za downpipe. Tko kot je monster reku, greš v štacuno, kupiš 90 st. koleno in ga privariš gor.
Če je premalo prostora potem boš moral rezati cev pod različnimi koti, in sestavljati koleno sam. Je več dela, tudi pretok ni tak kot pri 90 st. krivljenem kolenu, ampak za začetek bo ok.
lp djsly.
Potem bi lažje svetovali.
po slikah sodeč imaš dovolj prostora za downpipe. Tko kot je monster reku, greš v štacuno, kupiš 90 st. koleno in ga privariš gor.
Če je premalo prostora potem boš moral rezati cev pod različnimi koti, in sestavljati koleno sam. Je več dela, tudi pretok ni tak kot pri 90 st. krivljenem kolenu, ampak za začetek bo ok.
lp djsly.

-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
- Bug Customs
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19
- Bug Customs
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19
Zaenkrat še ne krivim , ampak uporabljam kolenčke,Npr tudi na formulah, sicer res predkrivijo komponente, ampak lih tko pol sestavljajo pa varijo tko, kt pol sveta , jih na tračni porežem do milimetra in nastavm amperažo tko da ostane na notranji strani cevi cca 0,2mm nepretopljenga , da je flow nemoten. Pol pa brust pa spolirat, za to mam pa Fikreta. Se model res potrud.Mam pa željo nek poslikat eno krivilko z trnom ,pa jo pol skopirat, k dostkrat delam tud varnostne loke za hrošče itd Ampak počas, zdej sm se iztrošil do konca z novo delavnco in bo treba še mal garat. Enkrat enkrat pa... Skopiral sm že kr nekej aparatov za valjat , peglat in oblikvat pleh, ker bomo pr nas delal razne hood scoope, poširitve, peglanja(odstranitve letvic, kljuk,..) , torej čim več predelav iz pleha in nikoli 2x enakega . Naredu tud izpit za varilca.Unikati nujno, ker mi kr slabo rata , ko vidm na šovu 15 avtov z isto havbo, pa nadaljnih 30 z identičnimi spojlerji.Pa da nau kdo zameru, jst mam pač čudn okus.
Nikol ne pikam stvari pa pol s kitom skrivam, ampak vse vlečem var pa vedno varim z rostfrejem in se pol potrudm peglat tko da je kita čim manj.Se pa skoz učim in probam izboljšvat. Primer poširjen blatnik pa povarjena lukna za tank in drug dekl in pa vekice na havbi , vse je šlo čez a test u prvo:



Nikol ne pikam stvari pa pol s kitom skrivam, ampak vse vlečem var pa vedno varim z rostfrejem in se pol potrudm peglat tko da je kita čim manj.Se pa skoz učim in probam izboljšvat. Primer poširjen blatnik pa povarjena lukna za tank in drug dekl in pa vekice na havbi , vse je šlo čez a test u prvo:



Zadnjič spremenil Bug Customs, dne 16 Dec 2006, 18:07, skupaj popravljeno 1 krat.
- Bug Customs
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
- Bug Customs
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19
obe cevi 40mm sta usmerjeni v skupno cev 50 mm ki gre v dušilec. Vzel sm dva kolena in jih porezal tko da sta na enmu koncu dala skupaj premer 50mm in jih zvaril skupej tko da se plini ne tepejoin se lepo spelejo vn. podtlak od prvega cilindra pa pomaga plinom tretiga vn in obratno . Na drugi strani pa lih tko.
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
Tele tvoji auspuhi so zelo lepi, ampak za tale začetni projekt bom ubral čim cenejšo varianto, ker ne vem če bo zadeva delovala. Če pa slučajno projekt zalaufa potem se bomo pa o rostfraju pogovarjal, da bo ornk narejen! Zaenkrat pa hvala.Bug Customs napisal/-a:Jaz bi se z veseljem lotil problema. Pa ti lahko nardim koleno iz rostfreja pa z TIGom povarim vse skup. Primer Tole je moj izdelek iz "nule"
Naredil in zdizajniral sem vse krivine in in tudi dušilce sm naredu sam.
P.s. če še nisi član Škoda kluba te vabim ,da se včlaniš. To lahko opraviš pri nas.