
5 Gtt vs. Clio 1.8 16v
5 Gtt vs. Clio 1.8 16v
No tko fantje in dekleta mam krizo kako nej se odločim, a bi mel to petko še naprej al prodam pa kupim cliota! Prosim strokovnjake če mi date razloge za en in drug avto! Vem da ima 5-tka večji tuning potencial sam k me povsod kurcajo kva za pi... laufam to! Z fotram od punce sm že mel debato
! Prosim lepo...

Zadnjič spremenil R5Gtt, dne 06 Dec 2004, 22:53, skupaj popravljeno 1 krat.
my hummble opinion
odloči se za tistega, ki ti bo dlje služil (upoštevajoč načrtovane predelave ali brez njih).
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
lej to je čist odvisn za kero se boš odločil, če boš tunal avto , ti bo bolš petka, tudi v smislu da jo imaš naprej ljubitelsko, in jo nočeš dati komu da jo zbije- zakaj, ker je ta avto prava redkost na naših cestah, tak da ne vem
, jest bi jo imel
kaka bo pa odločitev je pa čisto tvoja stvar, drgač je tud Clio16V dobra sportiva, pa še lep je povrh!!!
Odloč se pa sam


kaka bo pa odločitev je pa čisto tvoja stvar, drgač je tud Clio16V dobra sportiva, pa še lep je povrh!!!
Odloč se pa sam

CLIO 172 SPORT
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
Jo peljem ze kaksen kilometer pred domom lepo na easy na 2000 obratih, potem pa zapeljem pod nadstresek in pustim v leru laufat ene 30 sekund. V tem casu se lepo odpnem in v miru pospravim ploscico avtoradia.
To da bos ti totalka razgreto masino hladil v leru pred bajto je neumnost. Tega se ne pocne, avto moras razhladit med voznjo, ko imas boljse hlajenje okoliskega zraka.
Ne vidim razloga, zakaj bi moral na dvorisce priklati 200 na uro okrog ovinka in potem cakati 5 minut in smraditi celo hiso...
Pragmatizem je mati vseh modrosti.
/jan
To da bos ti totalka razgreto masino hladil v leru pred bajto je neumnost. Tega se ne pocne, avto moras razhladit med voznjo, ko imas boljse hlajenje okoliskega zraka.
Ne vidim razloga, zakaj bi moral na dvorisce priklati 200 na uro okrog ovinka in potem cakati 5 minut in smraditi celo hiso...
Pragmatizem je mati vseh modrosti.


/jan
Kaj pa vem, moja subjektivna ocena je, koliko jo pustim laufat... ampak ponavadi skoraj nikoli dlje od 30 sekund.
Pri easy voznji se turbina vrti zelo pocasi in se tudi zelo hitro ohlaja.
Tko da za spool-down ne rabis nevemkaj... drugo je ce se ustavis na benz-pumpi na avtocesti, tam jo pa moras laufat kar nekaj casa, preden jo ugasnes.
/jan
Pri easy voznji se turbina vrti zelo pocasi in se tudi zelo hitro ohlaja.
Tko da za spool-down ne rabis nevemkaj... drugo je ce se ustavis na benz-pumpi na avtocesti, tam jo pa moras laufat kar nekaj casa, preden jo ugasnes.
/jan
-
- Herr Dragracer
- Prispevkov: 39
- Pridružen: 03 Dec 2004, 11:55
Zdaj nevem kakšen si in kaj rabiš od avta!
5-ka je nooor avto res je filing, ko prideš iz turbo luknje. Je pa 16V sigurno lepši, več opreme, blabla...
Jest, ko sem 5GT prodajal sem takrat misli presedlat na Williamsa pa žal ni zneslo finančno...pomoje to naredi pa si zmagal
Maš primerljivo enka hiter avto, ki je še rariteta povrhu lep pa je tud!
5-ka je nooor avto res je filing, ko prideš iz turbo luknje. Je pa 16V sigurno lepši, več opreme, blabla...
Jest, ko sem 5GT prodajal sem takrat misli presedlat na Williamsa pa žal ni zneslo finančno...pomoje to naredi pa si zmagal
Maš primerljivo enka hiter avto, ki je še rariteta povrhu lep pa je tud!
Petka pa clio se ne morta lih primerjat, vsaj kar se tiče pospeškov. Po končni je clio pač hitrejši. Glede opreme - sta približno na istem, registracija je za petko cenejša, ker mam manj konjev, pa men nekak ne sede clio - turbina je še vedno zakon.
Moje mnenje - pust cliota na miru, pa rajš furi tvojo petko dalje. Lahko pa si še mal predelaš frgazer, pa mal cevki za dotok dodatnega goriva(nad 2500 obrati se vklopi) zmanjšaš pretočnost, pa ti bo avto velik manj pil, sam tut ne bo imel nevem kakih pospeškov.
Kar se pa tiče stroškov - jih boš pa s cliotom mel velik več in večje od teh sedaj.
Moje mnenje - pust cliota na miru, pa rajš furi tvojo petko dalje. Lahko pa si še mal predelaš frgazer, pa mal cevki za dotok dodatnega goriva(nad 2500 obrati se vklopi) zmanjšaš pretočnost, pa ti bo avto velik manj pil, sam tut ne bo imel nevem kakih pospeškov.
Kar se pa tiče stroškov - jih boš pa s cliotom mel velik več in večje od teh sedaj.
Odpiram miljon let staro temonebivedu napisal/-a:Petka pa clio se ne morta lih primerjat, vsaj kar se tiče pospeškov. Po končni je clio pač hitrejši. Glede opreme - sta približno na istem, registracija je za petko cenejša, ker mam manj konjev, pa men nekak ne sede clio - turbina je še vedno zakon.
Moje mnenje - pust cliota na miru, pa rajš furi tvojo petko dalje. Lahko pa si še mal predelaš frgazer, pa mal cevki za dotok dodatnega goriva(nad 2500 obrati se vklopi) zmanjšaš pretočnost, pa ti bo avto velik manj pil, sam tut ne bo imel nevem kakih pospeškov.
Kar se pa tiče stroškov - jih boš pa s cliotom mel velik več in večje od teh sedaj.

Nekaj me zanima. Koliko ima Gtt realno porabo? Nekaj sem gledal na eni angleški strani pa je tipo rekel: 11.5 mesto, 7.6 cesta, cca 9.5 kombinirano.
Hvala!