A se da obnoviti odmične?
A se da obnoviti odmične?
Zdi se mi da sem enkrat zasledil nekje, da se da na odmične navariti material in se jih potem na novo obdela. Je kdo slišal za to?
http://deltacam.com/
dost pocen; ameri prvijo, da ok delajo...
Če pa delajo tud alfe, pa ne vem (skor ne verjamem...).
dost pocen; ameri prvijo, da ok delajo...
Če pa delajo tud alfe, pa ne vem (skor ne verjamem...).
Ej22->EJ251
To se ti ne splača in nebo dobro. Ponavadi se brusijo odmične za avte z hidravličnimi profili, tako da se pobrusi osnoven radij z tem dobiš malo več dviga, drugače pa če hočeš res ok odmične ki bodo dale moč moraš uporabi hud profil katerega pa hidravlični dročniki ne dopuščajo že zaradi teže. Druge odmične so v rangu 500eur dvomim da ti bo kdo prinas šel brusit odmične, itak pa so zato stroji, ki pa jih verjetno res imajo samo na avtoobnovi. Da pa bi zdaj na vse navaril in potem brusil nogo se ne splača zajebavati, se dostikrat dobijo rabljene za dober denar celo za tvoj avto se verjetno v italiji dobi svega i svašta.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
alanq4 napisal/-a:Če te prav zastopim, se pobrusi osnovni premer npr. za 1mm in potem dobim 1mm več dviga ventila? Mi lahko malo podrobneje poveš oz. daš kak link, če se ti da seveda.

Tkole to zgleda... slika ni najboljša ampak bom probal razložit:
Recimo da gledamo odmikač, ki je obrnjen v desno. Njegova špica, kjer je ventil maksimalno odprt je v točki 1!
V točki 9 pa je ventil zaprt!
In če točko 9 pobrusiš do točke 5 ti sedaj ventil leži bližje sredini odmikača, kar pomeni da je sedaj zanj točka 1 bolj oddaljena.
Po domače povedano, spremeni se razdalja med točko na odmikaču kjer je ventil zaprt in točko kjer je ventil odprt!
Upam da sem bil razumljiv??
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
corsa_A napisal/-a:To se ti ne splača in nebo dobro. Ponavadi se brusijo odmične za avte z hidravličnimi profili, tako da se pobrusi osnoven radij z tem dobiš malo več dviga, drugače pa če hočeš res ok odmične ki bodo dale moč moraš uporabi hud profil katerega pa hidravlični dročniki ne dopuščajo že zaradi teže. Druge odmične so v rangu 500eur dvomim da ti bo kdo prinas šel brusit odmične, itak pa so zato stroji, ki pa jih verjetno res imajo samo na avtoobnovi. Da pa bi zdaj na vse navaril in potem brusil nogo se ne splača zajebavati, se dostikrat dobijo rabljene za dober denar celo za tvoj avto se verjetno v italiji dobi svega i svašta.
Zakaj se pa ne splača??? Odkod pa tebi te izkušnje?
Jaz imam vgrajeno odmično, ki je bila prebrušena pri kent cams-u in laufa na mehanskih dročnikih, pa nimam z njo nobenih problemov...
Je pa to bila predelava odmičnih, ne pa obnova.
Super, hvala za razlago. Samo še nekaj, a potem hidravlični dročnik kompenzira ta luft in se pač toliko napolni z oljem da je zadeva brez zračnosti? A kaj skrajša dobo dročnikov to?belidirkac napisal/-a:alanq4 napisal/-a:Če te prav zastopim, se pobrusi osnovni premer npr. za 1mm in potem dobim 1mm več dviga ventila? Mi lahko malo podrobneje poveš oz. daš kak link, če se ti da seveda.
Tkole to zgleda... slika ni najboljša ampak bom probal razložit:
Recimo da gledamo odmikač, ki je obrnjen v desno. Njegova špica, kjer je ventil maksimalno odprt je v točki 1!
V točki 9 pa je ventil zaprt!
In če točko 9 pobrusiš do točke 5 ti sedaj ventil leži bližje sredini odmikača, kar pomeni da je sedaj zanj točka 1 bolj oddaljena.
Po domače povedano, spremeni se razdalja med točko na odmikaču kjer je ventil zaprt in točko kjer je ventil odprt!
Upam da sem bil razumljiv??
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
Pred tremi leti je bila cena za prebrušenje 1 gredi za 8 ventilski avto celih 50 funtov!corsa_A napisal/-a:Kolko pa te je stalo vseskupaj, nove odmične narejene iz blanksov stanejo nekje 500€. Me zanima če te je prišlo ceneje ker bomo v kratkem nekaj potrebovali.
Me je poštnina pršla še dodatnih 50 funtov .... vse skupaj ene 50.000 sit!
Zelo ugodno! Zato pa sem vprašal od kod tebi informcije da se ne izplača...
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
Nobene predelave ne podaljšajo življenske dobe motorja. Pr športnih odmičnih trpijo ventili, sedeži, vodila, dročniki.... vse je bolj obremenjeno!alanq4 napisal/-a:Super, hvala za razlago. Samo še nekaj, a potem hidravlični dročnik kompenzira ta luft in se pač toliko napolni z oljem da je zadeva brez zračnosti?
Odvisno kolk ti poberejo iz odmične, pa odvisno od tipa avta... za nekatere avte lahko ostanejo na serijskih dročnikih, ene se da predelat, nekateri profili pa zahtevajo uporabo mehanskih dročnikov.
Sam se s tem nisem toliko ukvarjal ker imam odmično v bloku in so dročniki mehanski...
alanq4 napisal/-a: A kaj skrajša dobo dročnikov to?
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
kje točno si kupil odmično oz kdo ti jo je naredil? 50k za custom odmično je super cenabelidirkac napisal/-a:Pred tremi leti je bila cena za prebrušenje 1 gredi za 8 ventilski avto celih 50 funtov!corsa_A napisal/-a:Kolko pa te je stalo vseskupaj, nove odmične narejene iz blanksov stanejo nekje 500€. Me zanima če te je prišlo ceneje ker bomo v kratkem nekaj potrebovali.
Me je poštnina pršla še dodatnih 50 funtov .... vse skupaj ene 50.000 sit!
Zelo ugodno! Zato pa sem vprašal od kod tebi informcije da se ne izplača...

-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
http://www.kentcams.com/
oni so eden izmed največjih proizvajalcev na tem področju...
če avta nimajo na webu v katalogu ti pa ponavadi po mailu ali faksu pošljejo kakšne profile imajo na voljo za ta avto in ti povejo a je možno prebrustit gred ali ne in če bo to laufal na original dročnikih!
Pa ne pretiravat pr stopinjah!!! Če oni rečejo "lumpy idle" pa "rev range 2500-6500rpm" to pomeni da avto NI vozen pod 2500 obrati.
oni so eden izmed največjih proizvajalcev na tem področju...
če avta nimajo na webu v katalogu ti pa ponavadi po mailu ali faksu pošljejo kakšne profile imajo na voljo za ta avto in ti povejo a je možno prebrustit gred ali ne in če bo to laufal na original dročnikih!
Pa ne pretiravat pr stopinjah!!! Če oni rečejo "lumpy idle" pa "rev range 2500-6500rpm" to pomeni da avto NI vozen pod 2500 obrati.