Tehnični pregled
Tehnični pregled
Evo lihkar prišel s tehničnega pregleda. kratko poročilo:
zavore-
1. os leva [N] = 1830; desna [N] =1770; Skupaj [N] = 3600; Razlika [N] = 3
2. os leva [N] = 1260; desna [N] =1200; Skupaj [N] = 2460; Razlika [N] = 5
Parkirna zavora: leva [N] = 1680; desna [N] =1710; Skupaj [N] = 3390; Razlika [N] =2
Učinek delovne zavore: 55% (je to uredu?? nekam majhna cifra se mi zdi)
Učinek parkirne zavore: 31%(je to uredu??)
Sedaj pa najbolj zaskrbljujoč podatek:
CO [%] = 5,43 ! ! (Vrednost, s katero te spustijo čez je 3!!)
Torej vrgli so me samo zaradi plinov. Vse ostalo je rekel mojster da je ok.
Tale CO se da zmanjšati z nastavitvijo vplinjača?
Kaj pomeni visok CO? Avtomatična večja poraba bencina?
zavore-
1. os leva [N] = 1830; desna [N] =1770; Skupaj [N] = 3600; Razlika [N] = 3
2. os leva [N] = 1260; desna [N] =1200; Skupaj [N] = 2460; Razlika [N] = 5
Parkirna zavora: leva [N] = 1680; desna [N] =1710; Skupaj [N] = 3390; Razlika [N] =2
Učinek delovne zavore: 55% (je to uredu?? nekam majhna cifra se mi zdi)
Učinek parkirne zavore: 31%(je to uredu??)
Sedaj pa najbolj zaskrbljujoč podatek:
CO [%] = 5,43 ! ! (Vrednost, s katero te spustijo čez je 3!!)
Torej vrgli so me samo zaradi plinov. Vse ostalo je rekel mojster da je ok.
Tale CO se da zmanjšati z nastavitvijo vplinjača?
Kaj pomeni visok CO? Avtomatična večja poraba bencina?

Sej tehnični kot tak ni problem mi narest. veze.press. ampak bi rad vedo kaj pomeni povišan CO. Pugi pravi da zaradi nepopolnega izgorevanja.
Slišal sem da nekateri pred tehničnim omejijo zrak na fergazerju, samo avto potem slabše gre, pa sploh to ni dolgotrajna rešitev.
Je ob višjem CO-ju s tem tudi višja poraba bencina?
Slišal sem da nekateri pred tehničnim omejijo zrak na fergazerju, samo avto potem slabše gre, pa sploh to ni dolgotrajna rešitev.
Je ob višjem CO-ju s tem tudi višja poraba bencina?

Tako je.
Povečan CO pomeni da je v mešanici preveč goriva. Če je mašina na frgazer, se to enostavno naštela z enim vijakom, kar bi ti lahko naredil tut tam na tehničnem, če že meri CO in ostalo sranje.
Kar se tiče moči je pa tako, da z presežkom goriva v mešanici dobiš par konjev, ampak moraš pazit da ni preveč. Teorija je taka, da ob popolnem razmerju (stehiometrijskem) mešanica zgori do konca, ampak je fora v tem, da vse skupaj izgoreva še takrat, ko so že odprti izpušni ventili. Če hočeš več moči, moraš poskrbet da se vse izgorevanje zgodi preden se odpre izpuh. Glede na to da je količina zraka v cilindru konstanta, moraš poskrbet da ves ta zrak zgori preden se odpre izpuh. Edini način da dosežeš to, je ta da daš presežek goriva, ker se v tem primeru porabi ves zrak že v cilindru. Stehiometrijsko razmerje je v tem primeru 1,1.
Upam da je razumljivo.
Povečan CO pomeni da je v mešanici preveč goriva. Če je mašina na frgazer, se to enostavno naštela z enim vijakom, kar bi ti lahko naredil tut tam na tehničnem, če že meri CO in ostalo sranje.
Kar se tiče moči je pa tako, da z presežkom goriva v mešanici dobiš par konjev, ampak moraš pazit da ni preveč. Teorija je taka, da ob popolnem razmerju (stehiometrijskem) mešanica zgori do konca, ampak je fora v tem, da vse skupaj izgoreva še takrat, ko so že odprti izpušni ventili. Če hočeš več moči, moraš poskrbet da se vse izgorevanje zgodi preden se odpre izpuh. Glede na to da je količina zraka v cilindru konstanta, moraš poskrbet da ves ta zrak zgori preden se odpre izpuh. Edini način da dosežeš to, je ta da daš presežek goriva, ker se v tem primeru porabi ves zrak že v cilindru. Stehiometrijsko razmerje je v tem primeru 1,1.
Upam da je razumljivo.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Če maš 14.7 delov zraka in 1 bencin zgori vse.
Ti morš met manj (11:1 recimo) da ti tko kaže. Avti ko pospešujejo majo okol 12.5-13:1 (tanovi ajnšpircarji), v štantgasu pa je mešanca precej revna (15+). Če je mešanca revna se porabi vse, temperatura celindra pa je višja kot če not ostane bencin, ki zadevo hladi.
Torej - za tehničnega naštimej mal bol redko mešanco.
Ti morš met manj (11:1 recimo) da ti tko kaže. Avti ko pospešujejo majo okol 12.5-13:1 (tanovi ajnšpircarji), v štantgasu pa je mešanca precej revna (15+). Če je mešanca revna se porabi vse, temperatura celindra pa je višja kot če not ostane bencin, ki zadevo hladi.
Torej - za tehničnega naštimej mal bol redko mešanco.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Jst sm z 1,1 mislil na vrednost Lambda sonde, da ne bo pomote.Pugi napisal/-a:Če maš 14.7 delov zraka in 1 bencin zgori vse.
Ti morš met manj (11:1 recimo) da ti tko kaže. Avti ko pospešujejo majo okol 12.5-13:1 (tanovi ajnšpircarji), v štantgasu pa je mešanca precej revna (15+). Če je mešanca revna se porabi vse, temperatura celindra pa je višja kot če not ostane bencin, ki zadevo hladi.
Torej - za tehničnega naštimej mal bol redko mešanco.
Tvoje številke so pa deleži mase. Se pravi na 14,7g zraka bi se moral porabiti 1g bencina.
V vsakem primeru je najbolje za motor in denarnico, da je fergazer naštiman na pravo stehiometrijsko razmerje.
-Če je premalo bencina, se motor bolj greje in gubi moč, ter proizvaja NOx.
-Če je preveč bencina, ma sicer nekoliko več moči, ampak tudi povečano porabo in emisije CO.
Zakaj potem tunerji odvzemajo bencin in dajo več zraka da dobijo na moči?JohnyR napisal/-a:
-Če je premalo bencina, se motor bolj greje in gubi moč, ter proizvaja NOx.
-Če je preveč bencina, ma sicer nekoliko več moči, ampak tudi povečano porabo in emisije CO.
V mojem primeru zgleda da je preveč bencina. Ampak avto ne gre nikamor, oz. bi moral iti bolje kot gre.
Ja nč, bom se čez vikend probu mal poigrat s frgazerjem. Če bo sploh kej suhega vremena


- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
V katerem primeru to ti misliš, ker jaz poznam obratno teorijo... Vsaj pri turbo/sc/NOS avtih mi kar konkretno rabimo bencin, ne samo 14.7, ampak od 10.5 naprej... Js bi mel najraj 12 pri pospeševanju... Za naravo skrbim pa že s tem, k nism cigan, mislim da mi nekaj COja ne bo zamerla.djsly napisal/-a: Zakaj potem tunerji odvzemajo bencin in dajo več zraka da dobijo na moči?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Zakaj bi blo več moči. Moč nastane z izgorevanjem bencina, ki ima določeno kalorično vrednost ane. Ne vem zakaj bi z revno mešanco kej pridobil. A se ti da mal razložit, k mi ni jasn. tnx.djsly napisal/-a:konkretno ga rabiš da ti bate ne stopi. Če pa daš manj benza dobiš več moči. S tem pa seveda temperatura večja, posledično topi bate...
Moč začne padat šele ko res zalivaš kolikor je meni znano.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Ne vem zakaj ampak dva primera iz prakse.
croma ima čip katerega je pogledal in v visokih obratih ima zelo malo bencina avto, zato tudi veliko moči.
drugi T avto ki so ga čipali je dosegal večjo moč, če je blo več zraka, s tem temperatura izp. plinov večja. Če so dodali bencin je moč padala, izp. plini pa so bili hladnejši.
croma ima čip katerega je pogledal in v visokih obratih ima zelo malo bencina avto, zato tudi veliko moči.
drugi T avto ki so ga čipali je dosegal večjo moč, če je blo več zraka, s tem temperatura izp. plinov večja. Če so dodali bencin je moč padala, izp. plini pa so bili hladnejši.
