
Kompresor na hyundai coupe 2.0 masino
ah fantje dejte ga srat no... res ne veste v cem je problem? js vem kaj rabim in kaj hocem. in to je M62/MP62. Kar pa NOCEM, je pa TO, da, ker nisem nikjer vprasu, nabavim M45!! in si pol doma razbijam z glavo ob steno.hemingway napisal/-a:Če boš gledal na vsak tolar pa vsako malenkost ga še dolg ne boš mel
pa ne gre za nic kompliciranja, niti sparanja-
samo dorect, kaj je kaj je treba.
kar se pa tice pretiravanja...: vem kje pribl. ma tale 2.0 svoje meje...
ce "tovarnisko" aftermarket dajejo gor E. M45, in sem zelo "ponizno":) -seveda z vaso pomocjo(thanx), prisel do tega, da pase gor tudi M62... upam da veste, da mi ne pade na pamet, da dajem gor M90?!
no sam tolk da razjasnim morebitne nesporazume. pac sem tak, da pri resnih stvareh rajse vso stvar 5x prestudiram

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

e drugace pa hvala za odg!
LP
Kennman
Howgh.
Če daš gor malce večji kopresor, kot je normalno, je to samo pozitivno pomoje. Tak ti bo v stanju prdihat dovolj zraka in ne boš omejen s tem. Problem se mogoče pojavi edino v tem, če večji kopresor za svoje delovanje pokuri tudi več konj. Glede tega vprašaj Chargerja ali Hemyja, ki obvladata to sceno. Kolikor vem, ima Charger en tak kopresor tudi za prodat.
Lahko si srečen vsaj glede tega, da boš poceni prišel skozi z nakupom eatona. Jaz sem računal na največjega M112, za katerega pa se je izkazalo, da je čist premajhen za moj motor in ga nima smisla basat gor in predelovat vse živo, da bom potem nazadnje pridobil samo 50-100 PS.
Lahko si srečen vsaj glede tega, da boš poceni prišel skozi z nakupom eatona. Jaz sem računal na največjega M112, za katerega pa se je izkazalo, da je čist premajhen za moj motor in ga nima smisla basat gor in predelovat vse živo, da bom potem nazadnje pridobil samo 50-100 PS.

je pozitivno, ampak samo do mere, ko motor lahko z min. konji optimalno zavrti kompresor. m90 je ze prevelik za moj motor, oz. prevec se je treba "namatrat", da ga obrnes:)_BANDIT_ napisal/-a:Če daš gor malce večji kopresor, kot je normalno, je to samo pozitivno pomoje. Tak ti bo v stanju prdihat dovolj zraka in ne boš omejen s tem. Problem se mogoče pojavi edino v tem, če večji kopresor za svoje delovanje pokuri tudi več konj. Glede tega vprašaj Chargerja ali Hemyja, ki obvladata to sceno. Kolikor vem, ima Charger en tak kopresor tudi za prodat.
Lahko si srečen vsaj glede tega, da boš poceni prišel skozi z nakupom eatona. Jaz sem računal na največjega M112, za katerega pa se je izkazalo, da je čist premajhen za moj motor in ga nima smisla basat gor in predelovat vse živo, da bom potem nazadnje pridobil samo 50-100 PS.
jaaaa m62...Hemingway napisal/-a:Ti sam M62 gor brcn pa bo Very Happy


Howgh.
Hemi, kakšna je razlika med G40(polo/golf) in Eaton M45?
Mere od G40 imam in delam nosilec zanj, vendar trenutno ni nobenega dost blizu, da bi ga šel iskat(preko pošte in e-baya pa ne verjamem nobenmu), Eaton M45 se pa en prodaja v celovcu, tko da mi ni problem se zapeljat teh 80km v eno smer in ga vzet, pa še poceni je, za samo 250 eurov ga dobim. Sedaj imam 85KM, rabim jih pa vsaj še 30, maximalno 40KM, ali bo M45 dovolj za kaj takega?
Mere od G40 imam in delam nosilec zanj, vendar trenutno ni nobenega dost blizu, da bi ga šel iskat(preko pošte in e-baya pa ne verjamem nobenmu), Eaton M45 se pa en prodaja v celovcu, tko da mi ni problem se zapeljat teh 80km v eno smer in ga vzet, pa še poceni je, za samo 250 eurov ga dobim. Sedaj imam 85KM, rabim jih pa vsaj še 30, maximalno 40KM, ali bo M45 dovolj za kaj takega?
glih za predstavo-
M90 na wranglerju 4,0-povrtanem na 4,7...pomoje bo 62tka dovolj za 2,0
http://www.jpmagazine.com/featuredvehic ... _wrangler/
M90 na wranglerju 4,0-povrtanem na 4,7...pomoje bo 62tka dovolj za 2,0

mislim da ima G40 notr eatona m45, nisem pa ziher.nebivedu napisal/-a:Hemi, kakšna je razlika med G40(polo/golf) in Eaton M45?
Mere od G40 imam in delam nosilec zanj, vendar trenutno ni nobenega dost blizu, da bi ga šel iskat(preko pošte in e-baya pa ne verjamem nobenmu), Eaton M45 se pa en prodaja v celovcu, tko da mi ni problem se zapeljat teh 80km v eno smer in ga vzet, pa še poceni je, za samo 250 eurov ga dobim. Sedaj imam 85KM, rabim jih pa vsaj še 30, maximalno 40KM, ali bo M45 dovolj za kaj takega?
kar se tice mer za Eaton m45:
http://www.capa.com.au/eaton_m45data.htm
z njim dobil bos vec kot 30-40 KM.
upam da sem pomagu,
LP
Kennman
Howgh.
http://www.awtracksport.com/products/engines/eaton.phpnebivedu napisal/-a:Hvala.
G40 IMA noter m45...
LP
Kennman
Howgh.
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Tale polo ima menjan SC, kajti serijsko je v polota G40 vgrajen G-lader, ki deluje na drugačen način kot eaton...kennmann napisal/-a:http://www.awtracksport.com/products/engines/eaton.phpnebivedu napisal/-a:Hvala.
G40 IMA noter m45...
LP
Kennman
ah, sam sm pa res smotan... samo vidu sem, "Eaton" in "G40" in sploh nisem bral teksta...mloncar napisal/-a:Tale polo ima menjan SC, kajti serijsko je v polota G40 vgrajen G-lader, ki deluje na drugačen način kot eaton...kennmann napisal/-a:http://www.awtracksport.com/products/engines/eaton.phpnebivedu napisal/-a:Hvala.
G40 IMA noter m45...
LP
Kennman
mi dispiace!

LP
Kennman
Howgh.