OK, vedno bolj si berem stvari o kompresorjih, vec vprasanj mam,
in me zanima naslednje:
gre se za motor Hyundai Coupe, 2.0 16v, l. 97, 139KM.
na netu sem gledal in brskal, za ta motor dela avstralska firma CAPA kompresor kite, bolt-on zadeve, druga firma je pa Alpine Developments USA (http://www.capa.com.au/kits_hyundai.htm, http://www.alpine-developments.us/id19.html )
zdej pa moja vprasanja:
1. oni dajejo gor Eaton M45. Zanima me, ce bi lahko dal na to masino Eaton M62?
Eaton M45: http://www.automotive.eaton.com/product ... rs/M45.asp
Eaton M62:
http://www.automotive.eaton.com/product ... rs/M62.asp
res je, da motor verjetno "tezje zavrti" vecjega, ampak lahko pa M62 da vecji boost, pa se nevarnosti ni, da bi ga z manjso jermenico prevrtel.
pa se Hemingway ima na svojem 1.8 Eatona M62. Vase mnenje?
2. ali so nujni vecji injektorji? moji so trenutno 240 ccm.Se mi zdi da je Gas_Gas ostal pri stock, pa tudi Corsa_A je v Hemingwayevi temi reku, da lahko ostanejo stock. Seveda bi nabavu mocnejso benz. pumpo, Walbro 255 se mi zdi prek glave zadost.
3. IC- ali je nujen? kit za Coupeja je brez ICja, za Hyundai Coupe Supercharger kit (http://www.alpine-developments.us/id19.html ) pa obstaja varjanta z dodatnim, 5. injektorjem, ki naj bi sprical pred loputo, in naj bi ohladil skompresiran zrak in se malo bolj bogato mesanico naj bi naredu. Torej, IC, ali je "zadost" 5. injektor?
4. Ko se ze dela tak projekt, ali naj tudi portam glavo motorja? se mi zdi, da je Hemingway to nardil?
5. Zanima me se cena za Megasquirt, Unichip, Emanage aftermarket ECUje, enega takega cimbolj osnovnega, za kontrolo pritiska goriva, in timinga...A se da pri nas kej dobit (lezi komu v starem predalu:)? al je treba it kr na Ebay?
evo, to je to "NA BRZINO", zdej pa, ... dejte se mal razpisat fantje



LP
Kennman