Loputa za zrak in custom sesalna komora
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Injektorji so na sesalnem kolektorju res pa da dost bliz glave...
taka je razlaga ne samo mene ampak dosti folka...injektorji so pri serijskem avto samo zaradi nizkih obratov tko blizu, ce bi bil prosti tek visje postavljen bi bili injektorji lahko se visje po sesalnem koletorju gor, kar pomeni vecja atomizacija zraka in bencina in z tem boljsa mesanica...sej bomo kmal videli ITBje z dvemi seti injektorji eni na orig. poziciji drugi pa pred loputam, zadeva bo preklapjala glede rpm, sem pa o tem jaz studiral ze dlje casa....
LP
taka je razlaga ne samo mene ampak dosti folka...injektorji so pri serijskem avto samo zaradi nizkih obratov tko blizu, ce bi bil prosti tek visje postavljen bi bili injektorji lahko se visje po sesalnem koletorju gor, kar pomeni vecja atomizacija zraka in bencina in z tem boljsa mesanica...sej bomo kmal videli ITBje z dvemi seti injektorji eni na orig. poziciji drugi pa pred loputam, zadeva bo preklapjala glede rpm, sem pa o tem jaz studiral ze dlje casa....
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Zelo priznan ameriski honda tuner ENDYN
One more view of the chamber and the transition from the ports to the cylinder .....the all important valve seats. This view also shows the port texture on the intake side pretty well. As you can see, it's not smooth. You can also see where the texture has been "altered" to energize the flow a bit on each side of the intake bowls, beginning approximately .85" below the seats. Notice the texturizing in the sides of the chambers between the intake and exhaust valve seats. More mixture conditioning.

Vir: http://www.theoldone.com/articles/b16a% ... ndex2.html
LP
One more view of the chamber and the transition from the ports to the cylinder .....the all important valve seats. This view also shows the port texture on the intake side pretty well. As you can see, it's not smooth. You can also see where the texture has been "altered" to energize the flow a bit on each side of the intake bowls, beginning approximately .85" below the seats. Notice the texturizing in the sides of the chambers between the intake and exhaust valve seats. More mixture conditioning.

Vir: http://www.theoldone.com/articles/b16a% ... ndex2.html
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Ce je bil bel je to od Braneta in on je imel ITBje gor in ma na koncu injektorje, zdej dela nov set ITBjev ki bodo imeli se na zacetku injektorje zaradi low rpm...on je tudi men predeloval glavo in govorim kar je on meni povedal in sem potem tudi dost po netu pogledal in vsi isto pravijo...
LP
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
http://www.hrusica.net/gallery/d/1289-2/IMG_5231.jpg
Tega ma Brane sam sem se zdej spomnu da ma na novih ITBjih pred trobentam k formula, na starih je pa nekak tako kot je na tisti moji sliki od ITB...pismu se mi ze blede od teh design-ov
Ce jih mislis imeti samo pred trbenticam moras imet nor prosti tek !!!
LP
Tega ma Brane sam sem se zdej spomnu da ma na novih ITBjih pred trobentam k formula, na starih je pa nekak tako kot je na tisti moji sliki od ITB...pismu se mi ze blede od teh design-ov

Ce jih mislis imeti samo pred trbenticam moras imet nor prosti tek !!!
LP
MUGEN CR-X