Loputa za zrak in custom sesalna komora
Loputa za zrak in custom sesalna komora
Kje bi lahko dobil kakšno loputo za zrak z večjo odprtino od cca 60mm (kater avto ima tako veliko loputo)in ali bi se splačalo narediti custom sesalno komoro?
Malo si preberi še kakšno temo na sesalni kolektor. Kolikor jaz vem ni dobro da je gladko. Izpušni ja, sesalni ne. Pri sesalnem lahko edino popraviš napake ki nastanejo pri odlitkujajcek napisal/-a:Kje na netu bi najdu kakšen nasvet za izdelavo sesalnega kolektorja. Malo me matra ker imajo original avti hrapavo notranjost, jaz pa če delam bo imel kolektor gladko notranjost.

-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Tisti del sesalnega kolektorja, kjer se zadržuje samo zrak (npr. komora, loputa itd) je lahko povsem spoliran, tam kjer se pa "zadržujeje" mešanica bencina in zraka, pa ni priporočljivo, da je povsem gladka (spolirana) - zaradi atomizacije bencina.
PS: to sem prebral na netu, če je pa vse res, pa ne morem trdit
PS: to sem prebral na netu, če je pa vse res, pa ne morem trdit
Tanovi avti (od prvega portanega injectiona dalje) majo ponavadi injektorje direktno pred sesalnim ventilom, to je direkt pred vhodom v cilinder, tko da mešanica skoraj nikjer ne potuje po sesalnem kolektorju. Drugače je pri vergaser motorjih, kjer se mešanica ustvarja v vergaserju in potem oboje skupaj leti v motor (zrak + benz) in tam se ti lahko nabira benz na raznih izboklinah itd po kolektorju.
Tko da tist centimeter kolektorja, kar ga vidi benz na poti v cilinder, ne vpliva kaj dosti.
Čist čist tanovi injection sistemi so pa itak klasa zase, ker vbrizgavajo direkt v cilinder in kolektor sploh nima povezave z benzom.
Tko da tist centimeter kolektorja, kar ga vidi benz na poti v cilinder, ne vpliva kaj dosti.
Čist čist tanovi injection sistemi so pa itak klasa zase, ker vbrizgavajo direkt v cilinder in kolektor sploh nima povezave z benzom.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Se strinjam. Sam je pa tud res kar je bandit napisou. Kolkr sm jest "bral" je baje tisto vrtinčenje dobro glih zarad tega ker ima zrak večjo hitrost oz. lažje steče po sesalnem delu.TypeKoshiR napisal/-a:Boljsa mesanica, boljsi izkoristek tistega bencina = vecja moc ! :-°
LP
Tist da je pa hrapav je pa res samo za fergije (mal sm preveč v tem zdele pa sm mal zamešou

Samo manjsa poraba. Bos pac malo vec pokuril za isto moc, ce par kapljic ne bo povsem zgorelo. To vrtincenje imajo samo "economic" motorji, kot kaksen vtec od Honde, kjer pri nizjih obratih odpira samo en sesalni ventil, da se skozi drugega zrak toliko bolj vrtinci ali pa novi twinport motorji od Opla, kjer ima se eno loputo pred enim ventilom.TypeKoshiR napisal/-a:Boljsa mesanica, boljsi izkoristek tistega bencina = vecja moc ! :-°
LP
Za max power pa rabimo cimbolj gladek pretok.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Pomoje je fora da se ti bi pri nizkih obratih nabirale kaplice bencina na polirani povrsini ker bi bil premali pretok zraka da bi z sabo pobral ves bencin, pol pr velkih obratih nima veze se itak sam uliva, sam jebi ga nek je treba zacet nimamo se prostega teka na 5000rpm+
Ker glave se tud ne polira na sesalnem delu...na izpusnem pa...
To je moja teorija je pa res da ma vsak svojo in vsak drugace razmislja sem pa slisal ze veliko tez od tega ali naj bo hrapavo ali polirano in moram rect da je hrapavo prevladovalo...sem pa sam na zacetku naredil poliran pa je Brane to po svoje zrihtu...pa je dal cez ze to poliranje in ve kako se kaj obnese pa nic bat so se vse zadeve vrtele visoko in so rable velik pretok zraka pa so se zmer prisli do zakljucka da je hrapavo bolje!!!
Zdej da ne bo kdo stekal to hrapavo kot smrgl 60 fora je da je samo zbruseno in brez poliranja tolk da se se zmer vid da so rajse ampak ne hard core...poliranje je pri meni ko je zadeva spegu efekt !!!
LP



Ker glave se tud ne polira na sesalnem delu...na izpusnem pa...
To je moja teorija je pa res da ma vsak svojo in vsak drugace razmislja sem pa slisal ze veliko tez od tega ali naj bo hrapavo ali polirano in moram rect da je hrapavo prevladovalo...sem pa sam na zacetku naredil poliran pa je Brane to po svoje zrihtu...pa je dal cez ze to poliranje in ve kako se kaj obnese pa nic bat so se vse zadeve vrtele visoko in so rable velik pretok zraka pa so se zmer prisli do zakljucka da je hrapavo bolje!!!
Zdej da ne bo kdo stekal to hrapavo kot smrgl 60 fora je da je samo zbruseno in brez poliranja tolk da se se zmer vid da so rajse ampak ne hard core...poliranje je pri meni ko je zadeva spegu efekt !!!
LP
MUGEN CR-X
Kam v sesalni kolektor pa tebi hodi benz? A nimaš injektor direkt pred ventilom, torej povsem na koncu kolektorja. Če maš tako, potem nikjer v kolektorju nimaš bencina,ki bi se ti lahko nabiral na stenah.TypeKoshiR napisal/-a:Pomoje je fora da se ti bi pri nizkih obratih nabirale kaplice bencina na polirani povrsini ker bi bil premali pretok zraka da bi z sabo pobral ves bencin, pol pr velkih obratih nima veze se itak sam uliva, sam jebi ga nek je treba zacet nimamo se prostega teka na 5000rpm+![]()
![]()
![]()
Ker glave se tud ne polira na sesalnem delu...na izpusnem pa...
To je moja teorija je pa res da ma vsak svojo in vsak drugace razmislja sem pa slisal ze veliko tez od tega ali naj bo hrapavo ali polirano in moram rect da je hrapavo prevladovalo...sem pa sam na zacetku naredil poliran pa je Brane to po svoje zrihtu...pa je dal cez ze to poliranje in ve kako se kaj obnese pa nic bat so se vse zadeve vrtele visoko in so rable velik pretok zraka pa so se zmer prisli do zakljucka da je hrapavo bolje!!!
Zdej da ne bo kdo stekal to hrapavo kot smrgl 60 fora je da je samo zbruseno in brez poliranja tolk da se se zmer vid da so rajse ampak ne hard core...poliranje je pri meni ko je zadeva spegu efekt !!!
LP
