Oil catch can
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Oil catch can
Na šihtu imam preveč časa in sem malo brskal po netu o teh zadevcah (predvsem so me zanimale DIY varjante) in opazil sem, da dosti ljudi dela te oil catch can-e iz filtra za kompresor, dveh priključkov in malo cevi...
Primer 1 (Elentra)
Primer 2 (Impreza WRX STI)
Primer 3 (Acura TSX)
Primer 4
in tako naprej (tage je kar veliko na netu)...
nekateri se tega lotijo malo drugače:
- malo rezanja in švasanja
- ali pa enostavno nabavijo
meni je še najbolj zanimiva prva varjanta, pa me zanima če ima kdo kaj izkušenj s tem? tej filtri za kompresor pridejo okoli 5k, kar je majhen strošek napram kupljenim "lovilcem oljnih hlapov"...
zanimivo sem mi zdi, da se očitno nabere kar precej olja v teh zadevcah.. ..npr. nekaj takšnega v 500tih miljah...
Primer 1 (Elentra)
Primer 2 (Impreza WRX STI)
Primer 3 (Acura TSX)
Primer 4
in tako naprej (tage je kar veliko na netu)...
nekateri se tega lotijo malo drugače:
- malo rezanja in švasanja
- ali pa enostavno nabavijo
meni je še najbolj zanimiva prva varjanta, pa me zanima če ima kdo kaj izkušenj s tem? tej filtri za kompresor pridejo okoli 5k, kar je majhen strošek napram kupljenim "lovilcem oljnih hlapov"...
zanimivo sem mi zdi, da se očitno nabere kar precej olja v teh zadevcah.. ..npr. nekaj takšnega v 500tih miljah...
Men se zdi najbolša varianta tista "- malo rezanja in švasanja"
Edino kar bi jst spremenu je to, da bi namesto filtra, peljal cev na sesalni kolektor. Olje je tako že izločeno, oljni hlapi, ki pa ostanejo v zraku pa jih skuri motor.
Prav tako ne bi notr filal železne volne, ker ni potrebna, ampak bi pustil da se zadeva cedi nazaj v karter.
Edino kar bi jst spremenu je to, da bi namesto filtra, peljal cev na sesalni kolektor. Olje je tako že izločeno, oljni hlapi, ki pa ostanejo v zraku pa jih skuri motor.
Prav tako ne bi notr filal železne volne, ker ni potrebna, ampak bi pustil da se zadeva cedi nazaj v karter.
Ti maš verjetno montiran športni filter, kar pomeni da nimaš več cevke ki povezuje pokrov glave motorja z sesalnim kolektorjem. Če bi jo imel, bi videl da se kaj rado zgodi, da ti ob spuščanju plina pri visokih obratih potegne olje iz glave v sesalni kolektor. Posledica je dim iz auspuha, in masten sesalni kolektor.eXtreme napisal/-a:Meni še vedno ni jasno v čem je trik tegaJaz imam samo filterček na pokrovu ventilov, pa čisto nič olja ne šprica,... če bi dal catch can bi znal ujet kako kapljico olja vanj, ampak čemu
Bit Oil catch can-a je to da olje ne pride v sesalni kolektor.
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Kolikor sem zastopil je finta steklene volne v tem, da deluje kot filter in se v njen ulovi olje, torej brez nje vprašanje če bi oil catch can opravljal svojo nalogo tako kot mora.
Verjetno bom kr tist filter za kompresor nabavil in ko se bo napolnil, bo enostavno zlil olje nazaj v mašino..
pri moji mašini je tako nareto, da gre iz pokrova ventilov 2 cevki (ene debelejša in ena tanjša).. ..tanjša gre na sesalni kolekotr, debelejša pa v airbox. tanjšo cevko bi pustil na miru, debelejšo pa bi speljal na oil catch can...
Verjetno bom kr tist filter za kompresor nabavil in ko se bo napolnil, bo enostavno zlil olje nazaj v mašino..
pri moji mašini je tako nareto, da gre iz pokrova ventilov 2 cevki (ene debelejša in ena tanjša).. ..tanjša gre na sesalni kolekotr, debelejša pa v airbox. tanjšo cevko bi pustil na miru, debelejšo pa bi speljal na oil catch can...
- Jolly
- Me love you long time.. Me JDM hoe...
- Prispevkov: 86
- Pridružen: 06 Dec 2004, 17:31
- Kraj: LJ
- Kontakt:
Tukaj imas se eno varjanto: http://honda-tech.com/zerothread?id=757695
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
uff.. ..tole pa lepo zgledaJolly napisal/-a:Tukaj imas se eno varjanto: http://honda-tech.com/zerothread?id=757695

Če že misliš dat notri nekaj kar deluje kot filter, potem daj tako snov, da boš siguren, da ti ne morejo delci te snovi ostati v olju, ker bi to lahko škodilo mašini.mloncar napisal/-a:Kolikor sem zastopil je finta steklene volne v tem, da deluje kot filter in se v njen ulovi olje, torej brez nje vprašanje če bi oil catch can opravljal svojo nalogo tako kot mora.
Oil catch can mora iti kot vmesnik na tisto cevko, ki povezuje glavo z sesalnim kolektorjem za loputo plina. V tem delu kolektorja se ustvarja podtlak. Ko je mašina v obratih in plin spuščen, vleče zrak iz glave motorja, posledično tudi olje ki se znajde blizu. Namen oil catch can-a je da pobira kapljice olja, ki jih mašina prisesa iz glave, zato mislim da volna ni potrebna, če je le posoda dovolj visoka.mloncar napisal/-a:pri moji mašini je tako nareto, da gre iz pokrova ventilov 2 cevki (ene debelejša in ena tanjša).. ..tanjša gre na sesalni kolekotr, debelejša pa v airbox. tanjšo cevko bi pustil na miru, debelejšo pa bi speljal na oil catch can...
JAKA hoče ti povedti da se je treba za odpreti to temo registrirati na forum.
Torej al prilepi slike sem ali pa nič..
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
