Head gasket
well...pridi mimo,pa boš pregledal 70 strani dolgo knjigo,kjer je na vsaki strani cca 15 vrst različnih jekel,piše tudi v kakšne namene se jih izdeluje,vendar je vprašanje,kje bi jih dobil,ker se stvari dela po naročilu,ponavadi predvsem za farmacijo,pa če jih ne naročiš vsaj 2 toni,ti jih zvaljajo oz. oblikujejo,za en kos se ti bi samo smejali...
tko,da...en čisto navaden inox dej,nimaš kej falit...btw:kolk bi mogla bit točna debelina pleha?
tko,da...en čisto navaden inox dej,nimaš kej falit...btw:kolk bi mogla bit točna debelina pleha?
A se ne delajo tesnila tudi iz bakra ? Al je baker preveč občutljiv na temperaturne razlike.
Ferrarist, koliko bi računal da mi po serijski dihtungi nardiš tako kovinsko iz primernega materiala ? Samo jaz nebi 1.9mm, verjetno okoli 1mm, za točne mere bi moral pa še preračunat kakšno kompresijo dobim ven.
Ferrarist, koliko bi računal da mi po serijski dihtungi nardiš tako kovinsko iz primernega materiala ? Samo jaz nebi 1.9mm, verjetno okoli 1mm, za točne mere bi moral pa še preračunat kakšno kompresijo dobim ven.
High on LSD
Kako bi zračunal kompresijsko razmerje z določeno debelino dihtunge?
Kere podatke potrebujemo, če se to sploh da zračunat? (ne dvomim, ampak vprašam za vsak slučaj)
Edit:
Sem najdo tole:
Displacement = (Bore ÷ 2)2 x 3.14 x Stroke x 16.387
Head Gasket space = (Bore ÷ 2)2 x 3.14 x Gasket thickness x 16.387064
Deck Height space = (Bore ÷ 2)2 x 3.14 x Deck Height x 16.387064
Compressed Volume = Head Gasket space + Deck Height space +
Piston Top volume + Combustion chamber volume
Uncompressed Volume = Compressed Volume + Displacement
Compression Ratio = Uncompressed volume ÷ Compressed volume
Sam je treba zdej kr neki podatkov dobit. Sploh tale "Combustion chamber volume".
Kere podatke potrebujemo, če se to sploh da zračunat? (ne dvomim, ampak vprašam za vsak slučaj)
Edit:
Sem najdo tole:
Displacement = (Bore ÷ 2)2 x 3.14 x Stroke x 16.387
Head Gasket space = (Bore ÷ 2)2 x 3.14 x Gasket thickness x 16.387064
Deck Height space = (Bore ÷ 2)2 x 3.14 x Deck Height x 16.387064
Compressed Volume = Head Gasket space + Deck Height space +
Piston Top volume + Combustion chamber volume
Uncompressed Volume = Compressed Volume + Displacement
Compression Ratio = Uncompressed volume ÷ Compressed volume
Sam je treba zdej kr neki podatkov dobit. Sploh tale "Combustion chamber volume".

@rider:
ker tako potem ostanejo za dolg časa gor. Se potem menja samo dihtunga brez obročkov. Drugače bi moral vedno znova tudi obročke menjat, al pa jih postavljat na isto pozicijo.
Sej te zareze niso velike (cca. 0.2mm) lih tolk da zagrize.
bom pa tud brez tega preživel.
SEM VČERI MALO MERIL OBROČKE Z ORGINAL DIHTUNGE.
notranji fi je 86mm
zunanji pa je malo jajčaste oblike?!? Pričakovcal sem da bo to okrogla zadeva, neki tazga:
OOOO
zgledajo pa tkole:
0000
Ma se mi ne da še s tem zajebavat. bom okrogle gor dal pa pol obdeloval če bo potrebno.
Aha še zunanji fi: 92mm
PS: 86mm je za orginal dimenzije cilindra narjen. če se bo večalo luknje na 86.4, ali je potrebno ta notranji fi prilagoditi tej meri??
lp djsly
ker tako potem ostanejo za dolg časa gor. Se potem menja samo dihtunga brez obročkov. Drugače bi moral vedno znova tudi obročke menjat, al pa jih postavljat na isto pozicijo.
Sej te zareze niso velike (cca. 0.2mm) lih tolk da zagrize.
bom pa tud brez tega preživel.
SEM VČERI MALO MERIL OBROČKE Z ORGINAL DIHTUNGE.
notranji fi je 86mm
zunanji pa je malo jajčaste oblike?!? Pričakovcal sem da bo to okrogla zadeva, neki tazga:
OOOO
zgledajo pa tkole:
0000
Ma se mi ne da še s tem zajebavat. bom okrogle gor dal pa pol obdeloval če bo potrebno.
Aha še zunanji fi: 92mm
PS: 86mm je za orginal dimenzije cilindra narjen. če se bo večalo luknje na 86.4, ali je potrebno ta notranji fi prilagoditi tej meri??
lp djsly
