Škoda Octavia problem s pozicijo lopute
Škoda Octavia problem s pozicijo lopute
Dan!
Zdele me je klical kolega in prosil, če lahko vprašam na forumu glede njegovega problema.
Ima Škodo Octavio 2.0 8V, letnik 2000.
Problem ima s potenciometrom na dušilni loputi. Potenciometer mu ne dela dobro oz mu ne javlja pravilno pozicije lopute.
Kako se reši ta problem? Ali se da to mogoče podreti pa spucati? Kako?
Zdele me je klical kolega in prosil, če lahko vprašam na forumu glede njegovega problema.
Ima Škodo Octavio 2.0 8V, letnik 2000.
Problem ima s potenciometrom na dušilni loputi. Potenciometer mu ne dela dobro oz mu ne javlja pravilno pozicije lopute.
Kako se reši ta problem? Ali se da to mogoče podreti pa spucati? Kako?
Zadnjič spremenil _BANDIT_, dne 13 Dec 2005, 13:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Isti problem sem imel tudi jaz... smo zamenjali loputo, scistli, vse sorte, pa je VAG-COM se vedno javljal Throttle body position sensor - intermittent...
Tezava je v tem, da racunalnik dobi od raznih senzorjev v dolocenem momentu precej razlicne podatke in ne ve, kateremu verjeti... zato "odklopi" senzor za pozicijo lopute.
Zadeva se je magicno uredila na custom remapu, ko sem Matjazu povedal, kaj se dogaja in je popravil bug v softwareu ECU-ja...
3 x sem imel dol loputo in cistil ko budala...
/jan
Tezava je v tem, da racunalnik dobi od raznih senzorjev v dolocenem momentu precej razlicne podatke in ne ve, kateremu verjeti... zato "odklopi" senzor za pozicijo lopute.
Zadeva se je magicno uredila na custom remapu, ko sem Matjazu povedal, kaj se dogaja in je popravil bug v softwareu ECU-ja...
3 x sem imel dol loputo in cistil ko budala...
/jan
Hmmm, je bil kolega dons pri RSRu in povedal tako, kot si ti napisal na forum.
Matjaž je prvič slišal za softwersko reševanje tega problema z loputo in zatrdil, da prvič sliši za to in da ziher ni to delal še nikoli
Rekel je, da so že reševali tak problem in sicer tako, da so pač loputo razdrli in probali čimbolje spucat. Včasih je zaleglo, včasih ne, odvisno od tega, koliko je bila zadeva zjahana.
Čudno....
Matjaž je prvič slišal za softwersko reševanje tega problema z loputo in zatrdil, da prvič sliši za to in da ziher ni to delal še nikoli

Rekel je, da so že reševali tak problem in sicer tako, da so pač loputo razdrli in probali čimbolje spucat. Včasih je zaleglo, včasih ne, odvisno od tega, koliko je bila zadeva zjahana.
Čudno....

Kaj pa vem. Nisem še nikoli delal tega. Kot pravim, kolega se je oglsil pri RSRu in povedal zgodbo iz te teme. Un dec tam je prvič slišal za kaj takega in dodal, da so pa že reševali take probleme in to tako, da so razdirali mehanizem lopute ter sve skup spucali čim bolj. Potem je naketerim delovalo OK, drugim pač ne.
Najpogosteje tisti iz serije AE. (manjši 8V motorji)Mitja napisal/-a:Ali kdo ve, kateri VAG motorji imajo probleme z loputami? Stari 8V ali tudi novejši?
torej 1.0 AER, 1.4 AEX in 1.6 AEE, to so motorji z mehansko loputo, manj pogosto imajo težave manjši 8v motorji z e-gasom ter tudi manjši 16V motorji (1.4 in 1.6).
Vse se dogaja zaradi tega ker imajo butasto narjen iberlauf in masti loputo na ibr. Največkrat pomaga če loputo samo spucaš...
Najboljša rešitev je da speleš iberlauf vn in blindiraš lukno na ohišju filtra
Jst mam Tip motorja AEE in ima eno loputo,rad pa bi predelal na 4 lopute (podobno kot dva dvojna frgazorja).
Zanima pa me če je seveda to mozno,zaradi pozicije senzorjeu ( senzor za manifold absolut pressure in itake air temperature je ZA loputo)
Pri predelavi mam namen nardit ZA loputo samo injektorje.
Se da dat ta senzor PRED Loputo
Hvala
Zanima pa me če je seveda to mozno,zaradi pozicije senzorjeu ( senzor za manifold absolut pressure in itake air temperature je ZA loputo)

Pri predelavi mam namen nardit ZA loputo samo injektorje.
Se da dat ta senzor PRED Loputo

Hvala
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )