2.5 turbo
2.5 turbo
Dober dan ze spet jest mene pa zanima kdo bi mi naredu kolektor z turbino za motor 2.5 v6 in namrec za vsako stran posebej tko pol to pomen da bi blo biturbo. Pa se kje bi dobu injekson za turbo motor prej ni bil turbo ampak bi jest to zdej rad imel. Na koncu me pa se zanima ce je to sploh izvedljivo. Hvala ze naprej. Lep pozdrav.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Hmm. Lej tole ni tko enostavn, da sam turbino kupis pa jo gor nataknes - rabs se miljon stvari, od remapa racunala, do ICja, mogoce druge bate itd. Js ti predlagam da si najdes kakega mojstra, ki ti bo to vse v kompletu naredu. Sam se ne pejt takih stvari...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Re: 2.5 turbo
Kolektor ti lahko nardi Jemc ali Devito. Verjetno bi tudi kak drug auspuhar, ki dela sam izpuhe znal kaj nardit. Še ena varjanta pa je, da kupiš že narejen kolektor. Za kiro mašino točno gre ?vectra2k napisal/-a:Dober dan ze spet jest mene pa zanima kdo bi mi naredu kolektor z turbino za motor 2.5 v6 in namrec za vsako stran posebej tko pol to pomen da bi blo biturbo. Pa se kje bi dobu injekson za turbo motor prej ni bil turbo ampak bi jest to zdej rad imel. Na koncu me pa se zanima ce je to sploh izvedljivo. Hvala ze naprej. Lep pozdrav.
In če je V6 še ne pomeni nujno twinturbo. Odvisno kako kolektor nardiš. Lahko tko da iz obeh strani pol skupi pride. Morš pa pretuhtat kaj se ti bolj splača. 2.5 je že kar velika mašina in za dober učinek bi blo treba kar veliko turbino gor zmontirat. Mogoče bi prišel ceneje če kupiš 2 enaki garret T25 (ali kaj podobno velikega) pa na vsako stran eno daš.
Na koncu. Zadeva je izvedljiva, ampak ni enostavna. Kot je že pugi reku, montaža turbine ni tko kot če bi konzervo s tunino odpru. Če nimaš izkušenj s šraufanjem avtomobilov in če ne poznaš delovanja motorja zelo dobro potem raje odmisli tak projekt. Ali si kupiš močnejši avto ali pa začni študirat in brat vse kar ti pride pod prste pa kupi si enega fičeka za šraufat. Pol boš drugo zimo mel tolk pojma da boš lahko zadevo izpeljal sam

High on LSD
Kolektor lahko "naredis" za N/A motor, za turbinca pa to ne bo slo, saj domace proizvodnje niso dovolj dobre za taksno pocetje, saj bi ti vse skupaj razpadlo zaradi prevelikih temperatur. Zato tudi Jemc ne dela kolektorjev za turbase, za N/A pa brez problema. Za turbince mora biti odlitek.
Ne vem, koliko imas izkusenj s turbo motorji in kaj to vse potegne za sabo, ampak zakaj bi na 4 cilindrasu dajal gor 2 turbini? Popravi me, ce ne gre za 2.0 Vectrin motor s 4 cilindri...
Ce gre za ta motor, potem se tukaj gor namontira eno turbino, mogoce celo kaksno Garret GT25R ali GT28R ki stane 750$ v ameriki.
http://www.ctsturbo.com/turbochargers.php
Ce bi rad resen tuning naredil gor na 450 do 500 konj, potem lahko vzames Garrett GT25/40R ali GT30 turbino, samo mocno sumim, da bi pri 2.0 motorju zacela prepozno gor v obratih pravilno delati in bi posledicno imel zelo veliko turbo luknjo.
Kako predelati iz fergazerja na injection ti bo moral kdo drug razlozit, tukaj sem bolj sibek... vem pa, da za taksne hi-boost zadeve rabis zelooo velike injektorje in vsaj 4 barski tlacni regulator bencina...
Naceloma so mi bolj poznani VAG motorji, zato se moras prej pozanimati, koliko ti blok in drobovje zdrzi brez menjave batov in ostalih komponent, da ti ne bi kaj zacelo pokati in topiti, saj bati v N/A motorjih praviloma niso pripravljeni za velike nadpritiske... poleg tega bi moral znizati kompresijo, saj ce me autodata ne vara jo imas sedaj 10,8:1, kar je hudo prevec za turbo aplikacije... skratka, precej denarja bos v to zmetal, verjetno bi ceneje prisel skozi, ce bi nabavil motor od calibre 2.0 turbo in zamenjal kar cel motor z elektroniko in elektriko vred.
My .2 cents worth...
/jan
Ne vem, koliko imas izkusenj s turbo motorji in kaj to vse potegne za sabo, ampak zakaj bi na 4 cilindrasu dajal gor 2 turbini? Popravi me, ce ne gre za 2.0 Vectrin motor s 4 cilindri...
Ce gre za ta motor, potem se tukaj gor namontira eno turbino, mogoce celo kaksno Garret GT25R ali GT28R ki stane 750$ v ameriki.
http://www.ctsturbo.com/turbochargers.php
Ce bi rad resen tuning naredil gor na 450 do 500 konj, potem lahko vzames Garrett GT25/40R ali GT30 turbino, samo mocno sumim, da bi pri 2.0 motorju zacela prepozno gor v obratih pravilno delati in bi posledicno imel zelo veliko turbo luknjo.
Kako predelati iz fergazerja na injection ti bo moral kdo drug razlozit, tukaj sem bolj sibek... vem pa, da za taksne hi-boost zadeve rabis zelooo velike injektorje in vsaj 4 barski tlacni regulator bencina...
Naceloma so mi bolj poznani VAG motorji, zato se moras prej pozanimati, koliko ti blok in drobovje zdrzi brez menjave batov in ostalih komponent, da ti ne bi kaj zacelo pokati in topiti, saj bati v N/A motorjih praviloma niso pripravljeni za velike nadpritiske... poleg tega bi moral znizati kompresijo, saj ce me autodata ne vara jo imas sedaj 10,8:1, kar je hudo prevec za turbo aplikacije... skratka, precej denarja bos v to zmetal, verjetno bi ceneje prisel skozi, ce bi nabavil motor od calibre 2.0 turbo in zamenjal kar cel motor z elektroniko in elektriko vred.
My .2 cents worth...
/jan
ups, sorry... nekaj sem iskal in spregledal...
Anyway, zadeva ostane ista... kompresija je se vedno 10,5:1, tako da je treba zmanjsati. Problem pri dveh turbinah je kako jih "sinhronizirati" in doseci, da enako polnita casovno in z enakim pritiskom...
Skratka, ce bi res se tega lotil, potem malo povprasaj na MS Opel kliniki, imas pa tudi razne bolt-on upgrade kite, samo cena je temu primerna.
Na primer: http://www.regal-shop.co.uk/asps/ShowDe ... sp?id=1391
You get the point? Engine swap bo verjetno cenejsa resitev.
/jan
Anyway, zadeva ostane ista... kompresija je se vedno 10,5:1, tako da je treba zmanjsati. Problem pri dveh turbinah je kako jih "sinhronizirati" in doseci, da enako polnita casovno in z enakim pritiskom...
Skratka, ce bi res se tega lotil, potem malo povprasaj na MS Opel kliniki, imas pa tudi razne bolt-on upgrade kite, samo cena je temu primerna.
Na primer: http://www.regal-shop.co.uk/asps/ShowDe ... sp?id=1391
You get the point? Engine swap bo verjetno cenejsa resitev.
/jan
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Ampak tle je direktn vbrizg goriva...mogoče je tle kje finta...pa dost manjši tlak polnjenja verjetno...
HGP ponuja za recimo Mazdo MX-5 turbo kit na cca.200KM (0,45 bar) brez spremembe kompresije, ob znižani kompresiji(7,9:1) in večjem tlaku(0,9 bar) polnjenja pa kar do 240KM...
HGP ponuja za recimo Mazdo MX-5 turbo kit na cca.200KM (0,45 bar) brez spremembe kompresije, ob znižani kompresiji(7,9:1) in večjem tlaku(0,9 bar) polnjenja pa kar do 240KM...

Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
To so TFSI masine... skupni vod goriva in 1600barov v skupnem vodu.Pugi napisal/-a:golf gti 5 ma 10.5 pri turbo masini
Verjetno jih ne moti, da laufajo masino na precejsnjem kotu predvziga... zakaj tako, bomo pa ze izvedeli...
Samo da eno pod roke dobimo, ze vidim, kako bomo firbcali pri RSR-u na valjih, pisana druscina bo

/jan
Tut "doma" narejeni kolektorji so čist uredu, če so dobro narjeni. Poznam dost angležev, ki to doma delajo pa jim drži že kar nekaj časa pri dosti velikih tlakih in temperaturah.1.8T napisal/-a:Kolektor lahko "naredis" za N/A motor, za turbinca pa to ne bo slo, saj domace proizvodnje niso dovolj dobre za taksno pocetje, saj bi ti vse skupaj razpadlo zaradi prevelikih temperatur. Zato tudi Jemc ne dela kolektorjev za turbase, za N/A pa brez problema. Za turbince mora biti odlitek.
S tem "doma" mislim seveda v domači delavnici kjer se delajo kakovostni izpuhi, ne doma v garaži.
High on LSD