Offroad tekme za državno prvenstvo
Offroad tekme za državno prvenstvo
Mogoče bo nekatere zanimalo tudi to.
9. September - 4X4 LIJAK tekma za DP
16. September - JEEP CLUB POHORJE -tekma za DP
14 Oktober - ORC MUD'S SPIRIT tekma za DP
--------------------------------------------------------------------------------
Koledarski dogodek: 09.09.2006 - 10.09.2006
organizator 4x4 Lijak
Hard, Spretnostna, Soft
Kontakt:
DRUŠTVO LJUBITELJEV TERENSKIH VOZIL 4x4 LIJAK
Ozeljan 93
5261 ŠEMPAS
Predsednik: FIEGEL Aljoša
Telefon: 041/638-760
E-mail: aljosafigl@.si
E-mail: lijak@drustvo4x4lijak.si
http://www.drustvo4x4lijak.si/
--------------------------------------------------------------------------------
Koledarski dogodek: 16.09.2006 - 17.09.2006
organizator: Jeep Club pohorje
Hard, Spretnostna, Soft
Kontakt:
JEEP CLUB POHORJE
Polana 17/a
2311 HOČE
Predsednik: VRHOVŠEK Konrad
Telefona: 041/741-521
E-mail: jasminajcp@volja.net
http://www.jeepklubpohorje.com/
--------------------------------------------------------------------------------
Koledarski dogodek: 14.10.2006 - 15.10.2006
organizator Mud's Spirit
Hard, Spretnostna, Soft
Kontakt:
Leonardo 031/624-777
Branko 040/932-314
E-mail: mudsspirit@yahoo.com
9. September - 4X4 LIJAK tekma za DP
16. September - JEEP CLUB POHORJE -tekma za DP
14 Oktober - ORC MUD'S SPIRIT tekma za DP
--------------------------------------------------------------------------------
Koledarski dogodek: 09.09.2006 - 10.09.2006
organizator 4x4 Lijak
Hard, Spretnostna, Soft
Kontakt:
DRUŠTVO LJUBITELJEV TERENSKIH VOZIL 4x4 LIJAK
Ozeljan 93
5261 ŠEMPAS
Predsednik: FIEGEL Aljoša
Telefon: 041/638-760
E-mail: aljosafigl@.si
E-mail: lijak@drustvo4x4lijak.si
http://www.drustvo4x4lijak.si/
--------------------------------------------------------------------------------
Koledarski dogodek: 16.09.2006 - 17.09.2006
organizator: Jeep Club pohorje
Hard, Spretnostna, Soft
Kontakt:
JEEP CLUB POHORJE
Polana 17/a
2311 HOČE
Predsednik: VRHOVŠEK Konrad
Telefona: 041/741-521
E-mail: jasminajcp@volja.net
http://www.jeepklubpohorje.com/
--------------------------------------------------------------------------------
Koledarski dogodek: 14.10.2006 - 15.10.2006
organizator Mud's Spirit
Hard, Spretnostna, Soft
Kontakt:
Leonardo 031/624-777
Branko 040/932-314
E-mail: mudsspirit@yahoo.com
Tkole pa zgleda zapis vabila. Upam da bodo tut na vaših (cestnih) dirkah začel upoštevat par stvari za boljše udobje tekmovalcev - recimo pijača in hrana.
Da še omenim to - vse je vključeno v ceno, vendar ta ni tok visoka, da si nebi mogel tega privoščit. Recimo 6000 sit za 2 osebi - pa je vključeno zajtrk, kosilo in ena pijača + dobro organizirana tekma.
Ali pa 15.000 sit - ampak za ta denar je bil zajtrk, kosilo in večerja, ter cel dan zastonj hladen sok(kar je v taki vročini res pomembno) in odlična tekma. teh 15.000 sit je za 2 osebi z enim avtom - voznik in sovoznik.
Pa ponavadi je vedno zjutraj zastonj kavica in kakšno pecivo - na zadnji dirki pa je bil tut narezek.Vabilo na tekmovanje v offroad-u
Društvo ljubiteljev terenskih vozil Mud’s Spirit prireja v soboto 14. in nedeljo 15. oktobra 2006
tekmovanje v offroad-u (Hard, spretnostna preizkušnja ter soft),
ki se šteje za Državno Prevenstvo Republike Slovenije.
Program prireditve:
Sobota 14/10/2006
Tekmovanje HARD
· 8.00 – 9.00 Sprejemanje prijav tekmovalcev
· 9.00 - 9.30 Brefing za tekmovalce
· 10.00 Pričetek tekmovanja
· 14.30 Kosilo za tekmovalce
· 21.00 Predviden zaključek tekmovanja,
večerja za tekmovalce in sodnike ter
podelitev pokalov.
Nedelja 15/10/2006
Tekmovanje v spretnostni preizkušnji ter soft
· 9.00 – 10.30 Sprejemanje prijav tekmovalcev
· 10.30 - 11.00 Brefing za tekmovalce
· 11.00 Pričetek tekmovanja
· 12.00 – 13.00 Kosilo za tekmovalce
· 15.00 Predviden zaključek tekmovanja
· 16.00 Razglasitev rezultatov in podelitev
pokalov
· 17.00 Zaključek prireditve
Lepo vabljeni vsi ljubitelji terenskih vozil
Mud's Spirit Racing Team
Da še omenim to - vse je vključeno v ceno, vendar ta ni tok visoka, da si nebi mogel tega privoščit. Recimo 6000 sit za 2 osebi - pa je vključeno zajtrk, kosilo in ena pijača + dobro organizirana tekma.
Ali pa 15.000 sit - ampak za ta denar je bil zajtrk, kosilo in večerja, ter cel dan zastonj hladen sok(kar je v taki vročini res pomembno) in odlična tekma. teh 15.000 sit je za 2 osebi z enim avtom - voznik in sovoznik.
če hočeta sam šraufat,komothemingway napisal/-a:Z ircarjem študirava o nakupu lade nive

btw-tle so slike iz zadnje dirke-lijak 4x4:
http://www.drustvo4x4lijak.si/lijak_06-2006.htm
aja...pa te grivce spljoh niso tolk majhne kukr zgledajo...
hemingway napisal/-a:Me mal premal poznaš zgleda




ja,to lahko govoriš ti,k maš daily-driverja,pa jst do kadr sm mel daily-driverja,pa bele ga je tud mel,pa žust ga ima med drugim tud za kak km po cesti...ko pa kupiš lado za dve kobilici,pa nboš neč gledal in ahtal...hemy,samurai alpa feroza sta zelo fejst avta za jih enostavno ter cenovno ugodno naštimat(no,ja...feroza mal manj),ter sta fejst osnovi,če bi te povleklo v te vode in če ti bi to blo všeč...lada je slaba osnova za nadaljne predelave,če pa že greš v to,je potreba pa zelo težke in zakomplicirane modifikacije itd...tvoja je odločitev... 

Men se zdi feroza še mal cenej za štimat od suzukija(vsaj servisi so cenejši), pa placa pod havbo ima skor 2x več kot suzuki. 3,5 litrska mašina gre brez težav vanjo, vidu sem pa tut že 4,2 litra od toyote 4runner v ferozi. Pa potem od te toyote še menjalnik, reduktor in diferenciali in avto je res bil hudo zrihtan.Ferrarist napisal/-a:ja,to lahko govoriš ti,k maš daily-driverja,pa jst do kadr sm mel daily-driverja,pa bele ga je tud mel,pa žust ga ima med drugim tud za kak km po cesti...ko pa kupiš lado za dve kobilici,pa nboš neč gledal in ahtal...hemy,samurai alpa feroza sta zelo fejst avta za jih enostavno ter cenovno ugodno naštimat(no,ja...feroza mal manj),ter sta fejst osnovi,če bi te povleklo v te vode in če ti bi to blo všeč...lada je slaba osnova za nadaljne predelave,če pa že greš v to,je potreba pa zelo težke in zakomplicirane modifikacije itd...tvoja je odločitev...
Dela pa en mulc še 3,5litra od range roverja in gor kompresor za v ferozo.
mah...ko maš enkrat avto sam za offroad,te boli k. za servise...nebivedu napisal/-a: Men se zdi feroza še mal cenej za štimat od suzukija(vsaj servisi so cenejši),
drugač pa-nebivedu,lepo prosim,začni 1x sestavljat en konkreten projekt,pa boš vidu,kolk je vse enostavno in poceni...npr. samurai ima obe togi premi,ko sem ga uzdignil za 15 cm,sem porabil:1m u-profila,20 cm alu. palice fi 120mm(distančniki za podaljšat kardane+ 6 cm distančnik ker sem premaknil prednjo premo 6 cm naprej),daljše cevke in to je počasi to(zelo v grobem)-torej lahko rečem 20k...če pa hočeš to naredit na ferozi,moraš najprej kupit obe togi premi(cca 100k če hočeš kaj pametnega),pa baleštre(cca 50k),komplet sprednji neodvisni sistem dol,vse nosilce porezat,naredit nove nosilce za baleštre(alpa vijačne vzmeti,ki pa potem zahtevajo še nove roke...)volanski mehanizem itd itd itd...
nebivedu,začni 1x delat zares taprav avto,pa boš videl,kolk se ti zna vsaka malenkost zakomplicirat(glede tega lahko tud hemy in ostali ,ki so se začeli bolj resnih projektov povejo,da je za vsako malenkost potreba veliko tuhanja,če delaš nekej čisto po svoje)...
glede motorjev pa nej ti povem,da tlačijo tudi v samuraje chevyjeve v8 small-block mašine(torej-ta večji small-block je 400 ci-se pravi 6600 ccm...) -če ne verjameš pa vprašej bandita,kteri je največji chevyjev small-block...
tko,da...tud js sm vedu vse v nulo,kako kej nardit,ampak ko sem začel šraufat,pa se je pojavlo še 1000 novih problemov,na katere nit pomislu nisem...
Ferarist. Za dvig feroze rabiš samo 12 komadov 5cm debelih gumijastih podložk - v astrachemo jih dobiš za 1700 sit. Vse ostalo lahko pustiš tako kot je. Pa bo avto imel body lift in potem daš samo 34 colske gume gor in zadeva bo orenk višja, brez kakršnihkoli drugih predelav.Ferrarist napisal/-a:mah...ko maš enkrat avto sam za offroad,te boli k. za servise...nebivedu napisal/-a: Men se zdi feroza še mal cenej za štimat od suzukija(vsaj servisi so cenejši),
drugač pa-nebivedu,lepo prosim,začni 1x sestavljat en konkreten projekt,pa boš vidu,kolk je vse enostavno in poceni...npr. samurai ima obe togi premi,ko sem ga uzdignil za 15 cm,sem porabil:1m u-profila,20 cm alu. palice fi 120mm(distančniki za podaljšat kardane+ 6 cm distančnik ker sem premaknil prednjo premo 6 cm naprej),daljše cevke in to je počasi to(zelo v grobem)-torej lahko rečem 20k...če pa hočeš to naredit na ferozi,moraš najprej kupit obe togi premi(cca 100k če hočeš kaj pametnega),pa baleštre(cca 50k),komplet sprednji neodvisni sistem dol,vse nosilce porezat,naredit nove nosilce za baleštre(alpa vijačne vzmeti,ki pa potem zahtevajo še nove roke...)volanski mehanizem itd itd itd...
nebivedu,začni 1x delat zares taprav avto,pa boš videl,kolk se ti zna vsaka malenkost zakomplicirat(glede tega lahko tud hemy in ostali ,ki so se začeli bolj resnih projektov povejo,da je za vsako malenkost potreba veliko tuhanja,če delaš nekej čisto po svoje)...
glede motorjev pa nej ti povem,da tlačijo tudi v samuraje chevyjeve v8 small-block mašine(torej-ta večji small-block je 400 ci-se pravi 6600 ccm...) -če ne verjameš pa vprašej bandita,kteri je največji chevyjev small-block...
tko,da...tud js sm vedu vse v nulo,kako kej nardit,ampak ko sem začel šraufat,pa se je pojavlo še 1000 novih problemov,na katere nit pomislu nisem...
Kar se pa tiče mašine ima pa feroza orenk več placa pod havbo kot samuraj, tko da bi tut v ferozo lahko dal small-block pod pokrov motorja. Avstralci to delajo s 4,2(toyota) in 3,5(range rover) mašinami, brez kakršnih koli predelav pleha ali ogrodja avta. Na samurajih pa moraš kar nekaj pleha odrezat, da boš dobil small-block 400ci pod havbo.
Poleg tega je samuraj prelahek in ko daš tako mašino not izgubiš dobre lastnosti lahkega terenčka. Darko, ki je lansko leto vozil CT2005(croatia trophy), ima več kot 200KM v svojem samurajčku, pa je sam povedal da ga na hardu to orenk zajebava - sprednji del je pretežak zaradi mašine, zadaj pa ga kr v luft tiši in sploh nima dobrega oprijema.

prvo kar takoj odpade(brez moči in navora ravno tam,kjer ga pri terencu najbolj potrebuješ),kompresor pa čisto zares zelo fejst deluje(nebivedu,una rumena toyota hilux ga je mela na CT)...Charger napisal/-a:Turbino ali kompresor na original motor in je problem resen.
...kar se pa tiče metanja teh 4,2 itd motorjev v ferozo alpa samuraja je vse skupej ena zelo velika bedarija,ker nevem,zakaj potrebuješ na ferozi alpa samuraju 250 HP...tudi sam sem mel že doma motor za v samuraja,ampak sem vse skupej odmislu,k je blo čisto brez veze...s takimi predelavami dosežeš samo to,da zelo hitro kak del pogona odlomiš(reduktor,menjalnik,polosi,diferenciali...)...kar se pa tiče dviga feroze z bodyliftom-bi tud jaz lahko vzel tastarmu 3 m cevi in naredu pol metra body-lifta in bi mel najvišjega samuraja v slo...body lift je ?zasilna? rešitev oz. če si uzdigneš avto in ti gume npr. še vedno prijamljajo,nardiš še bodylift...glede unga,da se samuraja lažje uzdigne,pa sem mislu zato,k ma toge preme,kar je na terenu zelo velika prednost...
Tok mal še nikol ni pila. Poraba feroze je od 8,4 do 17 litrov.Ferrarist napisal/-a:sam pol nebo pila vč 6 l/100Charger napisal/-a:Ce smo zrihtali Fiesto bomo pa se Ferozonebivedu napisal/-a: Točno o tem razmišljam.
Placa ima pa feroza ogromno pod havbo, tko da ni problema za karkoli not zmontirat.

Ferrarist. Kok bi pa podvozje zdržalo? Zdej ima 85KM, pa je vse isto kot na ostalih ferozah z 95KM, nekateri jo navijejo na 110KM, videl sem pa tut že 125KM z osnovnim nespremenjenim podvozjem.
To pomen, da bi lahko delal na tem, da bo imela Lizzy od 125 do 130KM, pa ogromno navora pri nizkih obratih.
To pomen, da bi lahko delal na tem, da bo imela Lizzy od 125 do 130KM, pa ogromno navora pri nizkih obratih.
hja,sej veš...NAVOR je PRA***A...lohk maš 200 km in malo navora in neboš polomil nič...lahko pa imaš recimo en švoh ,recimo 140 konjski chevy v6 in ko boš enkrat v blatu in bo 1/2 alpa 2/3 gume v blatu,boš hotu speljat in navor bo naredil svoje...za feroze se nikoli nisem preveč zanimal oz. bolje rečeno iskal predelav,ampak verjetno folk potem,po vgradnji teh motorjev naredi tudi SAS(solid axle swap)...
če bi pa hotel delat na tem,da bi mel navor na nizkih,je najboljše,da mal razmisliš o variantah motorjev...najraj V6

če bi pa hotel delat na tem,da bi mel navor na nizkih,je najboljše,da mal razmisliš o variantah motorjev...najraj V6
