
Festival avtomobilizma (Člani ZUP obvezen ogled 10.6.,str3)
ejga shiner kwa maš to zaene predelovalce
vs. 
super fotke:
slike iz boksov:
http://avtomoto.siol.net/default_popup. ... 6190013550
pa še slike iz proge:
http://avtomoto.siol.net/default_popup. ... 6190201080



super fotke:
slike iz boksov:
http://avtomoto.siol.net/default_popup. ... 6190013550
pa še slike iz proge:
http://avtomoto.siol.net/default_popup. ... 6190201080
Zadnjič spremenil nastyka, dne 19 Jun 2006, 10:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Ja je blo kr ql včeri, samo tko, brezvezno je blo žgat 5 kvalifikacij, pa še pol mi je vse veselje zbilo neupoštevanje pravilnik!!!
Zakaj si napisali pravilnik, katerega se niso čisto nič držali? Zakj hudiča sodeluje AŠ, pišejo pravilnike, če se ga nikoli ne držino!
Nato pride finale. Vozi se 3. in 4. iz polfinala za 3. mesto in 1. ter 2. iz polfinala za 1. mesto
Organizator: "ali naj že ob 18ih končamo? saj če si prejšnji vožnji zmagal boš pa še naslednji dve"
Seveda sem moral potem šeenkrat voziti z njim, v prvi vožni sem zajebal štart (speljal s prenizkimi obrati in zamoril motor), v drugi vožni pa se zašaltal v 3. prestavo (prehitro pretikanje - ni šlo v prestavo). Tako da sem bil potem 4.
Avto je kar šel, še elektroniko poštimamo da bo avto vlekel tudi pod 5k rpm, naredimo špero in launch contorl. Namreč, kot ste vrjetno opazili, sem se vsakič na štartu zakopal in ene 10metrov gume vrtel v prazno - če so mi obrati padli pod 5k rpm (tako kot v finalu) mi avto ne potegne, če pohodim plin do konca avto zamori (preveč zraka). Drugače sem pa kar zadovoln
Kdo je Cokan in kje je bil včeraj?
Zakaj si napisali pravilnik, katerega se niso čisto nič držali? Zakj hudiča sodeluje AŠ, pišejo pravilnike, če se ga nikoli ne držino!
V polfinalu smo furali 4je. Vozil sm s Fičom Turbo. V obeh vožnjah sem postavil hitrejši čas od njega - ga prehitel! Bil vesel ko raketa.d) Pol finale:
– Polfinalni pari se izžrebajo. Vozijo se 2 vožnji. V finala napredujeta voznika z
najhitrejšim časom v tem delu tekmovanja v posameznih razredih. Tretje in četrto
mesto dosežeta tekmovalca, ki jima napredovanje ni uspelo (upošteva se dosežen
najhitrejši čas v polfinalnih vožnjah). V primeru, da v posameznem razredu
tekmovalci dosegajo hitrejše čase kot v višjem razredu, v tem sistemu tekmovanja
ne igra vloge, ker v tej fazi menjava razredov oz. napredovanje ni več mogoča.
e) Finale):
– V finalu v razredih tekmujeta po 2 tekmovalca. Vozita 2 vožnji. Zmagovalec
finala je voznik z najhitrejšim časom v tem delu tekmovanja (finalu).
Nato pride finale. Vozi se 3. in 4. iz polfinala za 3. mesto in 1. ter 2. iz polfinala za 1. mesto


Seveda sem moral potem šeenkrat voziti z njim, v prvi vožni sem zajebal štart (speljal s prenizkimi obrati in zamoril motor), v drugi vožni pa se zašaltal v 3. prestavo (prehitro pretikanje - ni šlo v prestavo). Tako da sem bil potem 4.
Avto je kar šel, še elektroniko poštimamo da bo avto vlekel tudi pod 5k rpm, naredimo špero in launch contorl. Namreč, kot ste vrjetno opazili, sem se vsakič na štartu zakopal in ene 10metrov gume vrtel v prazno - če so mi obrati padli pod 5k rpm (tako kot v finalu) mi avto ne potegne, če pohodim plin do konca avto zamori (preveč zraka). Drugače sem pa kar zadovoln

Kdo je Cokan in kje je bil včeraj?
Čestitke vsem našim tud od mene. Babnce so dokazale, da so od hudiča
, Hemi je pa itak prva liga.
Čestitam tud Urošu, ki se je odlično boril na styling delu.
Čestitke tud Habiču in Modremu, ki sta se v soboto borila v Austriji na Renault mitingu in sta pobrala drugo mesto. Več o tem bosta lahko napisala kar sama.
Za moje pojme je prireditev zelo dobro uspela v smislu šova, kar pa se tiče dirkanja in pravilnikov pa je bila totalen poraz.
Mene je zvečer zjebala glava (verjetno od vročine) in sem se samo še nažru tablet in šu spat

Čestitam tud Urošu, ki se je odlično boril na styling delu.
Čestitke tud Habiču in Modremu, ki sta se v soboto borila v Austriji na Renault mitingu in sta pobrala drugo mesto. Več o tem bosta lahko napisala kar sama.
Za moje pojme je prireditev zelo dobro uspela v smislu šova, kar pa se tiče dirkanja in pravilnikov pa je bila totalen poraz.
Mene je zvečer zjebala glava (verjetno od vročine) in sem se samo še nažru tablet in šu spat

-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
Prireditev se mi je dopadla, mučil sem avto dokler se je dalo boriti
Edino kar me je mučilo da sem jaz več pil k moj avto in zato se kar strinjam z nebivedu-jem, ni samo to da je bilo daleč, ampak da si čakal v vrsti kar pol ure
Drgač pa dobro ste peljali
Lp venom
P.S. A kdo ve kje je komentator doma, ker sm mu rekel parkrat da mam 75KM, ampak on pa se drl da mam 220KM


Edino kar me je mučilo da sem jaz več pil k moj avto in zato se kar strinjam z nebivedu-jem, ni samo to da je bilo daleč, ampak da si čakal v vrsti kar pol ure

Drgač pa dobro ste peljali

Lp venom
P.S. A kdo ve kje je komentator doma, ker sm mu rekel parkrat da mam 75KM, ampak on pa se drl da mam 220KM

Lep pozdrav
_VeNoM_ 


-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
oba mata lepo aerodinamično špegle not zložene
(zgleda da sta bla tud dva firbčna zupovca na štartu-orange majce)
rezultati:
Skupina A
1 Edi Grubelič Audi RS2 7,727 s
2 Branko Vidic Subaru impreza 8,480 s
3 Andrej Stroj Subaru impreza 8,442 s
Skupina B
1 Marjan Črnič Subaru impreza 8,880 s
2 Ernest Pančur Ford fiesta 8,940 s
3 Anže Blejc Subaru impreza 9,388 s
Skupina C
1 Gregor Jelenc Dodge stealth 9,270 s
2 Tomaž Guzej Volkswagen golf VR6 9,908 s
3 Janko Medved "Fičo turbo" 9,823 s
Skupina D
1 Jernej Koder Fiat tipo V6 9,962 s
2 Tomaž Opara Peugeot 205 GTi 10,033 s
3 Robert Furjan Opel calibra 10,253 s
Skupina E
1 Barbara Ostrež Honda civic 10,114 s
2 Davorin Žokš Renault clio 10,254 s
3 Slavko Jelovšek Opel astra GTC 10,199 s
Skupina F
1 Matej Čanžek Zastava yugo 10,854 s
2 Roman Verbič Renault 5 GT turbo 11,515 s
3 Janja Sluga Volkswagen golf TDI 10,590 s
Skupina G
1 Gregor Ferenčak Ford escort RS 10,711 s
2 Marja Žafran Renault 19 11,170 s
3 Bojan Narad Rover 416 SI 11,257 s

rezultati:
Skupina A
1 Edi Grubelič Audi RS2 7,727 s
2 Branko Vidic Subaru impreza 8,480 s
3 Andrej Stroj Subaru impreza 8,442 s
Skupina B
1 Marjan Črnič Subaru impreza 8,880 s
2 Ernest Pančur Ford fiesta 8,940 s
3 Anže Blejc Subaru impreza 9,388 s
Skupina C
1 Gregor Jelenc Dodge stealth 9,270 s
2 Tomaž Guzej Volkswagen golf VR6 9,908 s
3 Janko Medved "Fičo turbo" 9,823 s
Skupina D
1 Jernej Koder Fiat tipo V6 9,962 s
2 Tomaž Opara Peugeot 205 GTi 10,033 s
3 Robert Furjan Opel calibra 10,253 s
Skupina E
1 Barbara Ostrež Honda civic 10,114 s
2 Davorin Žokš Renault clio 10,254 s
3 Slavko Jelovšek Opel astra GTC 10,199 s
Skupina F
1 Matej Čanžek Zastava yugo 10,854 s
2 Roman Verbič Renault 5 GT turbo 11,515 s
3 Janja Sluga Volkswagen golf TDI 10,590 s
Skupina G
1 Gregor Ferenčak Ford escort RS 10,711 s
2 Marja Žafran Renault 19 11,170 s
3 Bojan Narad Rover 416 SI 11,257 s
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Zem pa še jes neki napisal. Nasplošno sm z avtom ful zadovoln, letu je kr dobr, sm se kr zabaval.
Ampak...
Kot prvo - men je najmn 3 vožne zajebala UNA FAKING BABA TM K BI JO NAJRAJ USTRELU PRASICA NAMARNA MATR BOŽJO. Sj vem da sm js kriv k bi lahko počakal pa v miru speljal, ampak že zarad folka sm hotu stisnt tisto opl astro gtc v finalu. Pizda v prvo grem na štart, jo do 2 prestave nesem, pol pa sam avto zamori - IDIOT SM POZABU FLAŠO ODPRET!!
V drugo se postavm na štart - se prižgeta ob lučke tko k bi se mogle, a men una baba govori - pejt nazaj... Dam v rikverc. Komej sm se naštimal baba zamahne z rokam, in jes naumn spet spelem - seveda s 1500rpm... Pizda matrna tok sm bil jezn da bi jim najraj tist pofukan semafor pa babo pa vse kable zgrizu da jim jebem matr. Če vozmo na cajt nima baba kej tm delat pizda no. Doužna mi je fakin 30 jurjev sploh ne jebem. Al pa saj 15, k rečmo da sm js pol kriv.
Pa da ne omenjam kvalifikacij, ko sm ga enkat res žgal na polnopolno, ampak tud cajta nimam od takrt. Res škoda plina, avta itd. Raj bi šu enkat nekam na cesto z G-techom.
Najbolj na takih prireditvah mi je všeč k se srečamo fanstje, organizacija pa je itak v P ponavad. Škoda k v MS letos ne bo nič, pa v portorožu... Bi blo zlo fajn enkat zares vozt.
Ampak...
Kot prvo - men je najmn 3 vožne zajebala UNA FAKING BABA TM K BI JO NAJRAJ USTRELU PRASICA NAMARNA MATR BOŽJO. Sj vem da sm js kriv k bi lahko počakal pa v miru speljal, ampak že zarad folka sm hotu stisnt tisto opl astro gtc v finalu. Pizda v prvo grem na štart, jo do 2 prestave nesem, pol pa sam avto zamori - IDIOT SM POZABU FLAŠO ODPRET!!
V drugo se postavm na štart - se prižgeta ob lučke tko k bi se mogle, a men una baba govori - pejt nazaj... Dam v rikverc. Komej sm se naštimal baba zamahne z rokam, in jes naumn spet spelem - seveda s 1500rpm... Pizda matrna tok sm bil jezn da bi jim najraj tist pofukan semafor pa babo pa vse kable zgrizu da jim jebem matr. Če vozmo na cajt nima baba kej tm delat pizda no. Doužna mi je fakin 30 jurjev sploh ne jebem. Al pa saj 15, k rečmo da sm js pol kriv.
Pa da ne omenjam kvalifikacij, ko sm ga enkat res žgal na polnopolno, ampak tud cajta nimam od takrt. Res škoda plina, avta itd. Raj bi šu enkat nekam na cesto z G-techom.
Najbolj na takih prireditvah mi je všeč k se srečamo fanstje, organizacija pa je itak v P ponavad. Škoda k v MS letos ne bo nič, pa v portorožu... Bi blo zlo fajn enkat zares vozt.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.