DeVito Exhausts
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Moje mnenje: razlike v performansih mojega izpuha, ki sem ga naredil sam, ali izpuha, ki bi ga naredil hemi ali pa Devito ne bi bilo. Vsi delamo na pol na pamet. Edina stvar Devita je v steni cevi, krivinah (ima narezane krivljene cevi poljubnih krivin) in pa, njegov izpuh se sveti. Cena je temu primerna, in tudi jaz sam bi ga prodajal za tako ceno. Cena pri njem ni pogojena s performansi, vsaj nobene posebne znanosti v njegovih izpuhih nisem zasledil, kar bi lahko vplivalo na ceno. Se pa za denar potrudi da zdeva zgleda lepo, po čemer ljudje sklepajo kvaliteto izdelave. Nisem pa še videl njegovih zvarov, i wonder why 

-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
prid k men si lahko ogledas zvare kadar ces...so kar lepi...argon dela svoje in pa znanje ! dost ze pove da je zadeva "mandrel band" kot drugo jest tud ne vidim razlike med devito in pa USA izdelovalci catback izpuhov z tem da majo oni cene od 1000$ naprej, kva pa ce bit kej na koncu druzga kot odprt lonec in pa da so krivine take k morjo bit z tem da se devito ornk potrud in se 90 krivine dela iz 2x45 da je ja bolj pretocno...skratka men je model hud in izdelki tud pa sem pregledal ze ful izdelkov mel pa tud...
MUGEN CR-X
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Sori za oftopic, bom magar razdelu temo...
veš kaj so zdj začel/že delajo??! Pritiskajo na uvoznike avtov (recimo peugeot slovenija), da v homokarton napišejo SAMO TISTE DIMENZIJE PNEVMATIK, ki jih ma avto gor TAKRAT KO GA KUPIŠ. Se pravi če hočeš zimske gume dat drugačne, pa četudi originalne, si ga najebal. To se meni dogaja, k se ne smem vozit s serijskimi feltnami za peugeot 307, čeprav si lastim prav takega
Kar se pa izpuha tiče pa lahko js podam svoje mnenje. Kolektor/downpipe je po mojem najbolj pomembna stvar, važno je pa tudi, da je preostanek sistema dovolj pretočen. Seveda se gre tu za avte ki imajo preformance boljši kot običajno (na avspuh je treba prilagodit tudi elektroniko an). Če na navadnga cliota fukneš gor fi60 nis nč naredu.
Dvomim pa, da je razlika med (brez kolektorja) auspuhom, ki ga po specifičnem naročilu nardi kak gantar ali devito. Razlika je v teži in izgledu, v preformansih pa ne, ker ni računice. Če so vari dobri, fi taprav, lonci prehodni nima kej bit drugač kot od devita.
Če hočeš najbolš kar se da dobit ne glede na dnar, pol je devito res tist kar išeš. Ampak če sklepaš kompromis, pa raje tist dnar daš drgam.
veš kaj so zdj začel/že delajo??! Pritiskajo na uvoznike avtov (recimo peugeot slovenija), da v homokarton napišejo SAMO TISTE DIMENZIJE PNEVMATIK, ki jih ma avto gor TAKRAT KO GA KUPIŠ. Se pravi če hočeš zimske gume dat drugačne, pa četudi originalne, si ga najebal. To se meni dogaja, k se ne smem vozit s serijskimi feltnami za peugeot 307, čeprav si lastim prav takega
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Kar se pa izpuha tiče pa lahko js podam svoje mnenje. Kolektor/downpipe je po mojem najbolj pomembna stvar, važno je pa tudi, da je preostanek sistema dovolj pretočen. Seveda se gre tu za avte ki imajo preformance boljši kot običajno (na avspuh je treba prilagodit tudi elektroniko an). Če na navadnga cliota fukneš gor fi60 nis nč naredu.
Dvomim pa, da je razlika med (brez kolektorja) auspuhom, ki ga po specifičnem naročilu nardi kak gantar ali devito. Razlika je v teži in izgledu, v preformansih pa ne, ker ni računice. Če so vari dobri, fi taprav, lonci prehodni nima kej bit drugač kot od devita.
Če hočeš najbolš kar se da dobit ne glede na dnar, pol je devito res tist kar išeš. Ampak če sklepaš kompromis, pa raje tist dnar daš drgam.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Si naredu svoh primerjavo malo si poglej krivine,
eni se zdej ne dojamete besede "mandrel band" tega gantar sigurno nima vsaj k sem jest biu tm ga ni imel in to zadevo za krivit tako cevi ima malo ljudi v slo sploh za tko velike fi-je od 2.5" naprej...
"Mandrel band" krivina ima povsod enak fi, serijski auspuh in pa povprecni AM pa imajo na krivini manjsi fi in potem spet isti in to se ornk pozna na pretocnosti, zato Jemc dela iz kolobarjev(na ta nacin dobi isti fi), dost zajebana zadeva ampak ucinkovita, Devito pa mandrel band krivi kar je pa itak 100% najboljse mozno (povsod isti fi brez varov ki so drugace pri kolobarjih)!
Tko da ne zdej o hruskah in jabolkah!
LP
Sam povem da bo vedel zakaj...ker za vsak zakaj je tud zato :-°
eni se zdej ne dojamete besede "mandrel band" tega gantar sigurno nima vsaj k sem jest biu tm ga ni imel in to zadevo za krivit tako cevi ima malo ljudi v slo sploh za tko velike fi-je od 2.5" naprej...
"Mandrel band" krivina ima povsod enak fi, serijski auspuh in pa povprecni AM pa imajo na krivini manjsi fi in potem spet isti in to se ornk pozna na pretocnosti, zato Jemc dela iz kolobarjev(na ta nacin dobi isti fi), dost zajebana zadeva ampak ucinkovita, Devito pa mandrel band krivi kar je pa itak 100% najboljse mozno (povsod isti fi brez varov ki so drugace pri kolobarjih)!
Tko da ne zdej o hruskah in jabolkah!
LP
Sam povem da bo vedel zakaj...ker za vsak zakaj je tud zato :-°
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Res so ornk zmešaniPugi napisal/-a:
veš kaj so zdj začel/že delajo??! Pritiskajo na uvoznike avtov (recimo peugeot slovenija), da v homokarton napišejo SAMO TISTE DIMENZIJE PNEVMATIK, ki jih ma avto gor TAKRAT KO GA KUPIŠ. Se pravi če hočeš zimske gume dat drugačne, pa četudi originalne, si ga najebal. To se meni dogaja, k se ne smem vozit s serijskimi feltnami za peugeot 307, čeprav si lastim prav takega![]()
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
v razvoju, pa čeprav home made in tudi nasploh v prodaji dodatne
opreme, ne vem, zakaj se razni A3M pa še keri združijo in zorganizirajo
te zadevice na raven, ki jo imajo normalne države ...



-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Kurba si tecn ze pocas z tem nadrkavanjem...Charger napisal/-a:Saj dobi pri Akrapovicu kolikor hoce raznih krivin.
Mogoce kdo ve najvecji premer cevi ki jo krivi?
Ker motor pa ma 3" izpuh da bo lahko devito to uzel...ne me jebat ze 100x
smo dal to debato cez pa tocno ti je folk povedu da ma doma masino a ti se kar jebes...ma dej a lahka
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
To mi pa ni ql sploh da je en folk lahka tolk tecn ... ce te bom kdaj vidu z kaksno njegovo krivino ma da te usekam z njo po glavi...k to mi gre pa na kurac kako zanicujes folk...pejd se ke akrapovicu rect da je fuknen k ma take cene pa da raj sam naredis to doma...
pizda nobenga spostovanja do drugih in njihovega dela...
To mi gre pa na kurac...kako lahko zanicujes drug folk pa njihovo delo samo na podlagi kesa in nobenih informacij...
Sva kolega ampak to me pa razpizdi !

MUGEN CR-X
Cudno, zakaj potem hodi k Akrapovicu po krivljene cevi? Vprasaj tam zaposlene.
Ce dela turbo izpuhe za EVO-te ali kaj, kako to da rabi 2 meseca da naredi turbo izpuh za eno Hondo? In ima problemov se pa se da naredi en ubog downpipe.
Ko je videl ramhorn turbo 4v1 kolektor narejen pri nas je skoraj dol padel.
Skoraj toliko kot potem ko se ga je pol leta cakalo da naredi kolektor za nek V6 turbo stroj in ga je potem naredil nekdo drug.
In se je sel potem p...dit Akrapovicu.
Ce je tako dober, zakaj vsi za recimo Honde uvazajo kolektorje iz celega sveta, naj naredi ene kolektorje za en hiter avto. Tako iz principa, da se bo videlo cesa je sposoben. Ne rect, da je problem cena, pri nas je nekaj ljudi porabilo precej denarja v tuning projektih. Lahko bi si zraven privoscili kaksen Devito izpusni kolektor.
K sreci ni edini ki zna varit cevi. Tako da pri nas ne manjka mojstrov, ki izdelujejo izpusne kolektorje.
Da ne ve tocno kaj dela , se vidi ze pri "Devito" CAI sistemih za Honde. Razen, ce je bil namen zmanjsat moc motorja s tistimi zadevami.
Ce dela turbo izpuhe za EVO-te ali kaj, kako to da rabi 2 meseca da naredi turbo izpuh za eno Hondo? In ima problemov se pa se da naredi en ubog downpipe.
Ko je videl ramhorn turbo 4v1 kolektor narejen pri nas je skoraj dol padel.
Skoraj toliko kot potem ko se ga je pol leta cakalo da naredi kolektor za nek V6 turbo stroj in ga je potem naredil nekdo drug.
In se je sel potem p...dit Akrapovicu.
Ce je tako dober, zakaj vsi za recimo Honde uvazajo kolektorje iz celega sveta, naj naredi ene kolektorje za en hiter avto. Tako iz principa, da se bo videlo cesa je sposoben. Ne rect, da je problem cena, pri nas je nekaj ljudi porabilo precej denarja v tuning projektih. Lahko bi si zraven privoscili kaksen Devito izpusni kolektor.
K sreci ni edini ki zna varit cevi. Tako da pri nas ne manjka mojstrov, ki izdelujejo izpusne kolektorje.
Da ne ve tocno kaj dela , se vidi ze pri "Devito" CAI sistemih za Honde. Razen, ce je bil namen zmanjsat moc motorja s tistimi zadevami.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Ce dobi enga z rally scene al pa narocilo za 30kom izpuhov za EVO VIII bo sigurno tisto prej naredu kot pa enmu k neki stiska in se premisljuje a bo vzel izpuh al ne...CAI vem da je zgresen...kar se tice pa kolektorja za FI pa nisi na tekocem ma ze nekdo gor na CRX kar lep kolektor + downpipe + naprej izpuh na B seriji...tko da zaostajas z info. in narejen je bil v normalnem roku...tko da ce pokazes dnar dobis zadevo ce ga ne pa je pac ni !
Kva ma ze za en kolktor gor cicero na svojem leonu !? khmmm a ti ves mogoce...pa kerga je mel ze prej a se spomnis a !?
Da hodi k akrapovicu po krivine so spet buce svetovne !
Kva ma ze za en kolktor gor cicero na svojem leonu !? khmmm a ti ves mogoce...pa kerga je mel ze prej a se spomnis a !?
Da hodi k akrapovicu po krivine so spet buce svetovne !
MUGEN CR-X