A si mel kdaj sportne fedre?Zanima me zato da vidim primerjavo,ceprav bi bandit verjetno boljs vedel ker jih je zih mel.
Aja pa kaksno je nagibanje avta v ovinku,brez tega da vemo da ti golfa ze mal krivi



lej na enki sm meu športne fedre....pa še to požagane.....na dvojki pa sm meu navadne....pr obeh pa je bla vožnja skor ista....mislm ist učinek....zelo dobro sta se vozila.....glede trdote pa.....avta sta bla zlo trda....sej sta bla čist na tleh in je mogl tko bit....sam še vseen sama vožnja pa....ni blo tistga nabijanja....čist lepo sta se pelala...ne vem no....ne znam ti razložt....to bi mogu probat....čez ovinke pa ni blo skor nč nagibanja.....zelo malo.....se ni občutilo....avta sta se pelala DEJANSKO k po tračncah....uglavnem nardi ti po želji no.....višino....trdoto....karkol si zmislišalesi napisal/-a:golf_c dej kako cifro ce je to res kar govoris se bom jaz rajsi za to varianto odlocu,ceprav bi bilo verjetno se boljse ce ti to naredi v kombinaciji s sportnimi fedri,Pri amortizerju ti pa olje menja samo zato da da drugega s vecjo gostoto.
A si mel kdaj sportne fedre?Zanima me zato da vidim primerjavo,ceprav bi bandit verjetno boljs vedel ker jih je zih mel.
Aja pa kaksno je nagibanje avta v ovinku,brez tega da vemo da ti golfa ze mal krivi![]()
![]()
najbolš da ga pokličeš pa vprašaš....pa ti bo on točno povedu kako pa kajalesi napisal/-a:Ma sej za spredi me ne skrbi,razen tega da hocem da mi ne bo zabijao fedrov,problem bo nastal zadi k je torzija tud ce prestavim torzijo avto zato ne bo ne vem kaj trsi,je recimo tam 15% sam krepko premalo proti sprednjem delu k je s sportnimi fedri za 50% in tuki nastane problem,zadek bo veliko bolj nemiren ne bo enakomernega nagibanja,poleg tega je tu se obremenitev torej ce mas polhen avto ti avto tudi zadi zacne zabijati,tko da bo treba nekaj nareditis torzijo bi blo pametno amortizerje zadi tud skrajsat in povecati trdoto.
seprav hoces rečt da se mu bolj spača menat fedre kokr pa gume? kako hitro se pa pol obrablajo koncniki, zglobi in kar se pač obrbla?monster_d napisal/-a:Itak da use bolj trpi ce je avto trsi, tudi bolj nabija zadeva in ruka.
Nizjepresecnimi sploh pa vecjimi gumami je isto, morda se slabse
HUGO_BOSS napisal/-a:ma rezanje fedrov odpade... čista neumnost za moje pojme...
sicer sej pelat se da... to je res... samo če pogledaš primerjavo med tem ko je _BANDIT_ reku in APEX-i si mislm da tam tam...
poleg tega maš še ene full pocen fedre, clo cnej od apexa sm jst vidu... Dela jih pa ista firma kot EIBACH, sam zdele se ne morm spomnt... lohk pa se probam, če jih mislš nabavt... vem da za moj car bi pršl tam okol 24 kosov
...vsak ima svoje mnenje glede znamke vzmeti oz. podvozja; v SLO se da dobiti kar nekaj znamk, ampak kot sem opazil igra odločilno vlogo denar oz. cena, kar pa po mojem mišljenju ni v redu. Navsezadnje je odločitev tvoja.alesi napisal/-a:ce kdo priporoca kaksno firmo nej jo kar pove,rabim itq samo za spredi zadi mam torzijo tko da tam ni problem.