Direkt ne bo dobr... ker so prevelke temp. razlike... hitr lahko kej poc... to je 100stopinj razlike priblizno... -80 pa +70+80... cevi pa tko nimam umes.roki napisal/-a:tko nared k ma naprimer urosbe (sam da maš šobe druge...) jeklenko co2 pa na gumbek u kabini, šobe usmerjene na SC, da ti pač une alu cevi shladi...
CO2
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!


če utekočinjen co2 špricaš je okol -60 stopinj, kaj pa če bi sam plin?gas_gas napisal/-a:Direkt ne bo dobr... ker so prevelke temp. razlike... hitr lahko kej poc... to je 100stopinj razlike priblizno... -80 pa +70+80... cevi pa tko nimam umes.roki napisal/-a:tko nared k ma naprimer urosbe (sam da maš šobe druge...) jeklenko co2 pa na gumbek u kabini, šobe usmerjene na SC, da ti pač une alu cevi shladi...

No mi smo na moj IC na dragu v CE šprical utekočinjen CO2 nekje -60 stopinj..Potrebno je to tik pred startom naredit.Treba je bit pa pozorn se na eno stvar, ko ti človek "šprica" z CO2 moraš obvezno drzat vsaj 4k RPM ker če ne bo avto crknu, tako je blo pri meni..Enostavno pride tolk hladen zrak v motor nazaj, da zjebe ECU..roki napisal/-a:če utekočinjen co2 špricaš je okol -60 stopinj, kaj pa če bi sam plin?gas_gas napisal/-a:Direkt ne bo dobr... ker so prevelke temp. razlike... hitr lahko kej poc... to je 100stopinj razlike priblizno... -80 pa +70+80... cevi pa tko nimam umes.roki napisal/-a:tko nared k ma naprimer urosbe (sam da maš šobe druge...) jeklenko co2 pa na gumbek u kabini, šobe usmerjene na SC, da ti pač une alu cevi shladi...
Občutek pa morm priznat, da je fenomenaln, se full pozna, da avto bolj leti....
Jaz bi na tvojem mestu hladil z CO2, najceneje pa najbolj efektivno, tisti led je po moje bolj tak tak...

Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)