Ojnice so pri D seriji zelo sibka zadeva, za zanesljivo delovanje ni zadosten samo dober tuning, potrebno je zamenjati tudi sibke vitalne deli z močnejšimi..Lahko poskusi na 0.7 bar, ampak dolgoročno sigurno ne bo..Charger napisal/-a:To je ZC z dvemi odmicnimi 130KM. Hondina stara sola. Esi je novejsi.
Tudi 1 bar bi vozil brez tezav, samo elektronika mora biti v redu porihtana.
Dovod olja na turbino
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)
prebri se malo tuje forume pa bos videl, da se ne motim..
recimo to je prava predelava..
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/built_ZC/
recimo to je prava predelava..
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/built_ZC/
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)
Ni treba da verjamete
Ce gremo v ekstreme najnovejsi dosezek americanov je 600KM na povsem seriski B16 masini. Tako da materiali zdrzijo, ce je vse ostalo porihtano kot je treba.
Pravim samo da se ni treba skrbet zaradi tistih 0.7 bar. Ce pa imas moznost lahko vgradis debelejse tesnilo glave motorja in spustis kompresijsko razmerje s 9.5:1 na 9:1 in je "problem" resen za vse case.

Ce gremo v ekstreme najnovejsi dosezek americanov je 600KM na povsem seriski B16 masini. Tako da materiali zdrzijo, ce je vse ostalo porihtano kot je treba.
Pravim samo da se ni treba skrbet zaradi tistih 0.7 bar. Ce pa imas moznost lahko vgradis debelejse tesnilo glave motorja in spustis kompresijsko razmerje s 9.5:1 na 9:1 in je "problem" resen za vse case.
Za 500 in vec KM, tukaj pa se pogovarjamo o 200-250KM. Na istem forumu imas precej podatkov koliko zdrzi D serija.greddy napisal/-a:prebri se malo tuje forume pa bos videl, da se ne motim..
recimo to je prava predelava..
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/built_ZC/
No saj poznam to stran. Tud ta forum je zanimiv www.turbod16.com.
Saj za kratkorocno vem da bi slo. Nikjer pa ne najdem kak se kaj materjali utrujajo, ker jaz bi rad enkrat naredil zadevo pa mel mir za neki casa z mehanskimi deli. Ne da mi bo na avtocesti naenkrat, bat odletel z motorja
.
Saj za kratkorocno vem da bi slo. Nikjer pa ne najdem kak se kaj materjali utrujajo, ker jaz bi rad enkrat naredil zadevo pa mel mir za neki casa z mehanskimi deli. Ne da mi bo na avtocesti naenkrat, bat odletel z motorja

stopilo bo bat in pocile bodo stene valjev, če bo notri prava ojnica, lahko klenka kolikor hoče pa je ne bo zvilo..Dejstvo je da bo potrebno zamenjati ojnice, potem pa lahko to turbino odpre do max..Ojnice te pridejo cca 400$ in imaš potem mir, seveda boš rabil tudi nova tesnila, lezaje ipd...
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)
no jaz pravim, da serijske ojnice ne bodo dolgo drzale, pa tudi če ne bo klenkalo..naj pa se sam odloči...Tja do 0.5 bara bi šel več sigurno ne..Eno je teorija, drugo praksa, na srečo imam izkušnje z obema dvema zadevama, vsak pa naj se sam odloči..Lahko odpre na 1 bar na povsem serijski kompresiji, me prav zanima, koliko časa bo drzalao
LP..bTW malo smo zasli iz teme..

LP..bTW malo smo zasli iz teme..
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)
Jst tud mislm da riskiras tisti denar za ojnice, bate pa lezaje in imas potem mir! Jst bi dal ksne CP, Arias bate z obrocki ki so tam okol 120.000sit, pa ojnice Eaglove (dobre za 600KM) za 80.000 onicne in batne lezaje 60.000sit... sej ne recem, da ni malo denarja, sam ko bos to vse mel v masini, se bos vsaj brez kakersnega strahu vozil... moje mnenje.
sorry za OT
sorry za OT

What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!

