Dovod olja na turbino
Ne vem zakaj kompliciras, "_bandit_" ti je vse lepo razlozil, feed line potegni iz bloka, tam kjer imas sedaj tipalo za oil pressure, t-kos , cev ter priključke, kateri bodo pasali na turbino..sketus napisal/-a:Kaj bi lahko naredil posebej rezervoar za olje, ki bi bil dovolj velik le za potrebe turbine, pa nanj dal posebej crpalko.
Pod kaksnim tlakom sploh mora iti olje skozi turbino, ali to ni pomembno???
Za return line pa ne kompliciraj, čim krajšo pot spelji do karterja.
Pazi tudi na fi cevi...feed line je zmeraj majsi od return line-a
Oljni hladilnik rabis oz ga ne rabis, najprej pa lahko poveš za kateri avto sprasujes, marsikatera honda z 300HP nima oljnega hladilnika..
Tlak olja je seveda pomemben ko je motor segret je okoli 4 bare idealen pritisk..
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)
Saj mislim, da bom tako naredil kot ste prej omenli. Kako nič ne pove d16a8 motor twin cam od honde crx. Turbino Že imam. Izpušni kolektor še v izdelavi. Injectorje bodo kmalu prisli...
Rad bi celotno zadevo naredil tako, da bi jo nato bilo cim lazje vzeti ven, brez kaksnih velikih sledi!
Bom sploh rabil oljni hladilnik, za tako male obremenitve? Al zaj brez veze kompliciram.
Rad bi celotno zadevo naredil tako, da bi jo nato bilo cim lazje vzeti ven, brez kaksnih velikih sledi!
Bom sploh rabil oljni hladilnik, za tako male obremenitve? Al zaj brez veze kompliciram.
Kakšna turbina, je zelo vazen podatek, in na keri osnovi si se odločil, da greš na 0.7 bara, serijske ojnice verjetno ne bodo zdrzale..Rabimo se podatek o turbini...sketus napisal/-a:Saj mislim, da bom tako naredil kot ste prej omenli. Kako nič ne pove d16a8 motor twin cam od honde crx. Turbino Že imam. Izpušni kolektor še v izdelavi. Injectorje bodo kmalu prisli...
Rad bi celotno zadevo naredil tako, da bi jo nato bilo cim lazje vzeti ven, brez kaksnih velikih sledi!
Bom sploh rabil oljni hladilnik, za tako male obremenitve? Al zaj brez veze kompliciram.
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)
... kompliciraš ja,... turboti imajo v večini vodne konverterje ,...voda je na začetku na višji temp (gretje olja), med delovanjem in obremenitvi pa na nižji temp (hlajenje olja), takrat je tudi močnejša vodna črpalka, večji premeri vodnih cevi in zmoglivejši hladilnik vode,... ali pa profi termostatsko krmiljen vodni konverter in prav tako krmiljen dodatni zunanji oljno-zračni hladilnik.... samo saj nimaš od Butona mašine... raje cvikaj probleme s tesnilom glave...
0.7 bara ne bo zdrzal tvoj motor...Obvezno je nizanje tudi kompresije za tak tlak.., na osnovi koga si pa lahko ti delal mape?Base mape zastopim ja, kdo ti bo tunal avto?Bos sel na valje oz bo to street tune?Charger napisal/-a:Potem imas skoraj vse postimano. Samo sestavis skupaj.
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)
Motor ima 9.5:1 kompresijsko razmerje. 0.7 bara zdrzi brez tezav.
Samo da ima urejeno elektroniko. In seveda ne pozabit na intercooler.
Lahko pa tudi kaj recemo glede tuninga elektronike. Poglej PM.
Samo da ima urejeno elektroniko. In seveda ne pozabit na intercooler.
Lahko pa tudi kaj recemo glede tuninga elektronike. Poglej PM.
Zadnjič spremenil Charger, dne 27 Apr 2006, 11:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Ceneni A/F metri so ponavadi nenatancni, kar lahko prinese grde poseldice na motorju..
Priporočam, da se obrnes na katerega, ki ima širokopasovno lambda sondo in zna z njo delat.
Nekako se mi zdi, da se ti zdi tuning motorja, kot bi sel po kruh v pekarno..
Priporočam, da se obrnes na katerega, ki ima širokopasovno lambda sondo in zna z njo delat.
Nekako se mi zdi, da se ti zdi tuning motorja, kot bi sel po kruh v pekarno..

Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)
ESI motor ima zelo sibke ojnice in več kot 0.5 bara ne vozijo na serijskih ojnicah..Kompresija je se v mejah normale, ampak bi jo lahko spustil za kakšne 4 točke nižje.Charger napisal/-a:Motor ima 9.5:1 kompresijsko razmerje. 0.7 bara zdrzi brez tezav.
Samo da ima urejeno elektroniko. In seveda ne pozabit na intercooler.
Lahko pa tudi kaj recemo glede tuninga elektronike. Poglej PM.
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
S2 high whp project 95% done:)