Upor za injektorje
Upor za injektorje
Zdravo!
Dobil sem 440 injektorje od Toyote. Če jih želim dati na Hondo, potrebujem na vsakem zaporedno vezan 10 Ohm upor 10W (ali če se dobi še raje 20W). Kje v Ljubljani ali Kranju jih najlažje najdem, pa čimbolj ugodno. Upor pa potrebujem zato, ker ima Toyota baje 12 Ohm, moja Honda pa 2 do 3 Ohm upornost na injektorjih - saj moram točno zmerit.
LP
Uroš
Dobil sem 440 injektorje od Toyote. Če jih želim dati na Hondo, potrebujem na vsakem zaporedno vezan 10 Ohm upor 10W (ali če se dobi še raje 20W). Kje v Ljubljani ali Kranju jih najlažje najdem, pa čimbolj ugodno. Upor pa potrebujem zato, ker ima Toyota baje 12 Ohm, moja Honda pa 2 do 3 Ohm upornost na injektorjih - saj moram točno zmerit.
LP
Uroš
Re: upor za injektorje
skoda k nis dobi direkt ksne 10-13 ohmske. optimalno 12
upam da so ti injektorji vsaj visoko uporne.
verjetn bo to charger najbol vedu k je ze stukal te zadeve.
upam da so ti injektorji vsaj visoko uporne.
verjetn bo to charger najbol vedu k je ze stukal te zadeve.
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!


Slučajno sem pred časom študiral malo bolj podrobno injektorje in vezje okoli njih, ker me je zanimalo kako merit porabo bencina z injektorjev, pa nisem siguren, da je pametno delati to kar hočeš narediti. Če že potem upam da je to že kdo naredil pa da mu mašina še vedno deluje.
ker imaš 2 tipa injektorjev, eni imajo precej nizko upornost, eni pa višjo. In elektronika vsak tip drugače krmili:
Saturated; 12-16 ohmov; nizkotokovni
Peak and Hold; 2-5 ohmov; visokotokovni
Peak & Hold je povadi 4A konica in 1A toka skozi injektor da ostane odprt.
In sedaj problem: Če mu daš ti vzporedno upor, ne boš nikoli 4A peak toka dosegel.
Sem ti eno stran poiskal če te zanima: Injektorji
Pa še eno opozorilo iz te strani:
Interchanging the different style injectors can result in slower delivery rate, overheating of the injector or driver and even engine damage!
ker imaš 2 tipa injektorjev, eni imajo precej nizko upornost, eni pa višjo. In elektronika vsak tip drugače krmili:
Saturated; 12-16 ohmov; nizkotokovni
Peak and Hold; 2-5 ohmov; visokotokovni
Peak & Hold je povadi 4A konica in 1A toka skozi injektor da ostane odprt.
In sedaj problem: Če mu daš ti vzporedno upor, ne boš nikoli 4A peak toka dosegel.
Sem ti eno stran poiskal če te zanima: Injektorji
Pa še eno opozorilo iz te strani:
Interchanging the different style injectors can result in slower delivery rate, overheating of the injector or driver and even engine damage!
Bom jutri prav zmeril upornost mojih in upornost teh, pa da vidim razliko. Saj v bistvu priklopim volmeter v mode merjenja upornosti (morm dat baterije notri) in se z enim kontaktom dotaknem plusa z drugim za minusa. To pri teh ki jih imam zunaj. Kaj pa tisti ki so na avtu, ga moram prav prekiniti ali lahko kar tako povezanega zmerim?
Upor se vedno meri nepriklopljen, saj ce ne na meritev lahko vplivajo razne interne upornosti samega injektorja (ce je vezan vzporedno na injektor). Ce je zaporedno, potem lahko meris, samo odklopljeni morajo biti injektorji od sistema.urosbe napisal/-a:Bom jutri prav zmeril upornost mojih in upornost teh, pa da vidim razliko. Saj v bistvu priklopim volmeter v mode merjenja upornosti (morm dat baterije notri) in se z enim kontaktom dotaknem plusa z drugim za minusa. To pri teh ki jih imam zunaj. Kaj pa tisti ki so na avtu, ga moram prav prekiniti ali lahko kar tako povezanega zmerim?
Ponavadi so na uporu gor narisani barvni obrocki. S tega dol preberes koliksno upornost imajo, koliko so mocni in koliko so natancni.
http://www.okaphone.nl/calc/upornik.shtml
Sem elektronik po izobrazbi, ampak te barvice pa ne vem vec iz glave

/jan
Se enkrat od zacetka. Stare Honde imajo prav tako nizko uporne injektorje in upore - "resistor box" ze iz tovarne. Glede na to da se pri nas vozi ze kar nekaj tako predelanih avtov, ne vidim problemov.
V tujini pa na tisoce takih.
Zdi se mi da probleme vidjo samo tisti, ki teh avtov/injektorjev/uporov se niso videli v zivo ali vozili tako predelane avte.
V tujini pa na tisoce takih.
Zdi se mi da probleme vidjo samo tisti, ki teh avtov/injektorjev/uporov se niso videli v zivo ali vozili tako predelane avte.
kaj je to avtoCharger napisal/-a:Se enkrat od zacetka. Stare Honde imajo prav tako nizko uporne injektorje in upore - "resistor box" ze iz tovarne. Glede na to da se pri nas vozi ze kar nekaj tako predelanih avtov, ne vidim problemov.
V tujini pa na tisoce takih.
Zdi se mi da probleme vidjo samo tisti, ki teh avtov/injektorjev/uporov se niso videli v zivo ali vozili tako predelane avte.

injek.. kaj?
upor? ma to kej z zračnim uporom veze?
to kej za na kruh namazat?

nism si mogu pomagat, da neb komentiral

Da bo čimmanj dileme...tukaj je sedaj primerjava obeh... črni so moji obstoječi 310cc (iz Greddy turbo kita), srebrni pa 440cc iz Toyote, katere bi rad vgradil... ne na enem ne na drugem ni kakšnih shemc oz. barvnih oznak za upornost ali kakršnihkoli drugih uporabnih oznak (razen RC 310 na obstoječih), samo sem obema izmeril upornost...





Pazi zdej to, upornost RC 310cc?!

Upornost Toyota 440cc?!

Kaj pravite?





Pazi zdej to, upornost RC 310cc?!

Upornost Toyota 440cc?!

Kaj pravite?