Diff mojstri - predelava visco LSDja ?
Diff mojstri - predelava visco LSDja ?
Jo,
na enem tujem forumu sem bral kako enostavno predelat visco špero. Med zobniki in dejasnko visco enoto naj bi bila podložka, ki uravnava začetno obremenitev diffa (preload angleško). Če to podložko zamenjaš z debelejšo se baje poveča ta sila in diff zagrabi prej. Če daš not dovolj debelo podložko naj bi se dalo priti celo do 100% locka, brez da bi kar koli varil skupaj.
Je slučajno kdo že slišal kaj podobnega ali celo probal ?
na enem tujem forumu sem bral kako enostavno predelat visco špero. Med zobniki in dejasnko visco enoto naj bi bila podložka, ki uravnava začetno obremenitev diffa (preload angleško). Če to podložko zamenjaš z debelejšo se baje poveča ta sila in diff zagrabi prej. Če daš not dovolj debelo podložko naj bi se dalo priti celo do 100% locka, brez da bi kar koli varil skupaj.
Je slučajno kdo že slišal kaj podobnega ali celo probal ?
High on LSD
Princip VLSDja je isti, neglede na katero stran avtomobila je zmontiran diff. Po vse verjetnosti bi tudi tebi delalo, čeprav je vprašanje če zadeva sploh dela kot je trebacroma_man napisal/-a:ka pa pri FWD visco drive, pozna se da špera je sam zdj k si mal bolj upam speljevat tud 18ke hitr zasučem v prazno? i'm a noob![]()
če bi se dal to kej improvat bi blo dobr.

High on LSD
Visco enota je v zaprti "posodi" v diffu. Not je gosto olje in take lamele, ki krožijo po tistem olju. Olje nudi odpor lamelam, in hitreje ko se sukajo tiste lamele več odpora dobijo od olja. Predstavlji si da delaš piškote in mešaš gosto maso. Če lepo počas mešaš gre čist lahko, če pa začneš hitrej mešat gre pa težje in se posoda zavrti.
Ker se med lamelami in oljem ustvarja trenje se normalno zadeva segreva. Če pa olje segreješ pa postane redkejše, in po nekaj krogih driftanja je v difu tako kot da bi se lamele premikale po vodi in VLSD postane skoraj odprt diff.


Še vedno pa mi ni čist jasno kaj ima tisti preload veze s "trdoto" diferenciala. Ali DEJANSKO res postane diff 40% namesto 25% ali samo hitreje zagrabi, razmerje je pa isto.
Ker se med lamelami in oljem ustvarja trenje se normalno zadeva segreva. Če pa olje segreješ pa postane redkejše, in po nekaj krogih driftanja je v difu tako kot da bi se lamele premikale po vodi in VLSD postane skoraj odprt diff.


Še vedno pa mi ni čist jasno kaj ima tisti preload veze s "trdoto" diferenciala. Ali DEJANSKO res postane diff 40% namesto 25% ali samo hitreje zagrabi, razmerje je pa isto.
High on LSD
Načeloma ja, samo tisto olje v visco šperi ni ravno navadno olje. Je ena posebna masa, ki se uporablja v te namene in se je načeloma ne da zamenjat. Visco enota je neprodušno zaprta in če jo enkrat odpreš je verjetno ne boš veš spravil nazaj. Sem že slišal, da delajo take predelave VLSDjev ampak so to specializirane firme.
Tisto olje, ki ga v visco diffu menjaš je pa navadno olje za menjalnike in služi samo tem, da podmazuje zobnike in je povsem ločeno od visco olja.
Tisto olje, ki ga v visco diffu menjaš je pa navadno olje za menjalnike in služi samo tem, da podmazuje zobnike in je povsem ločeno od visco olja.
High on LSD