SWAP zavornega sistema (Honda VTi -> Integra Type R)

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

urosbe napisal/-a:Če pritisnem pedalko čisto do konca, gre DEJANSKO do konca. In to naj bi bil rezultat tega, da so batki na sprednjih in zadnjih čeljustih toliko večji in se je podrlo to razmerje potisne moči/zavorni učinek. Sedaj moram poiskati še glavni zavorni cilinder
LP Uroš
... podpišem, zato pa sem za mojega jaz nabavil glavnega 24 mm, OE 21...
... glede distančnikov pa je bolje loviti točen ET diska z distančno ploščico čeljusti (da pomakneš čeljust bolj navznoter), kakor da pomikaš disk bolj ven...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Upam da pr men ne bo tazga problema :-k :-k je itak drugačen sistem zarad bobnov zadaj...
Bo pa res treba dat tut teflonske pletene cevke, da bo že v osnovi pedal bolj trd...
Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Jaz se s kovinskimi (oz. pletenimi) "brezmlajtungami" vozim že odkar sem zamenjal mašino (naredil mi jih je pa Brane-pozabu kako se piše, v glavnem rally avte rihta), pa ti povem, da je bil to tudi en brezvezen strošek (skupaj z delom in nekim hudim zavornim oljem čez 40k SIT), saj nisem opazil nobene razlike med prej in potem. To pride v poštev, če bi dirkal po stezi, kjer take malenkosti pridejo do izraza.
cresh
test dummy
Prispevkov: 184
Pridružen: 18 Okt 2004, 18:44

Odgovor Napisal/-a cresh »

CupraR napisal/-a:Men je k sreč Uroš povedal \:D/ \:D/ drgač pa pr teh stvareh morš enostavno probat, fajn zmert vse pa hitr vidš če je kej še za poštimat...

Recimo za CTR (305mm) komplet se še nobenmu ne sanja :D ni še tolk daleč predelava...
Hja, bomo vidl kako bo glede telih CTR bremz konc tedna. Upajmo da bo šlo brez problemov. Pa fajn bi bilo če ne bi bilo treba kakšen distančnik, ker spredaj men že zdej vse drgne :D :D
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

urosbe napisal/-a:Jaz se s kovinskimi (oz. pletenimi) "brezmlajtungami" vozim že odkar sem zamenjal mašino (naredil mi jih je pa Brane-pozabu kako se piše, v glavnem rally avte rihta), pa ti povem, da je bil to tudi en brezvezen strošek (skupaj z delom in nekim hudim zavornim oljem čez 40k SIT), saj nisem opazil nobene razlike med prej in potem. To pride v poštev, če bi dirkal po stezi, kjer take malenkosti pridejo do izraza.
Uf to si pa preplačal ](*,) ](*,) če jih daš sam delat pridejo 10.000 oz 24.000 ps Sintarju, najbolj olje te pa pride tm 5.000 za nas... (manj ko litr rabš)
Še vsak mi je reku da je pedal bolj trd po zamenjavi cevk.... je pa možno da tebe res glavni zavorni celinder j..be, sploh zdele mi je na sumu da čist nč ne sfolga novga sistema...
Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Kva adelo je pa zaston po ta novem ](*,)
Kot drugo za komplet te pridejo samo tiste banance na konc 20k sit k smo enkrat neki cekiral...cevka je ?abe, banance so drage...

Najboljse je ce jih narocis od kaksne stacune k jih itak delajo na veliko!

Tko da cena z delom in za samo ene je normalna!

LP
MUGEN CR-X
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ja ne vem lih extreme je v svoji temo lepo napisal da pride 10.000 :-k :-k tut take informacije smo dobil k mso spraševal... Zamenjaš pa itak sam....če maš orodje doma ni pene...
Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

glej ne da bi te kaj zajebaval, ampak ceno bos lahko povedal sele k jih bos naredu sam, je treba se enmu placat da ti tiste banace gor da na cevke ker jih je treba zapresat kolkr sem jaz seznanjen...se takoj nabere jurcka tuki jurcka tm pa si na tisti ceni....

Sploh pa si rekel da je drago za tisto kar je on napisal in tam pise z delom vred, na zalost ni sam montiral...delo pa tud takoj nekaj pride

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Jaz sem jih najprej imel naročene v Techno racingu v Kranju, kjer se jih je dobilo za 20k sprednje in zadnje, plačal sem 10k are, nakar me čez 2 meseca pokličejo in pravijo, da nažalost ne morjo dobit zadeve in naj pridem po aro.
In tako sem se potem zapeljal do tega strokovnjaka, ki mi jih je pa naredil po meri. Avto je bil en cel dan tam, naredil je u nulo, tko kot mora bit, vse cevke, na koncu še vlil kakovostno olje in prezračil zavore. Jaz nisem rekel, da je bilo drago (ker je bilo kar nekaj dela), kar sem rekel je, da je bil to brezvezen strošek zame, ker bi mi popolnoma zadostovale serijske gumijaste al kakršne pač so že bile, ker bistvene razlike nisem opazil. Jaz sem pač takrat spraševal, kaj naj naredim na zavorah, pa so mi vsi predlagali med drugim tudi to... sej je koristna stvar, ampak tak voznik kot sem sam, tega ne potrebujem:) In takih stvari je še kar nekaj (ki bi jih lahko mirno pustil serijske) in raje za kakšno bolj uporabno stvar dal dinarčke :D
Simak
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 21 Nov 2005, 10:58

Odgovor Napisal/-a Simak »

CupraR napisal/-a:
urosbe napisal/-a:Jaz se s kovinskimi (oz. pletenimi) "brezmlajtungami" vozim že odkar sem zamenjal mašino (naredil mi jih je pa Brane-pozabu kako se piše, v glavnem rally avte rihta), pa ti povem, da je bil to tudi en brezvezen strošek (skupaj z delom in nekim hudim zavornim oljem čez 40k SIT), saj nisem opazil nobene razlike med prej in potem. To pride v poštev, če bi dirkal po stezi, kjer take malenkosti pridejo do izraza.
Uf to si pa preplačal ](*,) ](*,) če jih daš sam delat pridejo 10.000 oz 24.000 ps Sintarju, najbolj olje te pa pride tm 5.000 za nas... (manj ko litr rabš)
Še vsak mi je reku da je pedal bolj trd po zamenjavi cevk.... je pa možno da tebe res glavni zavorni celinder j..be, sploh zdele mi je na sumu da čist nč ne sfolga novga sistema...
Ko kupiš big brake kit tudi ne menjaš zavornega cilindra,ampak samo diske,čeljusti pa ploščice,pa zadeve delajo.Ni mi jasno kako da tle ne deluje uredu,tuki ni pomojm zavorni cilinder kriv,da pedal notr leze [-X
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

men je čist logično... večji batki, več prostornine, se prav morš bl not brembzo stisnt... :D
Simak
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 21 Nov 2005, 10:58

Odgovor Napisal/-a Simak »

A znaš razložit zakaj potem na 4 al pa 6 batni čeljusti pa z diskom minimalno 310mm (pa tudi 350mm) zadeve delajo brez takih problemov,kot jih ima uroš? :D
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

mogoče da menajo zavorni cilinder za večiga al pa kej tazga...
Simak
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 21 Nov 2005, 10:58

Odgovor Napisal/-a Simak »

Ne ne,ne zamenjajo ga,v tem je point,pa jim dela BP :-k
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

lahk pa da ma uroš še zrak not... :-k
Simak
Pejnourt
Prispevkov: 14
Pridružen: 21 Nov 2005, 10:58

Odgovor Napisal/-a Simak »

Jap,jst to sumim,ker po prezračenju pa pravi,da je boljš :-k
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Ko sem zamenjal zadnje bremze sem dobil občutek, da gre pedalka bolj notri. Sedaj ko sem zamenjal še sprednje pa še bolj... po prvem prezračevanju je bilo malenkost bolje, zadnjič pri Remotu smo zračili vsaki cilinder cca 3x in s tem naredili še malo koristi. Sedaj se bo treba pa mal zapelat po tapravi cesti, ne samo po vaseh, da bom sploh videl, kaj in kako. Pa tudi ploščice se morajo še malo vnesti... res je tudi, da Honde dobre 4 mesece nisem vozil, pa da imam mogoče "grif" iz petke:)

Skratka z zamenjavo glavnega zavornega cilindra bi dosegel tisto, kar ima npr. Octavia serijsko.. pritisneš na bremzo pa te vrže na šipo:)

Drugače je pa tudi meni čisto logično, da pač večja čeljust pobere več olja in posledično se pedalka bolj notri pomakne. Po informacijah, ki sem jih dobil bi lahko teoretično dosegel to, da v kolikor bi dal gor 4-6 ali celo več batne čeljusti (dovolj velike seveda), da bi pedalka DEJANSKO padla notri do konca, čeljust pa sploh ne bi še stisnila 100%... skratka se to ujema z roki-jevim mnenjem.

To, da bi na avto zmontiral 360 diske in ustrezno večje 6 batne čeljusti, pa da bi pedalka ostala na enakem položaju, le zavorni učinke bi se povečal, lahko pa potrdi le nekdo, ki bo to v praksi storil... v kratkem lahko pričakujemo enega, pa bo iz prve povedal :D

LP
Uroš
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

Simak napisal/-a:A znaš razložit zakaj potem na 4 al pa 6 batni čeljusti pa z diskom minimalno 310mm (pa tudi 350mm) zadeve delajo brez takih problemov,kot jih ima uroš? :D
... vse je fizika: različne površine batov, ob enakem vstopnem pritisku ustvarjajo različno silo na ploščico,... ko se mu bodo ploščice malo vsedle, bo pedala malo višja, enaka kakor prej pa nikoli,... osebno sem večkrat vgradil samo večji glavni valj in je zaviralna moč bila večja, ampak ob enaki površini-velikosti ploščic in diskov je zavora čez čas bila enako efektivna... 4 ali 6 batne čeljusti imajo prostornino potrebno za zaviranje ponavadi malenkost večjo od OE enobatne, če upoštevaš površino batov in potreben hod, njihova prednost je, da na ploščico (daljšo=večjo) delujejo bolj enakomerno, ne pa samo na sredini ploščice,... za večji glavni valj, pa rabiš tudi večjo potisno silo z nogo, zato je pametno montirat še večji servo ojačevalec...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Bomo vidl ko bomo zmontiral :-k :-k ko sm se z enim menil ko je dal na 5G samo sprdedaj od ITR ni bilo tega problema, mislm da so pr teb kriza zadnje zavore, kot prvo daljše cevke itd (težje tlak vzdrževat)..... In mogoče maš tut sam orginal glavni celinder že mal zjb...

Za 4 batni komplet: recimo v kratkem bom na Leona dal 4 batne Brembote (323*28) in 120% ni potrebe po menjavi glavnega celindra.. Je pa res da je že serijsko 312*25 gor in ogromene enobatne čeljusti..
Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

To, da so 4 batne, ne pomeni, da so to 4 tako veliki bati kot je serijsko eden:) V skupni velikosti mogoče malenkost prekašajo velikost serijskega...
Odgovori