Ko sem zamenjal zadnje bremze sem dobil občutek, da gre pedalka bolj notri. Sedaj ko sem zamenjal še sprednje pa še bolj... po prvem prezračevanju je bilo malenkost bolje, zadnjič pri Remotu smo zračili vsaki cilinder cca 3x in s tem naredili še malo koristi. Sedaj se bo treba pa mal zapelat po tapravi cesti, ne samo po vaseh, da bom sploh videl, kaj in kako. Pa tudi ploščice se morajo še malo vnesti... res je tudi, da Honde dobre 4 mesece nisem vozil, pa da imam mogoče "grif" iz petke:)
Skratka z zamenjavo glavnega zavornega cilindra bi dosegel tisto, kar ima npr. Octavia serijsko.. pritisneš na bremzo pa te vrže na šipo:)
Drugače je pa tudi meni čisto logično, da pač večja čeljust pobere več olja in posledično se pedalka bolj notri pomakne. Po informacijah, ki sem jih dobil bi lahko teoretično dosegel to, da v kolikor bi dal gor 4-6 ali celo več batne čeljusti (dovolj velike seveda), da bi pedalka DEJANSKO padla notri do konca, čeljust pa sploh ne bi še stisnila 100%... skratka se to ujema z roki-jevim mnenjem.
To, da bi na avto zmontiral 360 diske in ustrezno večje 6 batne čeljusti, pa da bi pedalka ostala na enakem položaju, le zavorni učinke bi se povečal, lahko pa potrdi le nekdo, ki bo to v praksi storil... v kratkem lahko pričakujemo enega, pa bo iz prve povedal
LP
Uroš