Kam se namontira BOV Blow-Off Valve
Kam se namontira BOV Blow-Off Valve
Stvar je sledeča doma imam Bov , ki bi ga rad prodal imam tudi že kupca , ko pa sva gledala kam bi venti šel nikakor nisva najdla mesta zanj.
Pri men na Puntotu je čist simpl ,sam na temu volvotu pa nimam pojma kam bi šel. Če bi kdo kej vedu?
Avto pa je volvo 850 T5R.
Pri men na Puntotu je čist simpl ,sam na temu volvotu pa nimam pojma kam bi šel. Če bi kdo kej vedu?
Avto pa je volvo 850 T5R.
- A3Turbo4Life
- Turbo addict
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Majhne popravek. Verjetno si mislil diverter valve, ki za razliko od BOV spušča zrak nazaj v sistem.Charger napisal/-a:Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Ponavadi se BOV montira čim bližje sesalnemu kolektorju.
Bye

Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??A3Turbo4Life napisal/-a:Majhne popravek. Verjetno si mislil diverter valve, ki za razliko od BOV spušča zrak nazaj v sistem.Charger napisal/-a:Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Ponavadi se BOV montira čim bližje sesalnemu kolektorju.
Bye
Vse je blow of ventil. Kam gre zrak potem, ko gre skozi blow off je postranskega pomena. Seveda nekateri prisegajo da blow off ventil in diverter valve ni eno in isto.A3Turbo4Life napisal/-a:Majhne popravek. Verjetno si mislil diverter valve, ki za razliko od BOV spušča zrak nazaj v sistem.Charger napisal/-a:Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Ponavadi se BOV montira čim bližje sesalnemu kolektorju.
Bye
... samo nazaj dobiš vročega !!!urosr napisal/-a:Zato ker blow spusti zrak u luft, divert ga pa nazaj u sistem pošlje, in maš prej zrak u sistemu! Sam res uprašanje če sploh kej pamtnga nardi!Charger napisal/-a:Zakaj?urosr napisal/-a: Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??
... in ti del segretega zraka, še enkrat segreje in IC še enkrat poskuša ohladiti...Charger napisal/-a:Zrak gre nazaj PRED turbino. Nekam med turbino in zracni filter. To ni v "sistemu". Ce ga spustis v zrak je isto.
... montiran pride na tlačni zračni del, na cev med IC in sesalnim kolektorjem, izhodni del v zrak (nepriklopljen) ali na sesalno cev med zračnim filtrom in turbino, krmiljenje (mala cevka), na že omenjen tlačni del...
... PSA ima tako, BOV =11:

Zaka bi pa to nardil, a zarad pomanjkanja kontra zraka, pa prevlko vrednost pokaže maf? Sam še vedno nebi smelo!door_man napisal/-a:Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.
- A3Turbo4Life
- Turbo addict
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Če je za LMM, je zame v sistemu.Charger napisal/-a:Zrak gre nazaj PRED turbino. Nekam med turbino in zracni filter. To ni v "sistemu". Ce ga spustis v zrak je isto.
Če je DV isto kot BOV, potem lahko rečemu kompresorju tudi turbina, saj ima enako funkcijo.
Bye

Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
Ce ti zalije z bencinom, ko spustis gas, to ni nic napacnega, malo ti bate pohladi, pa cez rore useka.door_man napisal/-a:Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.
Drugace pa, Charger, na sesalnem kolektorju sem imel tudi 70 stopinj vroc zrak pri 30 zunanje, tako da govoriti, da ni segret je cisto brezveze. Zakaj bi 70 stopinj vroc zrak nazaj v sistem zajema zraka metal?
DV-je so sforsirali naravovarstveniki in je zadeva iz uporabnega vidika cisto zgresena.
/jan
MAF je že zmeru ta zrak, in ko ga bov spusti ven tega ecu ne ve in jasno rukne tok bencina kokr je šlo skoz maf zraka. Avto zamori pa tko k je reku 2.7TT skoz auspuhe vn useka, poraba pa v višave. Za scoupeja že vem da bov no go. Lahko se pojavi problem tudi pri prostem teku, da ga zaliva. Valda majo pa vsi radi tist psssst zvok bova in se mu ne bi odpovedal pa tud če jim avto nikamor ne gre.urosr napisal/-a:Zaka bi pa to nardil, a zarad pomanjkanja kontra zraka, pa prevlko vrednost pokaže maf? Sam še vedno nebi smelo!door_man napisal/-a:Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.