Pozdravljeni.
Že dalj časa berem različne forume, tako da sem se odločil vstopiti tudi v tega.
Imam Megana 1.9 DCi let 2001/2002 z 75 KW.(142.000 km). Zanima me, kako veš da je turbina proti koncu ne da bi podiral turbine dol. Zaenkrat mi še vse normalno funkcionira - vsaj upam.
Majstri - beseda je vaša....
Turbina pri 1.9 DCI - 75 KW, Megane
Turbina pri 1.9 DCI - 75 KW, Megane
Megane Break 1.9 DCi
Tko pravijo za turbine na bencinarju, za dizla je pa verjeno podobno :-°Dentist drill means dying turbos. Look, if you have to ask if you have the dentist drill, YOU DON'T HAVE IT! It sounds like 1000 screaming babies in your engine bay. Siren noise also means dying turbos. Does chipping make them, making them work at 200% of their designed capacity, make them die faster? Of course not.
We are not clairevoyant, we can't tell you when your turbos are going to blow. It's like getting head from your wife: you think about it all the damn time, but it never seems to happen. When they finally blow, let us all know by making a no-text post with the Turbolady pic...

/jan
Ja točn tko, začne nekak žvižgat.
Men na golfu tko dela sm k je mrzu avto pol k se ogreje je tih. Tko se sliš če so ležaji skor hin.
Drgač pa k sm kupoval avto mi je en k dost dizle šravfa reku, da naj pri prižganem motorju ( v prostem teku ) snamem cev za dovod zraka in poskušam ustavit vetrnico tako da primem za os te vetrnice. če bi jo lahko ustavu naj bi bla turbina zanič.
Če boš to počel si prej oglej slike kako je narejena turbina, za tvoje prste ne odgovarjam
Men na golfu tko dela sm k je mrzu avto pol k se ogreje je tih. Tko se sliš če so ležaji skor hin.
Drgač pa k sm kupoval avto mi je en k dost dizle šravfa reku, da naj pri prižganem motorju ( v prostem teku ) snamem cev za dovod zraka in poskušam ustavit vetrnico tako da primem za os te vetrnice. če bi jo lahko ustavu naj bi bla turbina zanič.
Če boš to počel si prej oglej slike kako je narejena turbina, za tvoje prste ne odgovarjam

zakaj pa bi bla zanič če jo lohka ustavišEdgE napisal/-a:Ja točn tko, začne nekak žvižgat.
Men na golfu tko dela sm k je mrzu avto pol k se ogreje je tih. Tko se sliš če so ležaji skor hin.
Drgač pa k sm kupoval avto mi je en k dost dizle šravfa reku, da naj pri prižganem motorju ( v prostem teku ) snamem cev za dovod zraka in poskušam ustavit vetrnico tako da primem za os te vetrnice. če bi jo lahko ustavu naj bi bla turbina zanič.
Če boš to počel si prej oglej slike kako je narejena turbina, za tvoje prste ne odgovarjam
"An Audi without Quattro is like non-alcoholic beer"


- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Seveda vetrnico lahko ustaviš. Njena moč je namreč v hitrosti. Pri štantgasu se zgolj vrti naizi. Ko jo enkrat plini zavrtijo z visoko hitrostjo pa se ustvari čarovnija. Zobozdravniška turbina se vrti s hitrostjo 450000RPM, s čimer zrežeš karkol, pa vseeno če jo primeš z roko in vklopiš se ne bo premaknila.
Pomoje da v naprej težko veš kdaj bo šla po gobe, takrat ko bojo kake vibracije bo že fuč.
Pomoje da v naprej težko veš kdaj bo šla po gobe, takrat ko bojo kake vibracije bo že fuč.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Jaz sem dosedaj še vedno tako naredu, da sem na delu, kjer pride zrak iz filtra v turbino, lepo dol snel cev in probal, kako je kaj s/z premikom vetrnice - osi!! če gre preveč levo - desno, gor - dol........ali če je notranji del ohišja poškodovan, potem se tak vidi, da je že na koncu.......potem še samo počakaš da začne cvilit!! ker če je os leti preveč sem in tja, ponavadi tak vetrnica zadeva ob ohišje in se prav lepo vidijo sledi na ohišju, prav tako na vetrnici!!
Če je še tko slabo, da olje spušča, se tak vidi po izpušnem dimu ali pa enostavno odstraniš cev, ki gre do intercoolerja, pa se vidi, če je olje v njem......
Potem drugi del je lepo viden na izpušnem delu, kjer se vidi ali je počeno ali ni..........
ko začnejo lagrčki cvilit..........potem je lepo še preverit, ko zamenjaš turbino ali ima dovolj mazanja.........

Če je še tko slabo, da olje spušča, se tak vidi po izpušnem dimu ali pa enostavno odstraniš cev, ki gre do intercoolerja, pa se vidi, če je olje v njem......
Potem drugi del je lepo viden na izpušnem delu, kjer se vidi ali je počeno ali ni..........
ko začnejo lagrčki cvilit..........potem je lepo še preverit, ko zamenjaš turbino ali ima dovolj mazanja.........

Ce ugotovis, da je turbina pri koncu, se ti splaca jo dati obnoviti preden do konca zariba, stroski obnove so enormno manjsi. Seveda, ce imas taksno turbino, da je cena obnove manjsa kot je nova (rabljena) turbina.Crash napisal/-a:Jaz sem dosedaj še vedno tako naredu, da sem na delu, kjer pride zrak iz filtra v turbino, lepo dol snel cev in probal, kako je kaj s/z premikom vetrnice - osi!! če gre preveč levo - desno, gor - dol........ali če je notranji del ohišja poškodovan, potem se tak vidi, da je že na koncu.......potem še samo počakaš da začne cvilit!! ker če je os leti preveč sem in tja, ponavadi tak vetrnica zadeva ob ohišje in se prav lepo vidijo sledi na ohišju, prav tako na vetrnici!!
Če je še tko slabo, da olje spušča, se tak vidi po izpušnem dimu ali pa enostavno odstraniš cev, ki gre do intercoolerja, pa se vidi, če je olje v njem......
Potem drugi del je lepo viden na izpušnem delu, kjer se vidi ali je počeno ali ni..........
ko začnejo lagrčki cvilit..........potem je lepo še preverit, ko zamenjaš turbino ali ima dovolj mazanja.........
/jan