Sem ljubitelj VW in imam možnost montirat turbino na 2.0 gti (115km), 2.0 16V gti (150km) in VR6 (174km)-->Zanima me, če se stvar splača, na kateri motor in/ali je bolše, da bi 1.8T motor nadgradii ??? Motor bi bil vgrajen v golfa III...
Tak avto kot ga imaš v mislih ti delat se trenutno prodaja, je pa to gti 2.0 16v z turbino, cena pa je nekje 850ksit. Tako da nevem če se ti splača sam to delat ker je kar precej stroškov. Če želiš številko človeka ki to prodaja mi pošlji pm. Aja avto ima izmerjenih 260 konjev.
Lahko pa daš tudi 1,8t notri a so cene teh zasoljene poleg tega pa še moraš dosti stvari menjat da prideš na cca 300 konjev.
V mislih sem imel 1.8T od audija TT, ki ima okrog 230 konjov! Vprašanje je, če se še stvar da kaj nadgradit (večji tlačni del na turbini , IC itd. ...) oz. je že vse izkoriščeno? Zanima še me, če se še da to kaj chipat pri RSR-u?
Ma kr 225 konjev, je isti k če uzameš običnega z 150ps..
Namreč 225 z k04 turbino gre tm do max 260-270 ps, obični 1.8T z K03 pa tm do 220ps...
Čim hočeš it na 300 oz več je vsen ker motor imaš ker morš komplet vse menjat (turbina itd...)
Seveda bi se dalo. Pri njem bi iz te mašine spravil veliko več kot je teh 225km. Seveda je vse pogojeno z denarjem. Če maš par miljonov, bi iz te mašine dobil več kot 400km. Ne boš taprvi.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Po mojem mnenju že ni vseeno ali 150hp ali 225hp, blok je verjetno že isti, kar pa se tiče glave, ojnic, elektronike pa se ne bi strinjal, saj morajo biti materiali primerni tem konjem, da motor tovarniško zdrži okrog 500k kilometrov! Moj cilj je menjat turbino, izpuh in chip pri RSR-u in prit nekje do 300hp! Zanima me če še mi manjka kakšna stvar, ki sem jo pozabil navest (malenkosti so izključene)...
Lej ti črkujem: za 300ps je vsen al serijski 225ps al 150ps.. V vsakem primeru morš en miljonček dat notr da maš lepih 300ps... ker glavne stvari se vse menjajo...
Pa kak se vam ne da rečt da ni vseeno 150 ali 225hp, če ma slednji močnejše ojnice, drugačno odmično gred...govoril sem z serviserjem na VW servisu-->oni bojo verjetno bolje vedeli....ali se motim?
p.s. sem pričakovalj več prijateljskih nasvetov!!!
... pubeci, osebno ste ga res malo raztrgali,.. audia3: če si pa res poznavalec VAG in imaš možen info od serviserjev, pa se tudi vprašam kaj, zakaj ??? večina tu nas je samoukov, ki so presurfali marsikateri forum, pregonli kakšen motor ali dva, osemkrat švasali kolektor, porabili 5 dihtung za glave, pa za par tisoč € nakupili robe, ki ni pasala ali je nefunkcionalna ,... da prebedetih ur in kregarij s svojimi ženskami sploh ne omenjam,... če nisi zaštekal, da kupi že narejeno stvar (pa magari porabiš samo motor in znanje v njem), pa vso srečo... od nečesa se mora živeti...
audia3 napisal/-a:Pa kak se vam ne da rečt da ni vseeno 150 ali 225hp, če ma slednji močnejše ojnice, drugačno odmično gred...govoril sem z serviserjem na VW servisu-->oni bojo verjetno bolje vedeli....ali se motim?
p.s. sem pričakovalj več prijateljskih nasvetov!!!
LP
Smo direkt povedal, ne vidm problemov.. Razn če mislš da je oh in sploh če je kao motor od TT-ja namest iz A3.. Pač osnova je ista, razlika je edino če hočš izstisnt max iz serijske turbine.. Kork sm reku za nad 270ps je pa čist vseeno ker motor, ker treba svašta menjat... In kaj ti pomaga če ma 225 močnejš benz pumpo , injektroje, kot 150sp verzije če morš itak vse zamenjat...
audia3 napisal/-a:Pa kak se vam ne da rečt da ni vseeno 150 ali 225hp, če ma slednji močnejše ojnice, drugačno odmično gred...govoril sem z serviserjem na VW servisu-->oni bojo verjetno bolje vedeli....ali se motim?
p.s. sem pričakovalj več prijateljskih nasvetov!!!
LP
audia3 ima prav. Blok, glava, ojnice 150 konjskega motorja zdrzijo max do 350, konj, recimo zdravih 300. 225 konjski engine ima vse mocnejse in gre tja do 450-500 konj.
Je pa za 300 konj treba vse zunanje pritikline menjati, od DV-jev, LMM-ja, injektorjev, tlacno regulacijo bencina, komplet izpuh, turbino, etc, etc...
No, glede na zgornja mnenja sem že malo boljše volje! Zanimajo me kaj pomenijo kratice kot so LMM, DV-ji? Kaj pa drugi injektorji in tlačilka bencina to se da dobit, kje pri nas (RSR mogoče), ker sem z doboavo delov malo manj na tekočem? Pa kar se tiče druge turbine in izpuha--> je premer izpuha verjetno določen glede na moč turbine, ki ga določi proizvajalec ali je to kar od 'oka' 70mm npr. ....