Punto Gt - Overboosta ni
Punto Gt - Overboosta ni
Eno vprašanje ker vidm da res veliko veste o turbinah in vsem nasploh.
Avto gre vleče vse ok sam k sm se pelu z enim drugim puntotom gt sm vidu
da gre tm tist kazalec za turbino tudi v rdeče polje se prav overboost , pri meni pa ne zakaj?
Potem se je on peljal z mano in mi reku da avto vleče čist normalno tko kot njegov samo pač da ne gre v overboost.
Zdej me pa to zlo matra zakaj ne gre?
Ker če bi šu bi verjetno še bol pospeševal k zdej?
Turbina pa ma samo dobrih 15000 km od nakupa tko da mislim da tuki nebi smel bit težave.
So težave v kakih cevkah?
Avto gre vleče vse ok sam k sm se pelu z enim drugim puntotom gt sm vidu
da gre tm tist kazalec za turbino tudi v rdeče polje se prav overboost , pri meni pa ne zakaj?
Potem se je on peljal z mano in mi reku da avto vleče čist normalno tko kot njegov samo pač da ne gre v overboost.
Zdej me pa to zlo matra zakaj ne gre?
Ker če bi šu bi verjetno še bol pospeševal k zdej?
Turbina pa ma samo dobrih 15000 km od nakupa tko da mislim da tuki nebi smel bit težave.
So težave v kakih cevkah?
- A3Turbo4Life
- Turbo addict
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
- Kraj: Celje
- Kontakt:
... pomoje bi še slišal da Punta drugače cvilita....2.7TT napisal/-a:Pomojem je tvojemu frendu crknil wastegate in mu gre zato v overboost... pomojem ima duty-cycle injektorjev v overboostu na 100% in zna se zgoditi, da bo stopil bate, ce moja teorija drzi.
Naj malo preveri poba, da ne bo kaboooom.
/jan
- A3Turbo4Life
- Turbo addict
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Tisto polje, ki je na tvojem števcu označeno z rdečo, tja serijski fiat ne sme it.ITAL-JET napisal/-a:Tole res drži?Pugi napisal/-a:Serijsko naj nebi šel v overboost, tako da s tvojim ni nič narobe. Mogoče bi valji pokazali kaj?
Ker potem DEJANSKO z mojim res ni nič narobe.
Da s tvojim avtom je vse ok.

Bye

Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
Ok ti vrjamem k vem da se res spoznaš.A3Turbo4Life napisal/-a:Tisto polje, ki je na tvojem števcu označeno z rdečo, tja serijski fiat ne sme it.ITAL-JET napisal/-a:Tole res drži?Pugi napisal/-a:Serijsko naj nebi šel v overboost, tako da s tvojim ni nič narobe. Mogoče bi valji pokazali kaj?
Ker potem DEJANSKO z mojim res ni nič narobe.
Da s tvojim avtom je vse ok.![]()
Bye
Sam zakaj pa v knjižici z navodili piše če gre v rdeče polje za kratek čas (3sek) ni nič narobe?
Lp
- A3Turbo4Life
- Turbo addict
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Ker imaš "najšvohnejšega" Puntoja, torej 3. generacija z 130KM in ker so morali spremeniti ECU mape zaradi emisij.
Primerjaj isti model Puntoja in se potem sekiraj naprej
Za tisto, ko ti pa knjigi piše, da je ok če gre v rdeče, pa je verjetno še od prejšnjih modelov puntojev, ker po vsej verjetnosti niso spreminjali teksta
Za vsak slučaj pa snami in preglej tisto glavno debelo cev, ki jo prvo zagledaš, ko odpreš pokrov motorja in ki gre v sesalni kolektor. Jo pa ornk pregibaj, da boš videl če je kje kakšna majhna razpoka. Posebej na spodnji strani.
Bye
Primerjaj isti model Puntoja in se potem sekiraj naprej

Za tisto, ko ti pa knjigi piše, da je ok če gre v rdeče, pa je verjetno še od prejšnjih modelov puntojev, ker po vsej verjetnosti niso spreminjali teksta

Za vsak slučaj pa snami in preglej tisto glavno debelo cev, ki jo prvo zagledaš, ko odpreš pokrov motorja in ki gre v sesalni kolektor. Jo pa ornk pregibaj, da boš videl če je kje kakšna majhna razpoka. Posebej na spodnji strani.
Bye

Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
Ta cev je pa nova k mi je glih 2 tedna nazaj počla .A3Turbo4Life napisal/-a:Ker imaš "najšvohnejšega" Puntoja, torej 3. generacija z 130KM in ker so morali spremeniti ECU mape zaradi emisij.
Primerjaj isti model Puntoja in se potem sekiraj naprej![]()
Za tisto, ko ti pa knjigi piše, da je ok če gre v rdeče, pa je verjetno še od prejšnjih modelov puntojev, ker po vsej verjetnosti niso spreminjali teksta![]()
Za vsak slučaj pa snami in preglej tisto glavno debelo cev, ki jo prvo zagledaš, ko odpreš pokrov motorja in ki gre v sesalni kolektor. Jo pa ornk pregibaj, da boš videl če je kje kakšna majhna razpoka. Posebej na spodnji strani.
Bye
Hvala za vso pomoč.
Lp
sem par dni nazaj vidu tole temo.... tale "referenčni"
punto s katerim je Ital-jet sprobaval je moj (oz od punce)... in ko sem tole prebral sem se kar malo ustrašil... torej... par vprašanj... včasih se boost sploh ne odpre in turbo fila normalno brez boosta - to se mi je dogajalo na dragu v MS in CE in avto ni in ni hotu iti maksimalno.... kadar ga pa prime - recimo ko ga pritisneš nekje pri 3500 obratih do konca pa števec potegne v rdeče polje, ampak takoj tudi pade nazaj na malce več kot polovico - gre pa OK... zanimivo pa je to da se v SG mi to ni dogajalo in je delal avto bp... na koncu je odpovedala moja koncentracija -ampak to je že druga zgodba... je pa mk2 ...
kako bi najlažje probu če je wastegate ventil ok? ker drugače sem razmišlal da bi kupil nov ventil od bonalume...
lp

kako bi najlažje probu če je wastegate ventil ok? ker drugače sem razmišlal da bi kupil nov ventil od bonalume...
lp
Mitja jst mam še en ventil skor čist nov doma pa ti ga lahko posodim za probat da vidiš če je ok.mitjs_gt napisal/-a:sem par dni nazaj vidu tole temo.... tale "referenčni"punto s katerim je Ital-jet sprobaval je moj (oz od punce)... in ko sem tole prebral sem se kar malo ustrašil... torej... par vprašanj... včasih se boost sploh ne odpre in turbo fila normalno brez boosta - to se mi je dogajalo na dragu v MS in CE in avto ni in ni hotu iti maksimalno.... kadar ga pa prime - recimo ko ga pritisneš nekje pri 3500 obratih do konca pa števec potegne v rdeče polje, ampak takoj tudi pade nazaj na malce več kot polovico - gre pa OK... zanimivo pa je to da se v SG mi to ni dogajalo in je delal avto bp... na koncu je odpovedala moja koncentracija -ampak to je že druga zgodba... je pa mk2 ...
kako bi najlažje probu če je wastegate ventil ok? ker drugače sem razmišlal da bi kupil nov ventil od bonalume...
lp
Lp