irCAR81 napisal/-a:Jaz sem pa nekje slišal... vsaj za golfa II da ima GTI malo bolj ojačano karoserijo... ker v času juge je blo popularno v TAS-ovga dizlna dat gti mašino (ko se je kak gti razkantu in je ostala sam še mašina). Pa ni blo uredu.. je bla premehka školka. Lahko da je v primeru golfa III tud kaka taka fora. Glede na to kok je VR6 pocen res nima smisla to not tlačt.. če že swapaš dej kej unikatnga, kar se ne dobi že narejeno.. torej g60 ali pa raje 1.8T ... kar pa so ti že itak predlagal ostali.
II GTI ima karoserijske zvare oziroma punkte narejene bolj na gosto kot navadn golf in je karoserija posledično bolj toga. Že sam TASov pleh je glede na švaba malo drugorazredni...
za trojko ne vem kako je s tem!
Za karoserijo razluftat morš bit pa res konj...vem za ene par TAS-GTIjev pa se zankrat pelejo BP. Tako da glede tega ne boš imel prevelikih problemov.
G60 je nadgradnja 1.6/1.8 VW bloka (81mm vrtina), ki so jih mel GII in GIII. G60 blok je močnejši in ima dize za olje pod bate špricat. Vbrizg je multipoint-boschev digifant (isto kot GII 8V GTI in GIII GTI 8V, 16V). G-lader je pač G-lader, o njem bi lahko cele spise pisal...resnici na ljubo dokler dela, dela dobr.