kaj svetujete kere diske in ploščice bi nabavu za svojo mrcino ( 206RC )
Lepa hvala

Organske ploščice držijo skupaj organske smole. To pomeni, da so stisnjene na organski bazi. Te ploščice delujejo v temperaturnem območju 0-450 stopinj max (carbon ploščice. Pri 450 stopinj molekulske vezi razpadejo in smole udarijo na vrh ploščice. (navadne ploščice aka original držijo do pribljižno 300 stopinj. EBC redstuff so so organske ploščice z molo več kovin ki držijo pri konstantni temp pribljižno 380-420 stopinj. (Proizvajalci pogosto navedujejo trenutno maximalno temperaturo na površini ploščice, kar pa ni niti pribljišno točno). Pri 600 stopinj celzoja ni mogoče doseči niti teoretično , ker se najkvalitetnejše olje AP RACING DOT 660 upari pri 327 stopinjah. Če bi si omislil ploščice na kovinski bazi (karbon in baker je njihova max temp 1200 stopinj vendar le tega ni mogoče doseči, ker zavre olje ali pa zgorijo tesnila na čeljusti, tako da bi ostal brez bremz pri pribljižno 600 stopinjah.Te ploščice tudi zelo cvilijo in ropotajo in praktično ne delujejo do 300 stopinj Druga stvar pa so diski. Kovinski diski so kovinski diski in ne pripomorejo k performancu zaviranja. Pripomorejo k odvajanju plinov če so navrtani in nekoliko izboljšajo zračenje (pribljižno 5% glede na zavorni učinek).1.8T napisal/-a:Ce nisi prezahteven, EBC GD diski (boljsi materijal, niso narezani/naluknjani) in Greenstuff ploscice.
Ce pa bi rad performance, potem pa nabavi to kot jaz, EBC TGD diske in redstuff ceramic ploscice. Do sedaj najbolje, kar sem imel kdajkoli na avtu(-ih).
(TGD diski so efektivni do 800/900 stopinj, redstuff ceramic ploscice pa cez 750 stopinj, primejo pa ze mrzle).
Ce rabis kaksen bolj resen info, povej. Moram se pogovorit z uvoznikom, ce da kaksen klubski popust (mora ga dat).
/jan
G-4S napisal/-a:No da še tukaj vprašam: katere ploščice bolje primejo, ko so zavore hladne in ob normalni vožnji? Green stuff ali red stuff (ki so baje nekaj izboljšane). Disk je pa EBC narezan, sam po mojem to nima veze z vprašanjem