Rollbar
- Little_tortilia_boy
- Greenstuff
- Prispevkov: 31
- Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36
Rollbar
lep pozdrav...mene pa zanima kdo v sloveniji dela rollbar-e (varnostne kletke) z paperji...
lp Rok
lp Rok
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
- Little_tortilia_boy
- Greenstuff
- Prispevkov: 31
- Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36
- Little_tortilia_boy
- Greenstuff
- Prispevkov: 31
- Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Men pa neki ni jasno OMP dela rolbare za offroad vozila ampak zadeve se ne da homologirat - piše na njihovi strani da ni homologacija možna. Pri nas se pa to prodaja in so mi odgovorili, da je homologacija možna.TypeKoshiR napisal/-a:jop naj bi bilo tko pa roolbar mora ustrezati FIA pravilom!
LP
Kako to?
- CRX_delsol
- Mal več k dim
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 20 Jun 2005, 00:21
- Kraj: Kamnik
Rolbare dobiš pri podjetju wiechers-sport in to s Tüv-om.
http://www.wiechers-sport.de/
Glej pod Überrollbügel...
http://www.wiechers-sport.de/
Glej pod Überrollbügel...

92' delSol VTi
No man, you can't ride with me because I took the seatbelts out so it would go faster...
- Little_tortilia_boy
- Greenstuff
- Prispevkov: 31
- Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36
- Little_tortilia_boy
- Greenstuff
- Prispevkov: 31
- Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Sam en namig trdi nosilci, LSD + hude gume gor ala slick, en let al pa dve dragov, pa mi pol povej kaj bo naredilo iz sasije... :-°
Been there done that
Tko da zdej grem pa narest tko k je treba avto je sel pa iz 130HP na 200+HP...kar ni velike razlike...pomoje grip in pa trdi nosilci delajo svoje z sasijo...
Been there done that

Tko da zdej grem pa narest tko k je treba avto je sel pa iz 130HP na 200+HP...kar ni velike razlike...pomoje grip in pa trdi nosilci delajo svoje z sasijo...
MUGEN CR-X
- Little_tortilia_boy
- Greenstuff
- Prispevkov: 31
- Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36
ne sej glede na to da je to sam 20konjev več kokr je mela 1.4 turbo najbrž nebi smel bit preveč piz.darij, pa tud če bi po dveh letih zamenu karoserijo ni kkšn strošek, drgač glede ljudi bo pa itak možno največ 2 ker bojo sam spredni zici, pa tud glede tišanja ne mislm met skoz gas u podnu....
lp Rok
lp Rok
Men je petka turbo z 30 konji več(150 jih je imela) zdržala 420.000(105.000 na leto, imel sem jo pa 4 leta) kilometrov, brez dodatnih ojačitev in podobnega.Little_tortilia_boy napisal/-a:ne sej glede na to da je to sam 20konjev več kokr je mela 1.4 turbo najbrž nebi smel bit preveč piz.darij, pa tud če bi po dveh letih zamenu karoserijo ni kkšn strošek, drgač glede ljudi bo pa itak možno največ 2 ker bojo sam spredni zici, pa tud glede tišanja ne mislm met skoz gas u podnu....
lp Rok
Zakaj pa ne bi samo pošvasal avto na vseh spojih kjer so točkovni zvari.
Pomojem bi strutbari + pošvasana karoserija že zdržali dost več konjev.
Da se pa kritične točke karoserije ojačat brez da bi se videlo.
Naprimer pragove avta oblečeš še z eno plastjo pločevine, enako narediš s sredinskim tunelom, pod sedeži prečno zavariš U profil.
Vpetja rok pa lahko isto povežeš s strutbari.
Rečmo da tko nekak na glas razmišljam kako bi sam naredil "nevidne" ojačitve.
Pomojem bi strutbari + pošvasana karoserija že zdržali dost več konjev.
Da se pa kritične točke karoserije ojačat brez da bi se videlo.
Naprimer pragove avta oblečeš še z eno plastjo pločevine, enako narediš s sredinskim tunelom, pod sedeži prečno zavariš U profil.
Vpetja rok pa lahko isto povežeš s strutbari.
Rečmo da tko nekak na glas razmišljam kako bi sam naredil "nevidne" ojačitve.