Klasicen topic za ta letni cas: Zimske gume
V bistvu se pol najbolj razlikujejo po malenkostih kot so kotalni upor, hrup, obraba...
Meni je najpomebneje, da guma čimdlje časa obdrži svoje optimalne lastnosti - tukaj bi pograjal Pirelli (6000), ki je po dveh letih že skoraj povsem neuporabna za razliko od Potenze.
Pa pri gumah je še ta trik, da se lahko ista guma različno obnaša na različnih avtih. Tako da pri gumah je težko bit preveč pameten
Npr. letne gume imam sedaj Marshall, za katere je verjetno redkokdo slišal, ampak peljejo se za čuda odlično (nekje med Pirelli in Potenzo) - stestirano na Mobiringu
Meni je najpomebneje, da guma čimdlje časa obdrži svoje optimalne lastnosti - tukaj bi pograjal Pirelli (6000), ki je po dveh letih že skoraj povsem neuporabna za razliko od Potenze.
Pa pri gumah je še ta trik, da se lahko ista guma različno obnaša na različnih avtih. Tako da pri gumah je težko bit preveč pameten

Npr. letne gume imam sedaj Marshall, za katere je verjetno redkokdo slišal, ampak peljejo se za čuda odlično (nekje med Pirelli in Potenzo) - stestirano na Mobiringu

- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Sej pravim, da od priznanih proizvajalcev ni ravno slabih gum....
Sem štejem, Dunlop, Goodyear, Firestone, Pirelli, Michelin, Yokohama, Toyo, Falken, Continental, Uniroyal, tudi Semperit
, Nokian Zihr sem še kake spustu...
Nisem pa mislu raznih Kormoran, Matador, Sava, Barum...
Čeprov tud to ni več tko hudo kot je bla včasih razlika...sploh pri normalni(počasni vožnji) tudi te še nekako zadoščajo...
LP
Sem štejem, Dunlop, Goodyear, Firestone, Pirelli, Michelin, Yokohama, Toyo, Falken, Continental, Uniroyal, tudi Semperit

Nisem pa mislu raznih Kormoran, Matador, Sava, Barum...
Čeprov tud to ni več tko hudo kot je bla včasih razlika...sploh pri normalni(počasni vožnji) tudi te še nekako zadoščajo...
LP

Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
prosim napišite svoje mnenje
sem tik pred nakupom zimskih. ok, vse kar je izven ljubljane je seveda ugodneje (bo treba jutri dobro pretuhtat kam iti). nekaj jurjev prišparat je seveda dobrodošlo, pojavilo pa se mi vprašanje glede oznak. vsi veste, da imamo različne hitrostne razrede gum. trenutno mam na gumah oznako V (naj bi bilo to ok do hitrosti 240km/h). informacij (kje je bolj poceni) sem dobil veliko "problem" pa je ker gre za hitrostna razreda T in H (T do 190km/h, H do 210km/h). naj še povem, da je cena (seveda istega profila) z oznako V dražja od H modela za 12 tisoč
kar se mi zdi veliko ( 1 guma cca 56.000). a očitno gre za razliko kvalitete oz. sestave gume. ne vem.
tu pa mi prosim pomagajte glede mnenj. ali bi bilo zelo "slabo", če bi se z gumo z oznako H peljal dosti hitreje kot le ta guma dovoljuje??? bi znal zaradi tega imeti (na cesti) probleme ?
lp
sem tik pred nakupom zimskih. ok, vse kar je izven ljubljane je seveda ugodneje (bo treba jutri dobro pretuhtat kam iti). nekaj jurjev prišparat je seveda dobrodošlo, pojavilo pa se mi vprašanje glede oznak. vsi veste, da imamo različne hitrostne razrede gum. trenutno mam na gumah oznako V (naj bi bilo to ok do hitrosti 240km/h). informacij (kje je bolj poceni) sem dobil veliko "problem" pa je ker gre za hitrostna razreda T in H (T do 190km/h, H do 210km/h). naj še povem, da je cena (seveda istega profila) z oznako V dražja od H modela za 12 tisoč

tu pa mi prosim pomagajte glede mnenj. ali bi bilo zelo "slabo", če bi se z gumo z oznako H peljal dosti hitreje kot le ta guma dovoljuje??? bi znal zaradi tega imeti (na cesti) probleme ?
lp
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Guma naj bi zdržala tudi večjo hitrostno obremenitev od predpisane...u bistvu jo mora, ampak potem nimaš več jamstva od proizvajalca...
Jaz ti rečem da kupi en hitrostni razred manj, saj dvomim, da se prav veliko voziš nad 210... poleg tega, pa lahko 50k SIT nameniš za kaj drugega, kar si hotel recimo nabavt pri avtomobilu ali doma...
Moje mnenje...
LP
Jaz ti rečem da kupi en hitrostni razred manj, saj dvomim, da se prav veliko voziš nad 210... poleg tega, pa lahko 50k SIT nameniš za kaj drugega, kar si hotel recimo nabavt pri avtomobilu ali doma...
Moje mnenje...
LP

Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
-
- sesalc tunning kid
- Prispevkov: 65
- Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
- Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)
mi smo do zdej mel na audiju zimske gume continental ts790, jutri gremo pa po gislaved (continental group) so ene švedske gume, ki smo jih mel na Golfu IV in jih je oče okarakteriziral kot da ni vozil boljših zimskih gum.
no fotr sej odloču po 2h zimskh sezonah menjat zimske gume (ne vem kaj je narobe z continentalkam, ker majo za moje pojme kr dost profila) tko da bom jutr se mal povedu, kuko se v suhem drzijo pa kuko se na mokrem (ko bo dž) pa kuko v snegu (ko bo sneg) v primerjavi z continentalkam ts790.
gume so v sloveniji dokaj neznane ... dobite jih pa lahko v AC Konim v Kranju
po dokaj ugodni ceni.
tm pač dela sosed, pa nam zmerj zrihta fejst dobro ceno za gume
no ja če ma se kdo ksne izkušnje z gislavedm, bi rd še slišal njegovo mnenje
no fotr sej odloču po 2h zimskh sezonah menjat zimske gume (ne vem kaj je narobe z continentalkam, ker majo za moje pojme kr dost profila) tko da bom jutr se mal povedu, kuko se v suhem drzijo pa kuko se na mokrem (ko bo dž) pa kuko v snegu (ko bo sneg) v primerjavi z continentalkam ts790.
gume so v sloveniji dokaj neznane ... dobite jih pa lahko v AC Konim v Kranju

tm pač dela sosed, pa nam zmerj zrihta fejst dobro ceno za gume

no ja če ma se kdo ksne izkušnje z gislavedm, bi rd še slišal njegovo mnenje

Zadnjič spremenil bOnZy, dne 18 Nov 2004, 17:02, skupaj popravljeno 1 krat.
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>



- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Hja...gumo morš peljat po kar nekaj dobro poznanih ovinkih...na meji...čez mejo...vsekakor pa večkrat zapored, vtise pretehtat...da vidiš kako se obnaša..
Ali bo tvoj oče to delal
...ker si omenjal samo to kako se drži...povej raje še malo kako je glasna v primerjavi s Contijem, kako udobna ipd...
Ker gumo bi mogu sam sprobat, da bi vidu kako drži, to kar ti pa oče reče je pa tko veš...sej veš...baba čula baba rekla
Pa ne zej mislt, da mam karkol prot teb
, kr te že u drugm postu kritiziram...samo težko je na podlagi besed druzga, pa čeprov je to fotr, podat mnenje kako se guma obnaša.
LP
Ali bo tvoj oče to delal

Ker gumo bi mogu sam sprobat, da bi vidu kako drži, to kar ti pa oče reče je pa tko veš...sej veš...baba čula baba rekla

Pa ne zej mislt, da mam karkol prot teb

LP

Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Se strinjam - gumo morš recimo testirat na ene parih ovinkih k jih maš u 0 naštudirane... Ker itak razlike so zlo male, al pa včasih tud velike.
Osebno sem mel na pugelnu priložnost stestirat eno razliko - gume D2000 in potem D9000. Fak sam kle pa je bla razlika ful - 2000ka je totalno trda guma, bočno dokaj drsljiva, medtem ko 9000 po ovinkih zelo dobr drži, sploh v dežju je kr precej bla v prednosti.
Za zimo pa - prejšnja leta sem imel UG6 205.55.16, letos pa imam UG6 195.55.15... Fak kera razlika tud kle - pri 65 gumi mi avto deluje kot en gugalni stol - totalno izgubi natančnost...
Osebno sem mel na pugelnu priložnost stestirat eno razliko - gume D2000 in potem D9000. Fak sam kle pa je bla razlika ful - 2000ka je totalno trda guma, bočno dokaj drsljiva, medtem ko 9000 po ovinkih zelo dobr drži, sploh v dežju je kr precej bla v prednosti.
Za zimo pa - prejšnja leta sem imel UG6 205.55.16, letos pa imam UG6 195.55.15... Fak kera razlika tud kle - pri 65 gumi mi avto deluje kot en gugalni stol - totalno izgubi natančnost...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- sesalc tunning kid
- Prispevkov: 65
- Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
- Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)
no ja preden okarakterizirate očeta kot baba cula, baba rekla, nej povem da je skoraj ves svoj zivljenje presedel za volanom, tko da 100% ve kaj je dobra pa kaj je slaba guma
pa itaq tuki pisem samo njegova mnenja o gumi, če mu ne vrjamete je to vas problem 
zej pa se neki prvih občutkov o gumi ce lahko se povem:
- gume so kr glasne, ubistvu hrup niti ni tako velik, se pa vseeno sliši. sploh če primerjam z letnimi gumami (continental sport contact 2) samo to s5 ni lih najbol realna primerjava.
- oba z očetom imava obcutek da od kr so nam dal tele gume gor, je auto mal bl trd mislim luknje se bl cutjo, sam to nej bi zginl cez cas, ko se bo guma ulaufala.
- glede očeta če bo probaval, vam lahko recem da bo 100% probaval, ker to zmerj dela, ko ma nove gume gor, da tko k on prav spozna gumo, kje so meje. to bo sprobaval tukaj na vrbniškem ovinku, tak doug dost ostr ovink, ker pa tut cesta ni lih najbolša je to taprau mest da se probajo zmoznosti gume, kok je mirna v ovinku, pa kok kej drzi linijo
sicer mi je se mal muka prmerjat gume s bivsimi continentalkami, ker je res, da bi jest osebno mogu vozt auto, pa bi to lahko opisal, tko pa ne morem, ker se je tut ne spomnem najbolše, ker tut nisem ne vem kaj veliko pozorosti posvečal. vem pa da pozimi nismo imeli kaj prida problemou z to gumo, se je kr dobro obnesla, razen enga klanca, k bom fotra prepričal, da bova probala s telm gumam u tist klanc ko bo sneg
drgac je pa tko k pravte, gumo mors dl casa testirat, v enem dnevu to ne gre, pa tut gume se ni najbolje utečene, tko da sej sm reku, ko bom dez bom se povedu kako se guma obnese v dezju, pa kako v snegu, ko bo sneg
Lp, Boris


zej pa se neki prvih občutkov o gumi ce lahko se povem:
- gume so kr glasne, ubistvu hrup niti ni tako velik, se pa vseeno sliši. sploh če primerjam z letnimi gumami (continental sport contact 2) samo to s5 ni lih najbol realna primerjava.
- oba z očetom imava obcutek da od kr so nam dal tele gume gor, je auto mal bl trd mislim luknje se bl cutjo, sam to nej bi zginl cez cas, ko se bo guma ulaufala.
- glede očeta če bo probaval, vam lahko recem da bo 100% probaval, ker to zmerj dela, ko ma nove gume gor, da tko k on prav spozna gumo, kje so meje. to bo sprobaval tukaj na vrbniškem ovinku, tak doug dost ostr ovink, ker pa tut cesta ni lih najbolša je to taprau mest da se probajo zmoznosti gume, kok je mirna v ovinku, pa kok kej drzi linijo
sicer mi je se mal muka prmerjat gume s bivsimi continentalkami, ker je res, da bi jest osebno mogu vozt auto, pa bi to lahko opisal, tko pa ne morem, ker se je tut ne spomnem najbolše, ker tut nisem ne vem kaj veliko pozorosti posvečal. vem pa da pozimi nismo imeli kaj prida problemou z to gumo, se je kr dobro obnesla, razen enga klanca, k bom fotra prepričal, da bova probala s telm gumam u tist klanc ko bo sneg

drgac je pa tko k pravte, gumo mors dl casa testirat, v enem dnevu to ne gre, pa tut gume se ni najbolje utečene, tko da sej sm reku, ko bom dez bom se povedu kako se guma obnese v dezju, pa kako v snegu, ko bo sneg

Lp, Boris
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>



- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Ni noben tvojga fotra okarakteriziral...sam reku sm da je to tko...njemu so lahko gume ful dobre, ker pač ni več tko mlad in neumen, da bi gumo preizkušal na meji...ali pač
medtem ko kakemu, ki je bolj cepljen na hitro vožnjo, recimo meni MORDA ne bojo...
Primer...moj fotr je tud že dobrih 30 let za volanom...dober šofer, nimam nobenih pripomb...ampak lahko ti s 100% gotovostjo trdim, da se njegov avto pri njem še NIKOLI ni peljal tako, kot se tu in tam pelje, pri meni...ker sem pač še mlad (in nor
), predvsem pa izkoristim vsako dobro cesto in priložnost, da spravim avto do drsenja, meje, kakorkoli že...
Ampak pazi...nikjer nism reku, da sem boljši voznik od mojga al pa tvojga fotra, to bi štoparca pokazala na mobiringu...
Mam pa to "hibo", da več al manj vozim hitro, pa tko da čimveč drsi, zaradi tega ponavadi potegnem iz gume mogoče 75%...fotr pa morda le 50%...tistih 25% pa pustim rezervirano za razne Peljhane, Jerebe in druge bolj profesionalne voznike in testnike, da ne bo kdo reku da se hvalm, kok obvladam....
In tako fotr slabosti recimo avta ali gum nikjer niti ne opazi, v kolikor govorimo o športnosti in legi na cesti...jaz pa pač večkrat...težak nos in to, pa sem o tem že dost pisal...
A zdej razumeš?...nism ga nič okarakteriziru, sam raje bi slišu tvojo oceno gum, ampak škoda da avta še ne voziš(aktivno)...ne mislm nč slabga s tem...Nikakor ni tvoj fotr branjevka zdej
in ne pravim da govori "gluposti"...ok?
Jz mam ene par lokacij, kjer si večkrat dam duška, sprobam avto gumo do roba in tam...tam opazim tudi zelo majhne razlike v obnašanju avtomobila...ni vse samo goli oprijem, ampak tudi vodljivost, pripravljenost na spreminjanje smeri, zaviranje, občutek pri zaviranju, stabilnost itd....te stvari zato, ker sem še v tako zgodnjih letih, da mi udobje več al manj pomeni en kurc...lega na cesti pa ogromno.
LP in brez zamere,
Slide

Primer...moj fotr je tud že dobrih 30 let za volanom...dober šofer, nimam nobenih pripomb...ampak lahko ti s 100% gotovostjo trdim, da se njegov avto pri njem še NIKOLI ni peljal tako, kot se tu in tam pelje, pri meni...ker sem pač še mlad (in nor

Ampak pazi...nikjer nism reku, da sem boljši voznik od mojga al pa tvojga fotra, to bi štoparca pokazala na mobiringu...
Mam pa to "hibo", da več al manj vozim hitro, pa tko da čimveč drsi, zaradi tega ponavadi potegnem iz gume mogoče 75%...fotr pa morda le 50%...tistih 25% pa pustim rezervirano za razne Peljhane, Jerebe in druge bolj profesionalne voznike in testnike, da ne bo kdo reku da se hvalm, kok obvladam....
In tako fotr slabosti recimo avta ali gum nikjer niti ne opazi, v kolikor govorimo o športnosti in legi na cesti...jaz pa pač večkrat...težak nos in to, pa sem o tem že dost pisal...
A zdej razumeš?...nism ga nič okarakteriziru, sam raje bi slišu tvojo oceno gum, ampak škoda da avta še ne voziš(aktivno)...ne mislm nč slabga s tem...Nikakor ni tvoj fotr branjevka zdej

Jz mam ene par lokacij, kjer si večkrat dam duška, sprobam avto gumo do roba in tam...tam opazim tudi zelo majhne razlike v obnašanju avtomobila...ni vse samo goli oprijem, ampak tudi vodljivost, pripravljenost na spreminjanje smeri, zaviranje, občutek pri zaviranju, stabilnost itd....te stvari zato, ker sem še v tako zgodnjih letih, da mi udobje več al manj pomeni en kurc...lega na cesti pa ogromno.
LP in brez zamere,
Slide

Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared