Sinter
Obrni se na uporabnika MihaKrapez, to je on. Najbolje,da mu pošlješ PM in ti bo vse razložil
http://www.zup-racing.com/forum/profile ... file&u=405

http://www.zup-racing.com/forum/profile ... file&u=405
Vseeno bi pa lahko tukaj gor kdo mal bolj podrobno napisal._BANDIT_ napisal/-a:Obrni se na uporabnika MihaKrapez, to je on. Najbolje,da mu pošlješ PM in ti bo vse razložil![]()
http://www.zup-racing.com/forum/profile ... file&u=405
Jst sm dal sklopko od subaru leoneta obnavljat. Prišel sem zjutraj ob 8h, prinesel staro in ob 9h sem prišel izkat obnovljeno sklopko, ter plačal 8000 sit.
Se strinjamnebivedu napisal/-a: Vseeno bi pa lahko tukaj gor kdo mal bolj podrobno napisal.

Zelo bi bil hvaležen za kako razlago

Lp
-
- Dr.Sinter
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2006, 11:10
Hvala za zanimanje.
Obstaja več vrst lamel:
1. navadna To je navadna lamela katero najdete na vsakem serijskem avtomobilu in v paketu za vsakim kompletom sklopke košare in ležaja.
Ko zadeva enkrat zasmrdi je konec in začne drseti To je nekakšen fail safe mehanizem, da pač odpove lamela in ne kaj drugega(menjalnik ,polosovina ,...)
2. Carbon to je zadevščina zelene barve, katera je narejena iz zmesi tvarona in carbona. Material se nanese na obstoječo lamelo. Obstoječa lamela more biti dobra (brez zračnosti v srcu-ripnah). Največkrat se stranke odločijo za nakup novega kita lamele ležaja in plošče in na novo lamelo predelajo zeleni material. Ni nujno,da je le ta nova (mi jo strokovno pregledamo in ugotovimo, če je ok za obnovo.
Dobra stvar te lamele je ta , da ko jo skurite popusti in ko se ohladi zopet deluje brezhibno (z astro grupe A sem se 2 dni mučil, da bi jo skuril-n pa mi ni uspelo na koncu je odletel ležaj lamela pa je bila še vedno zelene barve.).Avto z to lamelo se obnaša enako kakor z navadno, tako, da če vlečete prikolico, dragate ali avto posojazte lubicam ki drsijo z sklopko vam to zadevo toplo priporočam.
3. Sinter lamela: To je toga lamela brez vzmeti narejena na bazi bakra.
Uporablja se predvsem za dirke in je manj primerna za mestno vožnjo.
Avto cuka in sklopka ne drsi Zelo rado se zgodi da odleti menjalnik ali kakšna aksa. Pridobi pa pomembne stotinke pri prestavljanju.
Kar se tiče košare je pa zadeva sledeča:
Potisna plošča-košara deluje na principu jeklenih vzmeti. Z določenim številom pritiskov na pedal, leti uporabe, temperaturnih nihanj se obrabijo. Košara ne stisne lamele dovolj, da bi le ta lahko delovala. Rezultat tega je da lamela drsi (ni nujno ,da je skurjena lamela lahko je skurjena košara
)
Vozila imajo sistem sklopke predimenzioneran za pribljižno 30% To pomeni da lamela pri 100 konjskem vozilu nese 130 konjičkov. Če ta avto navijete na 140 konjičkov se začnejo pojavljati problemi z sklopko (košara ne stisne sklopke dovolj močno ob vstrajnik in le ta ves čas po malem drsi mi tega ne opazimo ne na pedalu ne med vožnjo) po nekem številu kilometrov pa lamela odpove.
Rešitev je močnejša potisna plošča in morda tudi ležaj.
Pri nas prodajamo SACKS RACE.
Po predelavi je pedal malo trši vendar smo zadevo rešili iz 30% na 55%
V primeru da moč vozila preseže 55% prvotne moči pa je treba poseči po sistemih z 2 ali več lamelami (primarna sekundarna,...)
Če ima še kdo kakšno vprašanje ali problem vam z veseljem svetujem,
Lp,
Mihakrapez
Obstaja več vrst lamel:
1. navadna To je navadna lamela katero najdete na vsakem serijskem avtomobilu in v paketu za vsakim kompletom sklopke košare in ležaja.
Ko zadeva enkrat zasmrdi je konec in začne drseti To je nekakšen fail safe mehanizem, da pač odpove lamela in ne kaj drugega(menjalnik ,polosovina ,...)
2. Carbon to je zadevščina zelene barve, katera je narejena iz zmesi tvarona in carbona. Material se nanese na obstoječo lamelo. Obstoječa lamela more biti dobra (brez zračnosti v srcu-ripnah). Največkrat se stranke odločijo za nakup novega kita lamele ležaja in plošče in na novo lamelo predelajo zeleni material. Ni nujno,da je le ta nova (mi jo strokovno pregledamo in ugotovimo, če je ok za obnovo.
Dobra stvar te lamele je ta , da ko jo skurite popusti in ko se ohladi zopet deluje brezhibno (z astro grupe A sem se 2 dni mučil, da bi jo skuril-n pa mi ni uspelo na koncu je odletel ležaj lamela pa je bila še vedno zelene barve.).Avto z to lamelo se obnaša enako kakor z navadno, tako, da če vlečete prikolico, dragate ali avto posojazte lubicam ki drsijo z sklopko vam to zadevo toplo priporočam.
3. Sinter lamela: To je toga lamela brez vzmeti narejena na bazi bakra.
Uporablja se predvsem za dirke in je manj primerna za mestno vožnjo.
Avto cuka in sklopka ne drsi Zelo rado se zgodi da odleti menjalnik ali kakšna aksa. Pridobi pa pomembne stotinke pri prestavljanju.
Kar se tiče košare je pa zadeva sledeča:
Potisna plošča-košara deluje na principu jeklenih vzmeti. Z določenim številom pritiskov na pedal, leti uporabe, temperaturnih nihanj se obrabijo. Košara ne stisne lamele dovolj, da bi le ta lahko delovala. Rezultat tega je da lamela drsi (ni nujno ,da je skurjena lamela lahko je skurjena košara

Vozila imajo sistem sklopke predimenzioneran za pribljižno 30% To pomeni da lamela pri 100 konjskem vozilu nese 130 konjičkov. Če ta avto navijete na 140 konjičkov se začnejo pojavljati problemi z sklopko (košara ne stisne sklopke dovolj močno ob vstrajnik in le ta ves čas po malem drsi mi tega ne opazimo ne na pedalu ne med vožnjo) po nekem številu kilometrov pa lamela odpove.

Rešitev je močnejša potisna plošča in morda tudi ležaj.
Pri nas prodajamo SACKS RACE.
Po predelavi je pedal malo trši vendar smo zadevo rešili iz 30% na 55%
V primeru da moč vozila preseže 55% prvotne moči pa je treba poseči po sistemih z 2 ali več lamelami (primarna sekundarna,...)
Če ima še kdo kakšno vprašanje ali problem vam z veseljem svetujem,
Lp,
Mihakrapez

-
- Dr.Sinter
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2006, 11:10
-
- Dr.Sinter
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2006, 11:10
Hvala za izčrpen in zanimiv odgovor...
Torej priporočaš da recimo ob nabavi nove sklopke le-to prepustim še vam v obdelavo v svrhe večje trajnosti in odpornosti na zlorabe
pri meni ne pride v poštev vlečenje prikolice ali draganje ampak bolj nekaj v stilu "ljubic ki uničujejo sklopke"
Hvala za informacije
Lp Nejc
Torej priporočaš da recimo ob nabavi nove sklopke le-to prepustim še vam v obdelavo v svrhe večje trajnosti in odpornosti na zlorabe

pri meni ne pride v poštev vlečenje prikolice ali draganje ampak bolj nekaj v stilu "ljubic ki uničujejo sklopke"


Hvala za informacije
Lp Nejc
-
- Dr.Sinter
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2006, 11:10
Miha, kaj pa za offroad. Kaj priporočaš za 1.6 mašino. Z reduktorjem gre vse skupaj kr v visoke obrate?mihakrapez napisal/-a:Tako največ delamo.
Če se odločiš boš sigurno zadovoljen.
V primeru, da so ostali deli ok lahko obnovimo samo lamelo.
Je ceneje in glede na to da gre za stock zadevo bi moralo špilat
-
- Dr.Sinter
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2006, 11:10
Zdej pozimi je parkrat bilo tko da je bil avto tut po 50cm v snegu, spomladi po vodi grem tut 75cm v vodo, po blatu pa tok koker je močna mašina, da se še ven skopljem. Rabil bi pa sklopko za na tekme državnega prvenstva v offroadu. Sicer samo hitrostne in soft offroad, ker za hard avto še ni pripravljen.
-
- Dr.Sinter
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2006, 11:10