Fiat Coupe 2.0 16V turbo modding
avto iz italije ali nemčije, izbira cca 50 komadov 2.0 16v turbo od 3-5.000 € tak da lahk zbiram barvo, ohranjenost in kilometre.
mašina ko se bo podrla se bo enkrat in takrat konkretno (z komplet tuningom) pa tud račun se mi bo izšel če staknem kje dobro turbino bo z delom in vsem okroglih 2 mio (pustmo stroške nakupa pa registracije).
Zdj pa a pozna kdo kakega specialista za tele motorje in avte? da ga vzamem zraven ko se bo šlo gledat avte v nemčijo/italijo - plačam prenočišče in pa seveda hrano pa vse kar pride zravn. Sam more pa res obvladat da ne kupim slučajno avto ki je bil kakorkoli karamboliran zarad možnosti zategnjene karoserije. Rajš avto z 180 prevoženimi pa celega kot pa z 100 prevoženimi pa da je bil udarjen.
mašina ko se bo podrla se bo enkrat in takrat konkretno (z komplet tuningom) pa tud račun se mi bo izšel če staknem kje dobro turbino bo z delom in vsem okroglih 2 mio (pustmo stroške nakupa pa registracije).
Zdj pa a pozna kdo kakega specialista za tele motorje in avte? da ga vzamem zraven ko se bo šlo gledat avte v nemčijo/italijo - plačam prenočišče in pa seveda hrano pa vse kar pride zravn. Sam more pa res obvladat da ne kupim slučajno avto ki je bil kakorkoli karamboliran zarad možnosti zategnjene karoserije. Rajš avto z 180 prevoženimi pa celega kot pa z 100 prevoženimi pa da je bil udarjen.
Težko boš dobil takega, ki bi šel s tabo dol. Drugače pa merilec debeline laka pove če je bil avto štrihan, oko pove, kako dobro je bil sestavljen če je bil usust (razmak med sklopi), splošen pogovor s prodajalcem pa, koliko te nateguje.
Karkoli boš vzel, obstaja velika verjetnost da je bil ruknjen. Če ne drugega vsaj s ključem podrsan...
Upam, da pripelješ najboljšega....
Karkoli boš vzel, obstaja velika verjetnost da je bil ruknjen. Če ne drugega vsaj s ključem podrsan...
Upam, da pripelješ najboljšega....

3 leta sem pri kleparju pomagal pa še se zgodi da ne najdem napake na kakem avtu
tak da tuki je mnenje dveh ponavad boljše kot pa mnenje enega. Najdu sm tud enga mehanika ki obvlada coupeje in turbo motorje sam se je treba zmenit za pametno številko da gre zraven.
glede avta sem se enkrat nasral da sem vzel avto ki je bil vsekan v sprednji krak in 3 mesce ni blo problemov, potem je pa krake raztegnalo, posledica počen nosilec, izpuljeno kolo in pa motor pod avtom. In s tem predsodkom gledam vse druge avte in še tolk bolj pazim na to, ker ni važno kako dobro je bil avto poravnan na mizi in v nulo narjen se bo material prej ali slej premikal proti stanju karambola. Pri takih močeh ki bojo pa vladale v motornem prostoru pa na kolesa pa je tud 1 mm lahko že dost da gre avto v anale.

glede avta sem se enkrat nasral da sem vzel avto ki je bil vsekan v sprednji krak in 3 mesce ni blo problemov, potem je pa krake raztegnalo, posledica počen nosilec, izpuljeno kolo in pa motor pod avtom. In s tem predsodkom gledam vse druge avte in še tolk bolj pazim na to, ker ni važno kako dobro je bil avto poravnan na mizi in v nulo narjen se bo material prej ali slej premikal proti stanju karambola. Pri takih močeh ki bojo pa vladale v motornem prostoru pa na kolesa pa je tud 1 mm lahko že dost da gre avto v anale.
Poznam "enga", k je kupil sesut avto. Ga spedenal. Potem še enkrat sesul. Ga spedenal, natjunal (orginal 185PS) in sedaj se vozi. In sicer že lep čas na konkretnih 360 PS. Material drži....
Drugače pa tko okvirno, kdaj si mislil iti po avto? Marca, aprila,...? ker zdej je vse več-al-manj umazano, pomrznjeno, tko da se ne vidi dobro.
PS: 2 MIO je več kot dovolj da iz tega avta nardiš 500 konjev
Drugače pa tko okvirno, kdaj si mislil iti po avto? Marca, aprila,...? ker zdej je vse več-al-manj umazano, pomrznjeno, tko da se ne vidi dobro.
PS: 2 MIO je več kot dovolj da iz tega avta nardiš 500 konjev


Jah lej Fotr je mel Tipota 2.0 in je bla poraba konstantno tm 14l, res da večinoma mestne vožnje.. Pa je bil avto v nulo porihtan in kupljen nov, bil pr bajt 7let in mel na konc 77000km. Tako da turbač ne bo manj pil, 14,15l je pa kr velik strošek...
Ker če res mislš z takim avtom nardit 30.000km na leto boš sam za bencin delal... Res bo kriza, +to da z takim navitima avtom ponavad nimaš kej več kot 5000- 10000km za delat na leto.. Bi blo res fajn da maš še kkšn avto zraven...
Za velik km pa turbo in ene 300ps bo en VAG 1.8T bolj primeren...
Ker če res mislš z takim avtom nardit 30.000km na leto boš sam za bencin delal... Res bo kriza, +to da z takim navitima avtom ponavad nimaš kej več kot 5000- 10000km za delat na leto.. Bi blo res fajn da maš še kkšn avto zraven...
Za velik km pa turbo in ene 300ps bo en VAG 1.8T bolj primeren...

za zimo mam cliota
tak da 20.000 bi bil pomoje socialni minimum spomlad, poletje, jesen.
normalno divjanje pa pomeni mešanca med normalno mestno vožnjo pa lepe stranske ceste in pa avtoceste kjer ga mal spustiš iz vajeti.
pa 500 jurjev letno za benz ni sila če dam zdej za cliota še več za benz če vzamem povprečje kr 10 litrov pa delam 35.000 letno.
bmk za tistih 200,300 jurjev več k bom dal za benz, se bom vsaj z avtom vozu ne pa z jajčko.
in motor ni isti kot od sedicija, isti je samo blok motorja, vsi drugi deli so drugačni.
lady in red with garret t3


tak da 20.000 bi bil pomoje socialni minimum spomlad, poletje, jesen.
normalno divjanje pa pomeni mešanca med normalno mestno vožnjo pa lepe stranske ceste in pa avtoceste kjer ga mal spustiš iz vajeti.
pa 500 jurjev letno za benz ni sila če dam zdej za cliota še več za benz če vzamem povprečje kr 10 litrov pa delam 35.000 letno.
bmk za tistih 200,300 jurjev več k bom dal za benz, se bom vsaj z avtom vozu ne pa z jajčko.
in motor ni isti kot od sedicija, isti je samo blok motorja, vsi drugi deli so drugačni.
lady in red with garret t3

bom kr tuki vprašu čeprav mam debato odprto v galeriji posebaj ampak mislim da bo še komu koristilo.
Dobim lahk mislim da za dober denar iz integrale evo3 turbino, T3/T4 hibrid sam enga dela nism razumel, švaba mi je reku da ma zadeva 360° "lagerung" kwa d fak to pomeni? a je to ball bearing turbina?
prevoženih naj bi mela 25tkm
Dobim lahk mislim da za dober denar iz integrale evo3 turbino, T3/T4 hibrid sam enga dela nism razumel, švaba mi je reku da ma zadeva 360° "lagerung" kwa d fak to pomeni? a je to ball bearing turbina?
prevoženih naj bi mela 25tkm