Varnostna kletka
Varnostna kletka
kje bi lahko kupu varnostno kletko
pa a dobim homologacijo zravn
sprasujm za opel vectro letnik 90
hvala ze vnaprej
pa a dobim homologacijo zravn
sprasujm za opel vectro letnik 90
hvala ze vnaprej
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Varnostna kletka se navari v avto an - nemorš kr kupt in not vgradit jo... (mal pomisli, a boš skoz vrata to not dal).
Ti lepo enga mojstra najdi, ki ti bo avto razstavil (se pravi vse ven pobral), potem pa ti bo navaril ojačitve iz jeklenih štang oziroma kakega drugega močnega materjala... Povdarek na močnega, ker če bojo plastične, te bodo ubile... In ne to kr enga majstra, ampak enega k ve kaj dela...
Zanimivo je tud da hočeš to dat v tak avto - zakaj, a ga misleš met za dirkat?
In ne, homologacije ne boš dobil nikjer!
Ti lepo enga mojstra najdi, ki ti bo avto razstavil (se pravi vse ven pobral), potem pa ti bo navaril ojačitve iz jeklenih štang oziroma kakega drugega močnega materjala... Povdarek na močnega, ker če bojo plastične, te bodo ubile... In ne to kr enga majstra, ampak enega k ve kaj dela...
Zanimivo je tud da hočeš to dat v tak avto - zakaj, a ga misleš met za dirkat?
In ne, homologacije ne boš dobil nikjer!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Pugi nam reku da se mots
sam sm meu predn sm formateru link od ene ferme v dojclandu k ti je avto predelala oz ti je vgradila njihov rollcage
pa baje da si paperje dubu zravn
je pa v slo ni :(
Pa tko za info to se dela iz cevi in se jih krivi tako da se vari cim manj
vari znajo pokat
pol ce se pa bojis za paperje pa lepo predelas notranjost avteka tko da se cevi sploh nevidi
to mam jst v planu z jugicem 
Lp PiLLLe



Pa tko za info to se dela iz cevi in se jih krivi tako da se vari cim manj




Lp PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style





jaz bi samo dodal my humble opinion
zvari so stvar znanja varilca. če ve katere kovine daje skupaj in koliko mora biti zvar velik se s tem uporabnost izredno poveča in na sploh nudi tisto zakar je jeklo v današnjem času tako iskan in uporaben material. če malo bolje pogledamo "cage" ...nicholas.... v wrc-ju potem se vidi, da nič ne poka, ker jih edino to obvaruje, ko grejo na polno s ceste.
v eni reviji doma imam članek, ko je dečko predelav golfa 1 in notri dal kletko (lahko napišem čez vikend). ampak to je iz nemčije
. se sploh pri nas kdo s tem ukvarja? že navadnega varilca je tako težko najd in še te moraš plačat ko kirurga (jeba...jih je mal pa so zlo iskani)
lp zvone kekec

zvari so stvar znanja varilca. če ve katere kovine daje skupaj in koliko mora biti zvar velik se s tem uporabnost izredno poveča in na sploh nudi tisto zakar je jeklo v današnjem času tako iskan in uporaben material. če malo bolje pogledamo "cage" ...nicholas.... v wrc-ju potem se vidi, da nič ne poka, ker jih edino to obvaruje, ko grejo na polno s ceste.
v eni reviji doma imam članek, ko je dečko predelav golfa 1 in notri dal kletko (lahko napišem čez vikend). ampak to je iz nemčije

lp zvone kekec
za kletko sem se tudi js že zanimau, da bi jo imeu v katri (in upam da bo enkrat).
kletko ti po novem ne zvarijo v avtu, ampak se mora vse dolžine zmerit, kjer se da se cevi pokrivijo, kjer pa naj bi se švasalo (kjer je pač treba kletko pritrdit na avto, na podvozje), se jo pa prišraufa. Pa tudi kletka je sešraufana skupaj (stranice (leva, desna), križ na stropu, križ v zadnjem delu, ojačitev okoli armature,...), predvsem zato, da lahko to daš še kdaj iz avta vn.
za to stvar se dobijo papirji, samo je vse skupi tok drago, da se nesplača. ko sem spraševal (to je bilo 1 leto nazaj) so mi rekl da pride 200k s papitji za homologacijo.
to pa dela en tip iz ljubljane (iz tomaševega), ki rihta dirkalne avtomobile. Piše se Urbančič (kkšni ga zihr poznate). stari je faca, pa še dobr naredi, saj kar sem videu do sedaj
kletko ti po novem ne zvarijo v avtu, ampak se mora vse dolžine zmerit, kjer se da se cevi pokrivijo, kjer pa naj bi se švasalo (kjer je pač treba kletko pritrdit na avto, na podvozje), se jo pa prišraufa. Pa tudi kletka je sešraufana skupaj (stranice (leva, desna), križ na stropu, križ v zadnjem delu, ojačitev okoli armature,...), predvsem zato, da lahko to daš še kdaj iz avta vn.
za to stvar se dobijo papirji, samo je vse skupi tok drago, da se nesplača. ko sem spraševal (to je bilo 1 leto nazaj) so mi rekl da pride 200k s papitji za homologacijo.
to pa dela en tip iz ljubljane (iz tomaševega), ki rihta dirkalne avtomobile. Piše se Urbančič (kkšni ga zihr poznate). stari je faca, pa še dobr naredi, saj kar sem videu do sedaj

Veste kje me najdete---------- v katrci


Tuning:
http://www.ompracing.it/prodotti.html?c ... anguage=en
Racing:
http://www.ompracing.it/prodotti.html?c ... anguage=en
Pri OMP-ju dobiš tudi kletke za avtomobile, ki jih ni v njihovem katalogu (mpr. dirkalni rollbar z FIA homologacijo za Yugota - na karoserijo se prišraufa, stal pa je cca. 80kSIT)
PS: omenjeni rollbar za Yugota ti Urbančič naredi neprimerno kvalitetnejšega, na karoserijo se ga privari, ima "križ" tudi zadaj, in je spredaj vezan na amortizerje. Cena (ko sem kupoval rollbar 2 leti nazaj) cca. 120kSIT
http://www.ompracing.it/prodotti.html?c ... anguage=en
Racing:
http://www.ompracing.it/prodotti.html?c ... anguage=en
Pri OMP-ju dobiš tudi kletke za avtomobile, ki jih ni v njihovem katalogu (mpr. dirkalni rollbar z FIA homologacijo za Yugota - na karoserijo se prišraufa, stal pa je cca. 80kSIT)
PS: omenjeni rollbar za Yugota ti Urbančič naredi neprimerno kvalitetnejšega, na karoserijo se ga privari, ima "križ" tudi zadaj, in je spredaj vezan na amortizerje. Cena (ko sem kupoval rollbar 2 leti nazaj) cca. 120kSIT
A je bila mogoče tale:PiLLLe napisal/-a:Pugi nam reku da se motssam sm meu predn sm formateru link od ene ferme v dojclandu k ti je avto predelala oz ti je vgradila njihov rollcage
pa baje da si paperje dubu zravn
je pa v slo ni :(
Pa tko za info to se dela iz cevi in se jih krivi tako da se vari cim manjvari znajo pokat
pol ce se pa bojis za paperje pa lepo predelas notranjost avteka tko da se cevi sploh nevidi
to mam jst v planu z jugicem
Lp PiLLLe
http://www.wiechers-sport.de/ueberroll/typen.html
Imam charada čist razkopanga, pa sem mislil da bi pripravil še za kletko. Tako da bi jo potem šravfal skupej, samo nosilce bi na karoserijo zašvasal.

-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
tut js sm to vidu na treffnu...so mel take kletke skp sešraufane in to je blo narejeno pomoje prov za določen model avtomobila, tko da se v samem avtomobilu skp sestavla brez kakršnekol predpripravenebivedu napisal/-a:Jst sm gledu na ferozi kletko, ki se je sešraufala skupaj. Povsod so bili nosilčki in so se štange staknile skupaj in privile z vijaki. Vse skupaj je pa gibljivo za 3 do 4 stopinje. Na školjko je pa tut z vijaki pritrjeno. Samo nikjer ni nič švasano.
sam pomoje so te kletke k se šraufajo skp samo za v avtomobile k so uštimani za showe (vse kromiran....)nism pa še vidu sestavljive kletke v dirkalnem avtomobilu(vsaj do zdej ne no...) mogoče se pa motm :-° ne vem

JP, in to samo na 1000 ccm-jih in 3 cilindrih!!PeschA napisal/-a:A, sem gledal poskeniran cajteng RETRO Cars članek od GTTI jev. 87ega leta 4 ventilska tehnika+vbrizgavanje+turbo+intercooler.Crash napisal/-a:Off Topic:
@Pescha:
Kakšnega Charada imaš to??
Moj je '87 letnik

A boš dal notri mašino od aplausa??
Mal offtopic!!!
Daihatsu Feroza ima isto mašino kot aplause F300 HDC oznaka. 1600ccm in 63 ali pa 70kW.
Kok zdej pride mašina od aplausa 1.6 16V s frgazerjem. Da vism, če se mi splača delat sploh menjavo jermenov, al rajš kr drugo mašino not dam za nekej časa in an tej k jo imam zdej naredim en hud remonr pa od charada turbino gor vržem?
Daihatsu Feroza ima isto mašino kot aplause F300 HDC oznaka. 1600ccm in 63 ali pa 70kW.
Kok zdej pride mašina od aplausa 1.6 16V s frgazerjem. Da vism, če se mi splača delat sploh menjavo jermenov, al rajš kr drugo mašino not dam za nekej časa in an tej k jo imam zdej naredim en hud remonr pa od charada turbino gor vržem?
Kolker jaz spremljam je najceneje če kupiš celga aplausa. Samo so večino EFI 105KM.nebivedu napisal/-a:Mal offtopic!!!
Daihatsu Feroza ima isto mašino kot aplause F300 HDC oznaka. 1600ccm in 63 ali pa 70kW.
Kok zdej pride mašina od aplausa 1.6 16V s frgazerjem. Da vism, če se mi splača delat sploh menjavo jermenov, al rajš kr drugo mašino not dam za nekej časa in an tej k jo imam zdej naredim en hud remonr pa od charada turbino gor vržem?

Ne ne da se mi v avtu štimat računalnika in vsega, rad bi imel navaden motor s frgazerjem, da lahko vozim tut po vodi in blatu. Nekak nebi hotu vsak mesec s kontakt sprejem štimat zadeve zjutraj, ko bi hotel v službo.PeschA napisal/-a:Kolker jaz spremljam je najceneje če kupiš celga aplausa. Samo so večino EFI 105KM.nebivedu napisal/-a:Mal offtopic!!!
Daihatsu Feroza ima isto mašino kot aplause F300 HDC oznaka. 1600ccm in 63 ali pa 70kW.
Kok zdej pride mašina od aplausa 1.6 16V s frgazerjem. Da vism, če se mi splača delat sploh menjavo jermenov, al rajš kr drugo mašino not dam za nekej časa in an tej k jo imam zdej naredim en hud remonr pa od charada turbino gor vržem?
Frgazer in navadna mašina brez eletronike je zaenkrat za na teren najboljša - ko kej crkne točno veš, kaj je narobe.
Sem pa na avtonetu vidu - 60.000 sit za cel avto, sam kaj ko rabim samo mašino, vse ostalo pa leti u kanto - bom 30k porabu samo za rezila za fleksarco k ga bo treba zrezat pa u kanto zmetat.