Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Poliranje kanalov, obdelava glave & Stuff
No klele sm na a.com zasledu en hud članek, ki si mesto zasluži tud klele.
Če kdo rabi/ga zanima/bo naredu:
http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm
Če kdo rabi/ga zanima/bo naredu:
http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm
Zadnjič spremenil Pugi, dne 18 Maj 2005, 11:11, skupaj popravljeno 1 krat.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Intake port entry enlargement, surface finishing and port matching.
Smooth the intake short side radii, valve guides and valve pockets.
Smooth the exhaust short side radii, valve guides and bowls.
Exhaust port and bowl polishing.
Combustion chamber polishing.
Intake manifold port matching
Smooth the intake short side radii, valve guides and valve pockets.
Smooth the exhaust short side radii, valve guides and bowls.
Exhaust port and bowl polishing.
Combustion chamber polishing.
Intake manifold port matching
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Pošastko, če v ptuju še niste vzeli printerja, ti lah na hitro razložim..monster_d napisal/-a:S tem si niti riti nemores zbrisat, ker nimas na papirju![]()
![]()
Al pa če ti kr enga dam. Mam Epson stylus 680 - zaston resno.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
LOL... Mam Hp 690CPugi napisal/-a:Pošastko, če v ptuju še niste vzeli printerja, ti lah na hitro razložim..monster_d napisal/-a:S tem si niti riti nemores zbrisat, ker nimas na papirju![]()
![]()
Al pa če ti kr enga dam. Mam Epson stylus 680 - zaston resno.

Hvala useen na ponudbo.
Hoto sem samo omenit da je zadeva tak napisana da mi ni nic jasno...
Pa tudi slike.
In ce si z tem lahko kaki amater kaj pomaga ko se nikol ni tega delu pol pa tudi
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Upam da razumes
Mi smo mel dobr sistem za nižat glave na mopedih. Doma sem mel stoječo pormašino. Glavo smo odšraufal stran, svečko nasadil na glavo kot sveder, na podlago pa šmerglpapir pa gasa. Zmeri smo se zajbaval k se ni dalo čist točn na ravnost zbrusit. Tako je blo pa čist točno.
No samo to pali samo pr majhnih glavah z eno svečko. Ne to z glavo od jugota probavat.




No samo to pali samo pr majhnih glavah z eno svečko. Ne to z glavo od jugota probavat.


It's not the speed death kills, it's the sudent stop death hirts !!
Evo, tole bi blo dobr dat kot sticky, ker dosti folka zanima obdelava glave.
Naj povzamem zadevo, eno od opcij:
Pripomočki za obdelavo glave:
-kompresorski brusilnik 4.990 SIT (www.interdiskont.si)
-rezkar cca 7k SIT (Merkur mojster)
-razni brusni kamni cca 0,4k SIT/kom (Merkur)
-zaščitna očala ? SIT (Obi, Merkur)
-izopropil alkohol (ona plastenka na sliki, za boljse oz hitrejše odstranjevanje materiala) ? SIT (AstraChemo)
-namizna luč cca 8k SIT (Merkur)
Teorija:
http://www.theoldone.com/articles/d16a%5Fhead/ - (D16 Hondin) SOHC motor
http://www.theoldone.com/articles/b16a%5Fhead/ - (B16 Hondin) DOHC motor
http://www.theoldone.com/articles/h22a%5Fhead/ - (H22 Hondin) DOHC motor


Naj povzamem zadevo, eno od opcij:
Pripomočki za obdelavo glave:
-kompresorski brusilnik 4.990 SIT (www.interdiskont.si)
-rezkar cca 7k SIT (Merkur mojster)
-razni brusni kamni cca 0,4k SIT/kom (Merkur)
-zaščitna očala ? SIT (Obi, Merkur)
-izopropil alkohol (ona plastenka na sliki, za boljse oz hitrejše odstranjevanje materiala) ? SIT (AstraChemo)
-namizna luč cca 8k SIT (Merkur)
Teorija:
http://www.theoldone.com/articles/d16a%5Fhead/ - (D16 Hondin) SOHC motor
http://www.theoldone.com/articles/b16a%5Fhead/ - (B16 Hondin) DOHC motor
http://www.theoldone.com/articles/h22a%5Fhead/ - (H22 Hondin) DOHC motor


-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
tule sta še dva linka na to temo:
http://www.mondellotwister.com/ArtHeadPort.htm
http://www.mondellotwister.com/ArtPtngAtHme.htm
sem pa nekaj zanimivega zasledil.. ..in sicer spodnji cictat je iz prvega linka, ki ga je objavil extreme:
kk je zdej s tem? katera opcija je boljša? in zakaj?
http://www.mondellotwister.com/ArtHeadPort.htm
http://www.mondellotwister.com/ArtPtngAtHme.htm
sem pa nekaj zanimivega zasledil.. ..in sicer spodnji cictat je iz prvega linka, ki ga je objavil extreme:
torej oni nalašč naredijo "stopničko" med inlet portom in sesalnim kolektorjem! na vseh drugih straneh ko sm bral o head portingu, pa povdarjajo, da je potrebno potem še port matching naredit (torej, da je prehod iz sesalnega kolektorja v inlet port gladek)!
Here's a view of a finished intake port. The entry has been enlarged by approximately .020" all around, to make sure that the exit in the manifold runner is smaller, creating a step to fight reversion.
kk je zdej s tem? katera opcija je boljša? in zakaj?
Port matching je za tiste, ki mislijo da mora biti zadeva gladka, da nebi ovirala pretoka. To je namreč zmotno, najbolj se vidi pri izpuhu, kjer mora biti izhod glave manjši od kolektorjeve lukne. Tudi nato na kolekotrju naprej naredijo stopničast prehod na malo večji premer. Tukaj gre za neke povratne pulze, itd itd, ki negativno vplivajo, nimampojmazakaj. Kdor studira kako fluidno dinamiko ali kaj podobnega bo znal povedati, za laike je bolj težko za razumet.
Saj so nekje razlage glede teh povratnih pulzov. Sedaj nevem kako je pri sesalnem sistemu, mogoče bo hemi kaj vedel. Je pa to na to foro, ko se ventil zapre, se vstopajoži zrak zabije v ventil in se ustvari povratni pulz,... nekaj na to sceno, ne bom pametoval ker ne vem točno.
Saj so nekje razlage glede teh povratnih pulzov. Sedaj nevem kako je pri sesalnem sistemu, mogoče bo hemi kaj vedel. Je pa to na to foro, ko se ventil zapre, se vstopajoži zrak zabije v ventil in se ustvari povratni pulz,... nekaj na to sceno, ne bom pametoval ker ne vem točno.
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
nekaj me zanima.. ..verjetno je najprimernejše orodje za obdelavo glave električni premi brusilnik ali pa premi brusilnik na zrak, ampak žal jst nimam nobenga od omenjenih (ne vem če se mi splača kupit katerega od omenjenih (cene obeh se gibljejo nad 15k) samo za obdelavo ene glave). Ima pa kolega tist set za graviranje - zgleda nekako takole.. ..se da s takšnim brusilnikom obdelat glavo oz namen imam samo popravit napake odlitka.. ..torej ostre robove in pa narediti port matching.
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)